Whataburger مدیر عامل: ‘وجود دارد مقدار زیادی از فرصت های خارج از تگزاس’ به صورت زنجیره ای

اد نلسون در اولین مصاحبه خود پس از ارتقا به مدیر عامل Whataburger, به تازگی در مورد سن آنتونیو شرکت طرح توسعه و چگونه این بیماری همه گیر کوروناویروس تحت تاثیر عملیات.

نلسون پیوست این شرکت در سال 2004. تحت رهبری او Whataburger راه اندازی کرده است منظقه و خدمات تحویل در سراسر ایالات 10 که در آن عمل معرفی سه همبرگر در یک زمان محدود و اساس ساخته شده هفت رستوران با بیشتر برنامه ریزی شده تا پایان سال, معرفی رستوران جدید طرح و برنامه اعلام شده امتیاز دوباره.

اجرایی را “انرژی و رویایی رهبری شده اند کاملا بحرانی بیش از 12 ماه گذشته” تیفانی داد hagge شریک در BDT سرمایه همکاران و Whataburger عضو هیئت مدیره گفت: در بیانیه ای اعلام ارتقاء خود را به مدیر عامل در اوایل ماه اوت.

در اینجا یک ویرایش متن مصاحبه ما با نلسون.

س: چه چیزی شما زده هنگامی که شما برای اولین بار وارد Whataburger?

یک: هنگامی که شما در داخل (Whataburger) شما تجربه یک خانواده است. این یک نام تجاری است که با هم پیوند با مردم است که برای آن کار می کنند. ما تماس با ما کارکنان و اعضای خانواده. شما احساس می کنید آن را در راهرو.

(این COVID-19 همه گیر) شده است برای ما سخت است زیرا شما نمی توانید به راه رفتن پایین سالن و یا اجرا به کسی آینده در ساختمان و فقط راه رفتن در اطراف و تجربه دوستی و نامزدی. شما در تماس است, اما آن را به همان. در رستوران ها (مدیران) می دانیم مشتریان است. آنها می دانند که نام خود را — به طور منظم — آنها از شنیدن صدای خود از طریق درایو و رفتن “هی جیم شما می خواهید به طور منظم خود را امروز؟” به عنوان به زودی به عنوان آنها می گویند چیزی وجود یک پیوند و تعامل که Whataburger اعضای خانواده ایجاد شده با مشتریان ما و شما آن را احساس کنید. من احساس کردم که زمانی که من به اینجا آمدند.

من از کنترل وقتی که من آغاز شده است. من برای (رئیس امور مالی) و پرستون اتکینسون بود که رئیس اجرایی که در آن زمان. من بیشتر و بیشتر درگیر در کسب و کار.

(در Whataburger) تو خود تاریخ شروع و شما خود را در پیوستن به تاریخ. خود را پیوستن به تاریخ است زمانی که شما رفتن, “اوه, خدای من, من قصد دارم به اینجا بقیه زندگی حرفه ای من. من قصد دارم برای سرمایه گذاری حرفه ای من در اینجا به دلیل آن را مانند یک نام تجاری بزرگ.” این یک محل عالی برای مردم به در آمده در هر سطح و یک حرفه ای.

رستوران کسب و کار است که یک کسب و کار سخت. این کار سخت است اما واقعا با ارزش است. اگر شما می توانید عاطفی کراوات (همراه) خود را به خانواده و اعضای تیم خود را به مشتریان خود را و جامعه خود را و آنها را واقعا خوب غذا … مردم باید تعداد زیادی از سرگرم کننده در آن است. من فکر می کنم ما ایجاد یک محیط که در فروشگاه ما.

س: چه چیزی ساخته شده بازارهای جدید Whataburger در حال گسترش است جذاب ؟ چه شما نگاه کنید از نظر جمعیت و اقتصاد محلی?

