ضعیف است و در اتوبوس: Coronavirus قرار می دهد حمل و نقل عمومی سواران در معرض خطر

دنور — خواهر تثلیث و Kiki ویلیامز به اطراف نگاه شلوغ اتوبوس به عنوان #15 اتوبوس rumbled پایین, Colfax, خیابان به سمت آنها.

اتوبوس نگاه به نیمه پر راننده با پوشیدن یک سربند کشیده در سراسر بینی و دهان خود را مطابق با, دولت, توصیه های در نظر گرفته شده برای کمک به سرعت گسترش coronavirus. اما در میان انتظار مسافران تنها یک عینک صورت پوشش.

“من لعنت عصبی گفت:” Kiki ویلیامز 19. “وجود دارد بیش از حد بسیاری از ما است.”

برای حفاظت از زنانی که در حال آمریکایی آفریقایی, عینک آبی, لاستیکی, دستکش, اما بدون ماسک. “ما را فراموش کرده و آنها را در خانه گفت:” تثلیث ویلیامز 18.

مانند میلیون ها نفر از آمریکایی ها که خواهران ویلیامز بستگی حمل و نقل عمومی در زمانی که مقامات بهداشتی باید گفت آمریکایی ها برای اقامت شش فوت از هم جدا و توصیه می شود که آنها با پوشیدن ماسک ،

“این تنها حمل و نقل ما در حال حاضر گفت:” تثلیث ویلیامز که ماشین خراب شد و نمی توان تعمیر برای هفته ها.

در حالی که حمل و نقل ridership کاهش یافته است به طور چشمگیری در سراسر کشور در طول coronavirus شیوع میلیون ها نفر از آمریکایی ها هنوز سوار اتوبوس و قطار قرار دادن خود و هر کسی که آنها روبرو می شوند در معرض خطر به عنوان آنها رفت و آمد به محل کار رفتن به فروشگاه مواد غذایی در بیمارستان و یا مانند خواهران ویلیامز سفر برای دیدن خانواده.

کارشناسان می گویند بسیاری از افرادی که متوقف سوارکاری هستند و کارگران یقه سفید که می توانید از خانه کار می کنند و کسانی که تمایل به سفید ترک بسیاری از کشور فقیرترین کارگران که به طور نامتناسبی مردم رنگ با هیچ انتخاب دیگری اما به بسته را در یک فضای کوچک طراحی شده برای حمل تعداد زیادی از مردم است. در شهر نیویورک حداقل 41 حمل و نقل کارگران فوت کرده اند از coronavirus عفونت به مراتب بیشتر از افسران پلیس و آتش نشانان.

“مثل همیشه عالی-درآمد خانوار باید بیشتر از انتخاب” گفت: ساناز Blumenberg, مدیر لوئیس مرکز سیاست منطقه ای مطالعات و برنامه ریزی شهری استاد در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس’ Luskin دانشکده امور عمومی است که به مطالعه چگونگی سازه های شهری را تحت تاثیر قرار دستمزد پایین کارگران است. “برای کارگران کم درآمد است که باید برای حمل و نقل آنها در یک محدود محل در مجاورت نزدیک به افراد دیگر. مشکلات خود را مرکب هستند. آنها هیچ گزینه ای دیگر است.”

آمار جمع آوری شده توسط برنامه توسعه حمل و نقل نشان می دهد سفید سواران را تا حد زیادی رها اتوبوس و قطار: یک نظرسنجی از 15000 از شرکت های ایالات متحده به کاربران نشان داد که تنها 22 درصد از مردم با استفاده از حمل و نقل در حال حاضر سفید در مقایسه با 40% به طور معمول. حمل و نقل یکی از محبوب ترین برنامه های ناوبری برای آیفون و گوشی های اندروید با میلیون ها نفر از کاربران فعال در سراسر ایالات متحده و کانادا است.

داده های اولیه از ایالات آمریکا مانند نیویورک کلرادو و میشیگان نشان می دهد آمریکایی های آفریقایی تبار و سایر اقلیت ها در حال مرگ هستند از coronavirus مربوط به عوارض در یک نرخ بسیار بالاتر از همتایان سفید, در بخشی به دلیل مراقبت های بهداشتی نابرابری است که می تواند کمک به شرایط از پیش موجود از جمله آسم و دیابت و بیماری های قلبی.

