پرلند گروه تماس برای کمتر از راه حق به کار گرفته می شود به صورت پیشنهادی FM 518 گسترش

اگر چه دولت برنامه ریزی برای گسترش و بهبود حدود شش مایل از FM 518 است که هنوز چند سال از پرلند اقتصادی توسعه شرکت در حال حاضر منتشر مکمل طرح که برای تماس های کمتر از این راه برای از دست دادن کسب و کار زیرزمینی زهکشی به جای باز کردن خندق و ویژگی های زیبایی شناسی.

این کار خواهد بود که تا حد زیادی تامین می شود تگزاس بخش حمل و نقل خواهد شد در دو مرحله یکی از تگزاس 288 به شرق کالن بلوار و دیگر از کالن شرق به تقاطع Halbert/مکلین و گردو.

با توجه به TxDOT پروژه است که میله میله به بیرون رفتن برای مناقصه در اواسط سال 2024 را گسترش هدفمند مناطق برادوی از چهار 12-پا گسترده ای ترافیک خطوط در هر جهت به شش. داخل خطوط باقی خواهد ماند بدون تغییر در 12 پا, اما این دو در خارج از خطوط را ایستادن در 15 پا گسترده ای اجازه می دهد تا اتاق را برای دوچرخه سواران. علاوه بر این مطرح ميانه خواهد بود ساخته شده است اندازه گیری از 14 تا 18 فوت عرض پیاده رو خواهد بود نصب شده و موجود باز خندق سیستم می تواند تبدیل به محدودیت و ناودان.

برایان مالون این PEDC معاون رئیس جمهور گفت: جاده نهایی طراحی یک تلاش گروهی بین نهادهای محلی و ایالتی و اضافه شده است که در این پروژه بهترین بهره TxDOT به همکاری با نهادهای محلی مانند سازمان خود را به عنوان به خوبی به عنوان شهر پرلند.

“دولت به نظر می رسد به این شهر رهبری در مورد این مسائل و برای ورودی ما را به مطمئن شوید که ما یک عملی و قابل اجرا طرح,” او گفت:. “بدیهی است که ما احساس می کنیم برنامه ما این است که بسیار شدنی و ما انتظار نداریم که هر گونه مسائل است.”

حیاتی اقتصادی راهرو

این PEDC چشم انداز برای برادوی به نام برادوی راهرو طرح توسعه منتشر شد در اواسط ماه مه. راهرو مهم است که به پرلند شهرستان خزانه و رانندگان — کسب و کار در طول مسیر رانندگی حدود 911 میلیون دلار در فروش سالانه و خطوط آن جای نزدیک به 50 ، 000 وسایل نقلیه هر روز در شرق تگزاس 288 ساخت برای ترافیک های سنگین ساعت عجله.

اگر چه گسترش است و انتظار می رود برای از بین بردن احتقان در منطقه TxDOT طرح به گسترش جاده حقوق از راه های از بین 100 و 120 به 150 فوت یک نقطه درد برای توسعه اقتصادی شرکت که در طرح خود را نشان می دهد حقوق-از-راه تنها گسترده تر شود به 140 فوت است. مالون گفت: افزایش آن منطقه به 150 پا در مقابل کسب و کار می تواند اثر سوء بالقوه و در نتیجه کمتر پارکینگ کوچکتر وآمد و کاهش علامت و محوطه سازی و همچنین به عنوان یک تاثیر منفی بر روی پیاده رو.

به این دلایل کار با TxDOT و توسعه ایده های جایگزین برای طراحی مهم بود.

بیشتر اطلاعات

برادوی راهرو طرح

برای کسب اطلاعات در تگزاس بخش حمل و نقل را گسترش و بهبود برنامه ریزی برای بخشی از FM 518 در پرلند بازدید https://bit.ly/3iOloWK

برای مشاهده پرلند توسعه اقتصادی Corp. مکمل برادوی راهرو طرح توسعه بازدید https://bit.ly/3gaISDd.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد TXDOT برنامه, تماس, کاپیتان جونز, شهر پرلند دستیار مدیر پروژه های سرمایه ای در [email protected] یا در 281-652-1748 یا به پاتریک Gant با تگزاس وزارت Transportatino در 713-802-5274 یا [email protected]

“انگیزه ما این است که ما می خواهیم به مطمئن شوید که کسب و کار به عنوان موفق به عنوان آنها می تواند باشد و چگونه می تواند ما را در کاهش مورد نیاز (حمل و نقل) پروژه” مالون گفت.

ترنت Epperson یکی از پرلند دستیار مدیران شهری است که کار به طور مستقیم با TxDOT گفت: در حال حاضر زمان برای PEDC به ارائه ایده های خود را به TxDOT به عنوان آژانس آماده برای شروع فرایند طراحی نسبت به پایان سال.

“ما در دیدار با (TxDOT) ماهانه یا شش هفته اساس فقط به بررسی پیشرفت و ارائه آنها را با هر یک از ما انتقادات و پیشنهادات; پس این شد یک چیز کلیدی برای EDC به کار در این مرحله به دلیل ایجاد تغییرات گران است پس از طراحی در جریان است” Epperson گفت.

در واقع Epperson گفت که او انتظار دارد حداقل بخشی از EDC را برادوی طرح به عنوان آن مربوط به حقوق-از-راه افتخار خواهد شد. او گفت که به دلیل بسیاری از آسیب بخش هایی از جاده را کسب و کار شرق کالن بلوار حقوق از راه در این منطقه — که به منزله اولین بخش از کار است و انتظار می رود به هزینه حدود 50 میلیون دلار — به احتمال زیاد تا پایان اندازه گیری 140 پا به عنوان EDC توصیه می کند. Epperson گفت: هزینه برای فاز دوم نشده است تعیین می شود.

“ترین (ساخت و ساز) تاثیر بر روی کسب و کار خواهد بود و در قسمت شرقی این پروژه که در آن دولت می ایستد در حال حاضر این است که آنها در حال برنامه ریزی در انجام 140 پا (از راه حق) شرق Cullen,” Epperson گفت او معتقد است حقوق از راه همراه پروژه دوم بخش عنوان غرب به پایان خواهد رسید تا 150 فوت است.

اگر چه دولت را پوشش اکثریت قریب به اتفاق این پروژه هزینه های شهر پرلند خواهد شد انتظار می رود به پرداخت 10 درصد از حق-از-راه حصول هزینه های آب و دیگر ابزار جابجایی هزینه های موجود در حقوق-از-راه به عنوان به خوبی به عنوان هر راهرو زیبایی و بهبود ویژگی های که در بالا و فراتر از TxDOT استاندارد بهبود در این راستا Epperson گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>