یک: Whataburger گسترده ای است و قابلیت تا آنجا که به دنبال و تحقیق در سایت های. ما به دنبال برای برخی از جمعیت و جمعیت. ما یک خانواده با نام تجاری. بنابراین دبیرستان, کودکان و نوجوانان, جوان, کودکان و نوجوانان, پدر و مادر پدربزرگ و مادربزرگ ما در جوامع با خانواده.

Whataburger مانند یک محصول خوب است. ما craveable غذایی مردم دوستانه و تعامل با جوامع چیزی است که ما دنبال آن هستید, بنابراین ما در حال تلاش برای پیدا کردن که تعادل در هر زمان. همین دلیل است که ما در نگاه کانزاس سیتی (Mo.). کانزاس سیتی بسیار خانواده گرا در بازار و جاهای دیگر در کانزاس هستند بیش از حد.

وجود دارد مقدار زیادی از فرصت های خارج از تگزاس برای Whataburger. من احترام تمام مارک های دیگر خارج وجود دارد و من معتقدم که ما باید یکی از بهترین محصولات در این صنعت است. هنگامی که مردم آن طعم و آنها تجربه که Whataburger هر زمان که اندازه که طعم و مزه است که craveability آن اثرات مردم است. کانزاس است که یک جای ما معتقدم که ما می تواند تاثیر.

نشویل بزرگ شهرستان از رشد و جایی که ما معتقدم که ما یک مقدار زیادی از گردشگری است. ما باید مقدار زیادی از قرار گرفتن در معرض برای Whataburger آن را گسترش شرق.

س: تعداد رستوران شما در حال برنامه ریزی برای باز کردن در آینده نزدیک به نظر می رسد مانند یک تهاجمی تر سرعت از در گذشته است. این است که چرا ؟ آن است که یک تفاوت در مدیریت استراتژی ؟

یک: این تفاوت که شما هستند. Whataburger متمرکز بر رشد حجم در فروشگاه ما و با ما در ادامه به رشد حجم به طور متوسط در هر فروشگاه. ما به دنبال فرصت هایی را برای بهینه سازی درایو از طریق مطمئن شوید که مردم باید یک تعادل خوب بین, تازه ساخته شده به سفارش غذا و با سرعت و چگونه ما می توانید انجام دهید که.

اما زمانی که شما فکر می کنم در مورد استراتژی رشد امروز آن را در مورد افشای Whataburger به مشتریان در تگزاس مشتریان ما در 10 ایالت و مجاور متحده است.

این فقط یک تغییر در راه است که ما در نگاه با نام تجاری در مقابل چگونه مالکیت سابق در آن نگاه کرد. این Dobson خانواده فوق العاده صاحب این نام تجاری. ما اینجا هستیم برای حفاظت از میراث خود را. ما اینجا هستیم برای حفاظت از نام تجاری و نگه داشتن آن رفتن درست مثل آنها تاسیس آن, اما ما در اینجا به افشای آن برای بسیاری از مردم خارج وجود دارد.

آن زمان برای Whataburger برای رفتن به سطح بعدی به عنوان یک منطقه و سپس به عنوان یک multiregional برند. این استدلال برای رشد.

این Dobson خانواده همیشه به حال یک استراتژی رشد, اما دوباره, ما فقط می بینیم که وجود دارد فرصت را در حال حاضر. این یکی از دلایلی است که دابسون خانواده من معتقدم نگاه به سرمایه گذار دیگری چون آنها را دیدم که چگونه قوی با نام تجاری (و) چقدر فرصت با نام تجاری بود. آنها در یک نقطه که در آن آنها گفت: “خوب ما هستید یا رفتن به رشد آن و یا ما در حال رفتن به عقب بروید و اجازه دهید نام تجاری رشد قابل توجهی مانند شما انجام دهد زمانی که شما در حال فرستادن بچه ها به دانشگاه است.”

آنها در بر داشت یک سرمایه گذار با BDT. آن را تراز وسط قرار دارد با ارزش ها و فرهنگ و فعال تجاری و رهبری Dobson خانواده در محل قرار داده و آن را به سطح و دید که آنها همیشه به حال برای آن است.