سازمان های حمل و نقل گفت: آنها در حال کار برای ارائه اضافی اقدامات ایمنی برای دوچرخه سواران از جمله اضافه کردن اضافی واگن به ایجاد فاصله بیشتر بین سواران و اپراتورها و نیاز مکرر تمیز اتوبوس و قطار.

اما بسیاری از سازمان های حمل و نقل نیز حذف کرایه که بدان معنی است که در برخی از شهرها تعداد زیادی از مردم تجربه بی خانمانی در حال حاضر سوار در اطراف در تمام طول روز بدون دسترسی به هر دو ضد عفونی کننده دست و یا آب و صابون در تعامل با کارگران ضروری در بحرانی شغل.

و با وجود توصیه هایی که سواران پوشیدن ماسک یا پوشش که در اطراف دیگران چند هستند. در برخی از موارد حمل و نقل عمومی و سیستم های منتظر هفته بعد از دولت stay-at-home محدودیت رفت و به جای قبل از اعلام حمایت های اضافی برای مسافران است.

در شهر نیویورک حمل و نقل شهری اقتدار شروع توزیع N-95 ماسک برای کارگران آن در مارس 4, پس از هفته ها از زیر دستورالعمل های فدرال که گفت: ماسک نیست مورد نیاز است. نیویورک ایالت اقامت در خانه سفارش به اثر رفت مارس 22.

در دیترویت سواران که از هفته گذشته در حال ارائه ماسک های جراحی زیر coronavirus مرگ یک راننده اتوبوس که شکایت کرده بود از یک سوار سرفه بدون پوشش ، دولت صادر اول آن stay-در-خانه سفارش مارس 23.

در فیلادلفیا سواران دستور داده شد به پوشیدن ماسک صورت در هفته گذشته اما حمل و نقل مدیران بعد گفت: آنها نمی خواهد اجرای آن است. پنسیلوانیا اقامت در خانه سفارش به اثر رفت مارس 23.

“هر آژانس گرفتار شده بود با شلوار خود را در اطراف مچ پا خود را می گوید:” جان Samuelsen, 52, رییس اتحادیه کارگران حمل و نقل بین المللی است که نشان دهنده 150,000 رانندگان اتوبوس و راه آهن و کارمندان و کارکنان خطوط هوایی. “هیچ یک از آنها چیزی به اندازه کافی سریع.”

این اتحادیه شده است هل دادن سازمان در سراسر کشور به شدت حفاظت از حمل و نقل کارگران به خصوص رانندگان اتوبوس که تلقی انتقادی کارگران اما چه کسی فرستاده می شوند روز به روز مناسب بدون تجهیزات ایمنی از جمله ماسک.

هیچ کس خاصی است که چرا بسیاری از حمل و نقل کارگران کشته شده اند اما خود را تکرار قرار گرفتن در معرض عموم ممکن است به حداقل برخی از نقش همراه با به طور کلی نیروی کار مسن تر در معرض آلاینده ها در تمام شیفت های طولانی Samuelsen گفت. با این حال او اضافه کرد: رانندگان و کارگران متعهد به کمک به بقیه کشور حفظ عامل.

“حمل و نقل کارگران کاملا افتخار از نقش اساسی ما در ارائه یقه آبی کارگران به خط مقدم این مبارزه با COVID-19” او گفت:.

در سراسر کشور حمل و نقل ridership تقاضا کاهش یافته است و 75 درصد نسبت به حالت عادی با توجه به آمار جمع آوری شده توسط نرم افزار حمل و نقل شرکت. در سان فرانسیسکو ridership تقاضا کاهش یافته است و 85 درصد است. در دیترویت آن را حدود 67 درصد و 60 درصد در فیلادلفیا با توجه به شرکت.

مقامات حمل و نقل محلی نیز گزارش داد کاهش ridership. در شهر نیویورک مترو ridership پایین است از 93 درصد حمل و نقل شهری اقتدار و در منطقه لس آنجلس مترو را ridership کاهش یافته است تقریبا 60 درصد به آژانس. در واشنگتن دی سی منطقه, اتوبوس, ridership کاهش یافته است و حداقل 60 درصد به واشنگتن در منطقه شهری حمل و نقل.

