مدیریت زباله های: مسکونی مجموعه تا

در میان تغییرات ایجاد شده توسط رمان coronavirus همه گیر در جوامع آن را در خدمت هوستون-سطل زباله مبتنی بر جمع آوری و دفع زباله شرکت مدیریت تنظیم بازی خود را برنامه ریزی و عملکرد تقریبا به طور معمول در غیر طبیعی و محیط زیست است.

“ما بسیار شلوغ است” گفت: لیزا بی باک, شرکت در امور عمومی مدیر برای آن تگزاس/اوکلاهما منطقه است. “زباله مجموعه خدمات ضروری خدمات به خصوص با توجه به این که بسیاری از مردم به ماندن در خانه.”

مدیریت زباله تا 11 مکان در منطقه هوستون بیشتر از جمله دفاتر در پاسادنا و آلوین و همچنین در خدمت تجاری و منافع شرکت های بزرگ در منطقه خلیج.

در خود وب سایت این شرکت گفت: آن را حفظ استاندارد خدمات جمع آوری و دفع. اگر شرایط تغییر مؤثر خدمات این شرکت گفت: از آن ارائه خواهد شد به روز رسانی به مشتریان و جوامع از طریق هشدار از جمله متون و ایمیل.

“ما قطعا شاهد افزایش مسکونی ما مجموعه خدمات” بی باک گفت. “با رستوران ها بسته شدن و یا محدود کردن مشتریان خود در رستوران است که نوع خدمات را کاهش داده است. اما به طور کلی اگر شما به نگاه ما حجم زباله در محل های دفن زباله ما, من می خواهم بگویم آنها حفظ همان.”

مرکز تماس شرکت عامل از راه دور لپ تاپ

مدیریت زباله در خدمت تقریبا هوستون منطقه با 1,900 کارکنان. در حالی که بسیاری از شرکت ها اعلام کرده اند کاهش ساعت یا اخراج طول coronavirus (همچنین به نام COVID-19) همه گیر مدیریت پسماند باقی مانده است به طور کامل کارکنان بی باک گفت.

“خیلی زود ما مدیر عامل جیم ماهی اعلام کرد که (مدیریت پسماند) خواهد اطمینان حاصل شود که هر کارمند نهفته COVID خواهد باید 40 ساعت در هفته پرداخت,” او گفت:.

“در این نقطه وجود دارد هیچ چالش وجود دارد. صادقانه یکی از بزرگترین چالش های ما بودند ما تماس مراکز و مراکز اعزام که در آن شما را مجبور 50 نفر مشغول به کار در اتاقهای کنار هم” بی باک گفت: در روز جمعه. “در اوایل مدیریت زباله های سرمایه گذاری در فن آوری مانند لپ تاپ و ما قادر به حرکت همه ما در مرکز تماس و مرکز اعزام کارکنان به خانه های خود.

“آن زمان در حالی که به هر کس راه اندازی و صفحه اصلی و در سمت راست VPN (شبکه خصوصی مجازی) و dial-up سیستم اما من خوشحال می گویند که دو روز گذشته ما توانسته ایم به مسکونی ما تماس با مرکز خط به بالا.”

تصادف تعقیب درهم bullhorn دستورالعمل به رانندگان

“ما در حال تمرین امن فاصله و به عنوان شما می توانید تصور کنید که یک چالش است” بی باک گفت. “شما را در 100 رانندگان که در حال آماده شدن برای بیرون رفتن در ساعت 5 و شما همه آنها را ببینید گسترش حدود 5-6 پا از هر یک از دیگر, و ما در حال برقراری ارتباط با یک تصادف تعقیب درهم bullhorn.”

تکنولوژی نیز به کمک های اجتماعی فاصله.

“بسیاری از خط کسب و کار ما است نقل مکان کرد به مجموعه مسکونی با سمت بازو و کامیون است که ما ASL (خودکار جانبی لودر); پس از آن وادار کردن ما به سه کارمند در یک کامیون تاکسی” بی باک گفت.

“مهم این است که با پوشیدن لباس مناسب (personal protective equipment),” بی باک گفت. “ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما فروشنده/تولید کنندگان در حال نگه داشتن ما مواجه نگردند با خیال راحت با دستکش و دست عفونی برای ما مواد بازیابی مراکز.

“ما در حال ساخت مطمئن شوید که کارمندان ما باید ماسک خود را. به تاریخ ما موفق بوده است و از منظر.”

“ما دوشنبه از طریق شنبه در مراکز تماس” بی باک گفت. “اما ما باید کامیون نورد هر روز از هفته است. بیمارستان ها نیاز به توان برداشت روزانه, آتش, ادارات و هتل ها گاهی اوقات بیش از حد. این بستگی به خط از کسب و کار است.”

در نامشخص جو هر کس می خواهد باقی مانده است.

“ما مشغول اولیه و زمان آن را بسیار جدی” بی باک گفت. “ما در آغاز استقرار هر بخش به نگاهی به آنچه این سناریو خواهد بود اگر ما نیاز به انعطاف پذیر باشید. ما در زمان که در آن هیچ کس تا به حال ما خواهد بود.”

“ما تا به بالا ما کارمند ارتباطات و ما در حال ادامه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در COVID-19 تا مطمئن شوید که مردم همچنان پایبند به دولت حکم و اجتماعی فاصله. به عنوان طولانی به عنوان ما همچنان به برقراری ارتباط با یکدیگر … که کلید.”

[email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>