س: Whataburger آغاز شده است امتیاز برای اولین بار در تقریبا 20 سال است. چگونه است که عامل به گسترش استراتژی و به همین دلیل است که ترجیح روش ؟

یک: امتیاز است نه روش ارجح. ما روش ارجح است شرکت فروشگاه های رشد.

نام تجاری ما است که 86 درصد شرکت متعلق به 14 درصد حق رای متعلق به. هدف ما این است که به تعادل شاید 80/20 بنابراین ما خواهد بود 80 درصد متعلق به شرکت و 20 درصد franchised برگزار می گردد.

آن را فقط به یک استراتژی بهینه سازی. وجود دارد برخی از بازارها و مناطق و من می توانم بسیاری از فروشگاه ها در, اما من نیاز به نفوذ در بازار. داشتن یک واقعا خوب حق رای دادن اپراتور قرار دادن فروشگاه های خارج وجود دارد در همان زمان من قرار دادن فروشگاه های خارج وجود دارد می تواند اجازه می دهد نفوذ بهتر برای کسانی که بازار بهتر زنجیره تامین بهینه سازی مدل های بهتر برای جذب حق رهبری از یک شرکت چشم انداز و حتی کمک به franchisees بهینه سازی مدل های خود را.

س: چه شما به دنبال در franchisees?

یک: Whataburger یک برتری عملیاتی با نام تجاری, بنابراین ما در حال رفتن به تمرکز بر روی franchisees که عملیات های بزرگ تجربه در رستوران — نه رقبا — و یا اپراتورهای بزرگ است که آنها حاضر به دادن سهام به.

ما به دنبال اپراتورها و franchisees که ادامه خواهد داد به ارائه نام تجاری ما راه ما می خواهیم آن ارائه شده — craveable غذایی مردم دوستانه و زادگاه تجربه و تعهد به دادن به جوامع است که ما خدمت می کنند.

س: چگونه می توانم شما در مورد ایجاد وفاداری مشتری در مکان های جدید?

یک: این Dobson خانواده تا به حال یک چشم انداز برای یک همبرگر بزرگ تحویل داده شده توسط مردم دوستانه به جوامع آنها خدمت می کنند. و این دستور العمل … آن را برای تلفن های موبایل آسان است. آن را نمی.

آن را عامل یک سیستم عالی. آن شور و شوق برای یک نام تجاری است که خیلی بیشتر از فقط یک برگر. هر برگر یک بیانیه است. هر مشتری است که کسی از ما می خواهید برای رسیدن به. ما در حال تلاش می شود که استثنایی برگر برند و در همه جا به هر کس در هر دولت است.

س: در حال تغییرات برنامه ریزی شده برای منو در بازار ؟ هر طعم های جدید در کار می کند ؟

یک: این مرکز از منوی patty ذوب — کسانی که طعم رفتن را به ماندن. واقعا وجود دارد هیچ برنامه ای برای تغییر هسته ای ما منو. آن را بیشتر در مورد هر سه ماهه ما در یک زمان محدود ارائه می دهند و ما بهینه سازی ما محدود به زمان ارائه می دهد.

ما سخت کار می کرد برای ایجاد مرزه طعم. من فکر می کنم در همه جا در سراسر کشور مردم را در آغوش آن است.

س: وجود دارد بدیهی است که تفاوت بین یک خانواده متعلق به شرکت و یک شرکت متعلق به شرکت سرمایه گذاری. چه تغییراتی رخ داده است از نظر مدیریت و فرهنگ ؟ آنچه آن را مانند قبل و چه آن را مانند در حال حاضر ؟

یک: آنچه در آن بود قبل از ما یک تیم رهبری شده است که در اینجا اساسا 10 تا 20 سال است. همان چهره است که در اینجا قبل از معامله در اینجا پس از معامله. ما همان تیم رهبری است.