یک سخنگوی حمل و نقل می گوید: سان فرانسیسکو افت شدید نشان دهنده این واقعیت است که سفید سواران را تا حد زیادی رها شده سیستم در حالی که کم درآمد و اقلیت سواران در مکان هایی مانند فیلادلفیا و دیترویت در ادامه به هیئت مدیره اتوبوس و قطار. در پاسخ به رها کردن در ridership سان فرانسیسکو سیستم حمل و نقل اتحاد مستقر اتوبوس به اولویت بندی حمل و نقل کارگران کم درآمد به بیمارستان ها و دیگر امکانات مهم.

“روند کلی ما دیده ایم این است که به عنوان یک سهم از ridership مردمی که با تکیه بر حمل و نقل برای رسیدن به محل کار در حال اکثریت سیاه یا اسپانیایی و جوان” حمل و نقل سخنگوی استفان میلر گفت.

در دنور منطقه ای حمل و نقل منطقه در حال برنامه ریزی برای بریده بریده خدمات در سراسر شبکه خود را به دلیل کاهش ridership. مقامات محدود ridership به 15 مسافر در شهر و 30 در راه آهن ، ماموران امنیتی ارسال شده و در انتهای خط ایستگاه برای “جلوگیری از نا امن پناه” توسط مردم تجربه بی خانمانی. مانند بسیاری از سازمان های حمل و نقل آن را اجرای یک ماسک مورد نیاز برای دوچرخه سواران.

“این واقعا دشوار است. ما انجام داده ایم همه چیز را ما می توانیم به آن را آسان برای مردم را به همکاران ما در ایمنی. اما مردم را به شرکت در این کار می گوید:” RTD سخنگوی Pauletta Tonilas با اشاره به عدم پوشیدن ماسک. “آن را به مردم مسئولیت شخصی و انتخاب است. فقط خیلی از این است که RTD می توانید کنترل کنید.”

RTD ارائه حدود 120,000 سفر هر هفته Tonilas گفت: از حدود 390,000 در یک روز کاری عادی قبل از وقوع. او گفت: سازمان های حمل و نقل در سراسر کشور در حال مبارزه با چگونه به بهترین خدمت به کارگران ضروری در حالی که سواران و رانندگان امن است.

“ما همه این مسائل را به عنوان ما. ما به معنای واقعی کلمه ساخت هواپیما به عنوان ما در حال پرواز است و همه در حال انجام بهترین ما می توانیم” او گفت:.

در یک ایستگاه اتوبوس در دنور Montview بلوار کوین بلند, ماشین ظرفشویی در بیمارستان سنت جوزف گفت که او شروع به راه رفتن یک مایل پایین خیابان را انتخاب کنید تا ساکت تر خط. خود را از مسیر معمول پر شده است زندگی مردم در خیابان که در حال حاضر اتوبوس های رایگان. طولانی, 44, نگرانی برخی از آنها ممکن است بیمار می شود.

“فقط وجود دارد بنابراین بسیاری از مردم در آن او گفت:” از قدیمی خود را در مسیر. “با این مسیر آن را کمی عجیب و غریب برای اطمینان حاصل کنید. مثل همیشه ساعت 3 صبح آن را خالی و تنها شخص دیگر وجود دارد مست است. و آن را مانند 20 دقیقه در حال حاضر به جای آن از 50 به دلیل آن را ندارد به آنجا.”

که ندارد یک ماشین نیست با پوشیدن ماسک. او گفت: اتوبوس سواری به کار بیمارستان نگه می دارد در حال اجرا است که حق انتخاب وجود خطر برای خود و دیگران.

در محل کار و بیمارستان خود را طول می کشد متوسط دو بار در روز, و او به طور مداوم به شستن دست های خود را می پوشد و لباس های محافظ در حالی که کار در آشپزخانه است.

“آن احساس می کند مانند من ساخت یک تفاوت صرفه جویی در زندگی یک ظرف در یک زمان, پس به صحبت می کنند,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>