گیر در خانه, نوجوانان در حال حاضر بهتر است نگرش در مورد معلم می گوید

منتشر شده

هر روز صبح Lomax معلم مدرسه جیل لامبرت از خواب بیدار در زمان معمول می شود لباس می پوشد و می رود برای دیدن دانش آموزان خود را. البته در سن COVID-19 او تنها می بیند و صحبت می کند به دانش آموزان عملا از صفحه اصلی; اما اگر چه محیط یادگیری تغییر کرده است, او گفت: معلمان با هدف اطمینان حاصل شود بچه ها با موفقیت و بدون تغییر باقی مانده است.

“ما پرورش آنها را به خود کارگردانی در یادگیری خود را. پس بچه های ما باید به مجموعه ای از اهداف روزانه و یک طرح در مورد چگونه آنها می توانند در دیدار با اهداف آن گفت:” لامبرت ششم-کلاس زبان انگلیسی هنر زبان و خواندن معلم در Lomax در پاسادنا Independent School District که حدود 53,000 دانش آموزان است.

و چگونه باید آنها را حل و فصل تا کنون ؟ “آنها دگرگون واقعا خوب” لامبرت گفت. “من بسیار افتخار از همه دانش آموزان من.”

لمبرت همراه با همکار پاسادنا ISD مربیان جاش پچ پچ کننده یک 11th-درجه ایالات متحده معلم تاریخ در سام Rayburn دبیرستان و Ca-Lishea جنگل قبل از AP آموزش ریاضی برای هفتم و هشتم-کلاس در تامپسون میانی مدرسه صحبت در مورد چالش ها و مزایای غیر منتظره از یادگیری دانش آموزان از خانه.

لامبرت گفت: اتهامات اغلب ابتکار عمل به دنبال کمک.

“بچه های ما اصلا احساس بی دست و پا و یا خجالتی در مورد ما صحبت در مورد نگرانی های آنها,” او گفت:. “آنها می دانند که چگونه به درخواست و استفاده از تصویری کارگاه و یا شرکت در یک در یک مشاوره (جلسه). آنها می دانند که راه های یادگیری بهترین کار برای آنها است.”

دانش آموزان دستکاری خانه و مدرسه مسئولیت

وودز گفت: برای آن بوده است تا حدودی nerve-wracking به عنوان دانش آموزان درخواست در صفحه اصلی درس های آموخته شده در تمام طول سال در کلاس درس.

“که بخش کمی ترسناک است, تماشای آنها را انجام آنچه ما شده است و آموزش آنها را به انجام همه سال مثل یک برنامه را بنویسید و آن را در یک برنامه ریز و سپس آن را انجام داده” او اعتراف کرد.

او را نیز تماشا به عنوان برخی از آنها مجبور شده اند به حقه بازی مدرسه کار اضافی با مسئولیت های خانه.

“برخی از این بچه ها آنها نه تنها تلاش برای کار و راه خود را از طریق برنامه درسی خود را, اما برخی از آنها مراقبان و همچنین مراقبت از خود و برادر جوان تر” جنگل گفت.

Prater دیده است چشم انداز تغییرات از دانش آموزان دبیرستان به خصوص کسانی که قبلا بیان شده چه مقدار از آنها متنفر بودم اما حالا می گویند که آنها را به بازگشت.

“این دشوار است برای بسیاری از آنها به دلیل در دبیرستان بسیاری از آنچه ما انجام دهید این است که به تقویت روابط با این بچه ها,” او گفت:. “این سخت است برای معلمان هم قادر به صحبت کردن با بچه های ما هر روز و تکان دادن دست خود را.”

بچه ها نوشتن خاطرات در مورد این بیماری همه گیر

اما به عنوان معلمان اغلب انجام پچ پچ کننده است که به دنبال در سمت روشن.

“من فکر می کنم پس از همه این که انجام شده است همه ما در حال رفتن به ارزش ارتباطات بین فردی ، دانشجويان دست روز به روز ارتباطات; بنابراین این تجربه واقعا تقویت می کند چه مقدار از آنها نیاز به حمایت و ساختار مدرسه.”

در حال حاضر, اما, لبخند مجازی, درس ها و مکالمات را باید انجام دهید و این پاسادنا ISD معلمان مصمم به ایجاد بهترین از آن و کار با این ابزار آنها را در حالی که ایجاد فرصت های یادگیری بر اساس شرایط فعلی.

لامبرت گفت: برخی از دانش آموزان خود را در حال نوشتن خاطرات بر اساس تجربه خود را از زندگی از طریق یک بیماری همه گیر. “که این کمک کرده است.” او گفت:.

برای دانش آموزان خود را Prater گفت: آنلاین کار مفید آمادگی برای دانشگاه دوره های سطح.

“این یک محاکمه اجرا از آنچه آنها را ببینید در آینده خود چرا که بسیاری از بچه ها می خواهد انجام کار آنلاین در کالج” او گفت:.

شکاف های یادگیری پیش بینی شده

هنوز هم با وجود بهترین تلاش خود را و کار سخت از بچه ها و آموزگاران واقعی هستند ممکن است برخی از شکاف های یادگیری زمانی که کودکان به مدرسه بازگشت.

“ما همه نگران است که” جنگل گفت. “اما ما می دانیم که هر کس باید آن شکاف; بنابراین ما فقط نیاز به پیش بینی و آماده شدن برای آن در سال آینده. اما در همان زمان این تجربه به ما آموخته است هر دو پدر و مادر و معلمان چقدر مسئولیت بیشتر دانش آموزان می شود. (با پدر و مادر آموزش بچه ها در خانه) آنها با دیدن بچه های خود را فراموش چیزهایی که آنها نمی دانند که آنها می تواند انجام دهد.”

لمبرت به توافق رسیدند. “من مانند دیدن عادات موفقیت در عمل در (بچه ها) خانه و آمدن به ثمر در راه های مختلف,” او گفت:. “من بسیار تحت تاثیر قرار.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>