ما یک تیم رهبری بسیار مشترک است. ما در راه است که قبل از معامله. ما هم که در راه است. ما به سختی کار کرد تا به عنوان یک تیم رهبری به مجموعه اهداف و اهداف است که ما قاب با ما هیئت مدیره.

ما به هیئت مدیره و پخش کردن برنامه های ما. ما استفاده می شود برای رفتن به هیئت مدیره و پخش کردن برنامه های ما به خانواده و آنها را امضا کرده و به آن موافقت کردند. (شش نفر هیئت مدیره شامل دو عضو منصوب Dobson خانواده و چهار نفر از اعضای منصوب BDT.)

چه تغییر این واقعیت است که به عنوان نام تجاری رشد می کند بیشتر به فروشگاه ما بر روی زمین قرار داده بیشتر به طور کلی مدیران ما نیاز به رفتن به. ما در حال استخدام بسیاری از مردم در رستوران ما در حال حاضر.

چه تغییر نام تجاری است که در واقع رشد و ارائه فرصت های شغلی برای مردم در حالی که قبل از ما بودند در حال رشد پنج تا شش فروشگاه سال, بنابراین ما نیست که بسیاری از فرصت های شغلی برای مردم است.

BDT پذیرای ما با نام تجاری و موقعیت از کیفیت مواد غذایی تازه تحویل داده شده توسط مردم دوستانه و زادگاه تجربه و سرمایه گذاری که در جامعه … دلیل این که چرا شما تغییر چیزی است که بسیار موفق بوده ؟

که سوال شما را پاسخ دهد. چرا شما تغییر یک نام تجاری است که مردم به اولین چیزی که زمانی که آنها بازگشت به تگزاس ؟ اگر آنها بزرگ شده اینجا و یا رفت و در تعطیلات اولین چیزی که آنها انجام دهید این است که خرید Whataburger در راه خانه. شما هرگز می خواهید به تغییر است. شما می خواهید به محفظهای که بطری آن و آن را به هر کشور و هر جامعه طوری تغییر شده است ناب و رهبری راه شما led تا آنجا که موقعیت تجاری به راه راست.

س: در برخی از نقطه خواهد یکی دیگر از فروش و یا ارائه عمومی اولیه بود امکان ؟ حال هر کدام از این گزینه ها بر روی میز است ؟

یک: من نمی دانم و در عین حال از آنجا که ما این اندازه امروز. آن را به رهبری تیم و خودم را برخی از زمان به رشد تجاری و نگه داشتن در حال رشد نام تجاری برای رسیدن به جایی که ما می بینیم این فرصت را برای Whataburger, و وجود دارد می تواند نقاط در زمان که در آن من مطمئن هستم که مردم می خواهند به نگاه در آن.

اما تمام تیم رهبری انجام شده است و در حال حاضر با تمرکز بر رشد نام تجاری: واحدهای جدید در حال رشد ما به طور متوسط واحد حجم و همکاری با برخی از franchisees جدید. ما در حال رفتن به یک امتیاز نام تجاری. ما تقویت برخی از بازار ما با برخی از franchisees اما وجود دارد هیچ نیازی نیست برای این برند واقعا تغییر دهید.

وجود دارد بدون نیاز به فکر می کنم در مورد که در حال حاضر. اگر شما در حال بهینه سازی چیزی برای فروش دوباره, شما می خواهید به انجام آن را واقعا سریع است. اما ما هیچ کاری سریع است. ما فقط در حال حرکت به طور پیوسته با سرعت خوب.

ما ارزیابی هر سال و ببینید که چه فرصت های ما هستند و به همچنان به رشد. من اصلا پاسخ در تاریخ IPO یا معامله چون در حال حاضر ما در حال تمرکز بر رشد.

Q: چگونه است که این بیماری همه گیر کوروناویروس تحت تاثیر عملیات است ؟

یک: این کمک Whataburger و بسیاری از کسب و کار درک کنند که ما نمی باید متمرکز است. ما می تواند پراکنده و گرفتن مقدار زیادی از کار انجام می شود.

گرفته ایم یک بحران و چیزی واقعا خوب در مورد یک رستوران شرکت حداقل برای شرکت های بزرگ که قادر به کار نمی شود و در همان ساختمان اداری تمام وقت. اما ما دست فرهنگ ما برخی از. ما دست دوستی و رفاقت از بودن در اینجا.

قبل از (همه گیر) طولانی ترین بحران ما مرکز فرماندهی شده بود باز شد 31 روز است. ما می خواهیم آن را باز کنید برای یک طوفان یا سیل طریق آن وضعیت و آن را یک بار همه چیز رو به حالت عادی بازگشت. ما در ما 130-به همراه روز (با توجه به همه گیر) و ما هنوز نمی ببیند.

ما با تمرکز بر اعضای خانواده’ ایمنی اولین و funneling سوالات خود را در یک مکان. ما در تراز وسط قرار دارد در مورد چگونگی پاسخ به آنها و کمک به آنها را مدیریت از طریق موقعیت هایی که آنها هرگز تجربه کرده و ما انجام داده ایم این را به خوبی و در راه است که نگه داشته ما اعضای خانواده احساس خوبی در مورد آینده به کار می کنند.

ما نیز مشغول به کار سخت برای اطمینان از مشتریان ما احساس امنیت زمانی که آنها خود را (سفارش). آنها به مردم اسپری ضد عفونی کننده دست در دستکش خود را بین مصرف پول و دست زدن به هر چیزی. ما همیشه یک نام تجاری با ایمنی مواد غذایی, اما ما upped بازی ما.

(بسته اتاق ناهار خوری) سخت بود برای ما چون بخش بزرگی از کسب و کار ما را از طریق ما آمد و اتاق ناهار خوری. بقیه از طریق درایو از طریق. ما در تحویل و منظقه انتخاب کنید تا قادر به ارائه مشتریان ما راه به جای اتاق ناهار خوری برای آنها را به احساس خوبی در مورد حداقل داشتن ما آن را به آنها را در مقابل گرفتن در یک درایو از طریق خط.

ما نیز قادر به بهینه سازی درایو از طریق سرعت اجازه می دهد تا مشتریان ما را به احساس خوبی در مورد “اگر من قصد دارم به در یک درایو از طریق خط Whataburger رفتن به سریع تر از آن استفاده می شود.”

جنبه های منفی از coronavirus شده است که جوامع در حال مبارزه. آنها در حال مبارزه با هیچ بازی فوتبال برای بچه های خود را در این تابستان هیچ تیم های شنا. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که در حال تغییر هستند اما Whataburger شده است جایی که آنها همیشه می تواند سازگار وعده غذایی بزرگ از مردم پسند.

س: این بیماری همه گیر را تحت تاثیر قرار Whataburger عرضه زنجیره ای است ؟ است که آن را دشوار است برای گرفتن برخی از مواد تشکیل دهنده و یا ظروف?

یک: هیچ. ما یک رستوران بزرگ رهبری تیم و ما زنجیره تامین است که بهترین در کلاس. ما در برخورد با همه چیز همه کس دیگری با برخورد اما ما همیشه تازه و گوشت و نان تازه و عرضه به فروشگاه های ما.

ما با تمرکز بر گوشت گاو ما ما نان و عرضه ما به عنوان دور به عنوان تدارکات کامیون. ما پیمایش از طریق چندین تماس نزدیک اما ما سخت کار می کرد.

Whataburger یک نام تجاری است که ایجاد روابط با تامین کنندگان ما. ما سرمایه گذاری در هر یک از دیگر و ما را و مطمئن شوید که در زمان ما همه به خوبی انجام دهد. در دوران سخت ما کار سخت به هم بچسبند و من فکر می کنم که پرداخت سود سهام برای ما در طول این بیماری همه گیر. اما ما حالا منابع و یا نزدیک درب از آنجا که ما نمی باید به منابع.

س: آیا Whataburger, منبع, مواد تشکیل دهنده آن از?

یک: ما یک نام تجاری بنابراین ما منبع تمام راه برگشت به تامین کنندگان کلیدی اما ما واقعا مدیریت متمرکز زنجیره تامین است.

ما نمی محلی در همه به دلیل خطر از چیزهایی است که می تواند اتفاق می افتد چرا که از منابع محلی. ما به نظارت بر مواد تشکیل دهنده از مزرعه تا چنگال و اطمینان حاصل شود که ما می دانیم هر اثری که می تواند در تصمیم گیری های ما.

وجود دارد, مارک های دیگر است که ممکن است منبع محلی اما ما در سراسر بسیاری از کشورها و ما حجم بسیار بزرگ و نگرانی ما برای محافظت از مشتریان خود و برای محافظت از مواد غذایی بزرگ است که ما عرضه ضروری است برای ما. بنابراین ما تمرکز بر روی منابع برای نام تجاری و نه فرد محلی تامین کنندگان.

Q: آیا شما furloughed یا گذاشته کارگران در طول همه گیر?

یک: ما شده ایم استخدام در فروشگاه ما و با ما نیست برش ساعت در فروشگاه ما. بنابراین ما سرمایه گذاری کرده ایم در ساعت بیشتر برای اعضای خانواده ما.

در شرکت ما تا به حال برای بهینه سازی پشتیبانی ما مدل به عنوان همه چیز تغییر کرده است. ما انجام داده اند برخی از کوچک سازی و furloughs اما ما توانسته ایم به همراه تعداد زیادی از furloughed مردم بازگشت.

س: چه تغییرات پایدار آیا شما پیش بینی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر?

یک: ما می بینیم که وجود خواهد داشت بیشتر کار از خانه در شرکت های بزرگ امریکا به دلیل آن است. ما فکر می کنیم می خواهید مشتریان منظقه و تحویل. که چیزی Whataburger انجام نمی, اما من معتقدم که مشتریان به ما می گوید آنها می خواهند آن را به طوری که ما خواهد شد نگه داشتن تحویل و منظقه.

چه چیز دیگری ؟ من نمی دانم هنوز رتبهدهی نشده است. ما قصد داریم به هر گونه تصمیم گیری در مورد نام تجاری امروز به دلیل رفتار مشتری نشده است حل و فصل کردن و آن را نگه می دارد در حال تغییر در هر هفته. تا زمانی که تمام می شود که به یک نرمال نقطه, ما فقط در حال رفتن به پاسخگویی به مشتریان ما در راه است که باعث می شود آنها را ببینید ارزش Whataburger در جوامع ما.

هنگامی که ما رسیدن به طرف دیگر از این بیماری همه گیر که در آن است و سپس ما به اتاق ناهار خوری اندازه و رانندگی-thrus در مقابل ناهار خوری اتاق معاملات و ببینید اگر همه چیز نیاز به تغییر.

ما انجام داده ایم به خوبی مرور (از طریق همه گیر). ما تا به حال رکورد فروش با ما ناهار خوری اتاق بسته و رکورد استخدام برای مدیران.

اپراتورهای ما انجام داده اند مانند یک کار خوب. رسانه های اجتماعی ما انجام داده است مانند یک کار خوب در دعوت از مشتریان ما در. بازاریابی ما انجام داده است مانند یک کار خوب در پیدا کردن مکان با رسانه های اجتماعی به صحبت با مهمانان ما زمانی که وجود ندارد رویدادهای ورزشی. ما سخت کار می کرد برای رسیدن به مشتریان خود را در راه است که … اجازه می دهد آنها را می دانیم که Whataburger را در اینجا.

madison.iszler@express-news.net

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort penetrasyon testiistanbul duşakabinhtml nullednulled themesmobil ödeme bozdurturkcell mobil ödeme bozdurmavodafone mobil ödeme bozdurmamobil ödeme bozdurmasportsurgeMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurmatavuk kesimhaneKamagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurma Vodafone Mobil Ödeme Bozdurma