کوبه برایانت هلیکوپتر با موتور را شکست فدرال محققان می گویند در مقدماتی NTSB گزارش

لس آنجلس — فدرال محققان می گویند خرابه از بالگرد که سقوط کرد در ماه گذشته کشته و کوبه برایانت دختر و هفت نفر دیگر را نشان نمی دهد هر گونه شواهد از خرابی موتور با توجه به گزارش اولیه ملی ایمنی حمل و نقل.

هلیکوپتر آسیب سازگار بود با پیگیری “چرخش” — از موتور در حال حرکت روتور — در هنگام پرواز سقوط کرد, این گزارش می گوید. محققان نیست با دقت اشاره کردن به احتمال زیاد علت این تصادف در مه کفن شیب. که انتظار می رود تا زمانی که نهایی گزارش تحقیقی صادر شده است که در حدود یک سال..

محققان آیا جزئیات این آسیب گسترده به Sikorsky S-76B هلیکوپتر که ضربه از کنار یک کوه در کالاباساس کالیفرنیا ،

“کل بدنه/کابین و موتور هر دو قرار گرفتند و یک

postcrash آتش. کابین خلبان شد و به شدت پراکنده. پانل ابزار نابود شد و بیشتر ابزار آواره شدند از خود پنل مانت. کنترل پرواز بودند تکه تکه و آتش آسیب دیده” در این گزارش است.

شاهد یک دوچرخه کوهستان نوین را دیدم هلی کوپتر فقط قبل از آن سقوط کرد ،

“او گفت که او شروع به شنیدن صدای یک هلیکوپتر که او به عنوان مناسب برای یک هلیکوپتر پرواز در حالی که در یک صفحه وضعیت. او درک صدا روز به روز بلندتر و دیدم آبی و سفید هلیکوپتر ظهور از ابرها” در این گزارش است.

“او در نظر گرفته آن را به توان در حال حرکت, سریع, سفر در جلو و سیر نزولی. آن شروع به حرکت به سمت چپ به طوری که او گرفتار یک نگاه اجمالی از آن حلقه. او مشاهده آن را برای یک تا دو ثانیه قبل از آن نهفته زمین در حدود 50 فوت زیر و موقعیت خود را.”

Crash investigation : چگونه این هلیکوپتر دستگاه ایمنی ممکن است ذخیره کوبه برایانت و هشت نفر دیگر

هلیکوپتر در زمان خاموش یکشنبه آذر. 26 در اورنج کانتی به پرواز برایانت او 13 ساله دختر و دوستان خود را حدود 90 مایل به جوانان بسکتبال مسابقات در هزار اوکس کالیفرنیا. خود را Sikorsky S-76B شد و یک هلیکوپتر مجهز برای اجرایی حمل و نقل و یک مدل با به طور کلی خوب رکورد ایمنی.

آن سرنشین توسط Ara Zobayan هانتینگتون بیچ کالیفرنیا که واجد شرایط برای پرواز هر دو بصری و ابزار اداره هوانوردی فدرال سوابق نشان می دهد. او دریافت گواهینامه خلبان تجاری در سال 2007.

این هلیکوپتر در حال پرواز با دید و نه ابزار زیر کالیفرنیای جنوبی بزرگراه به عنوان آن کار کرده و آن را راه غربی است. اما به عنوان آن را نزدیک به مقصد خود هلیکوپتر جرأت از flatlands به زمین ناهموار مواجه می شوند و یک لایه ضخیم از مه.

هر چند آن را مجهز به بسیاری از لوکس قرار ملاقات های NTSB گفت: آن را فاقد یک زمین آگاهی و سیستم هشدار دهنده و یا TAWS که می گوید خلبانان اگر آنها در حال تبدیل به یک تپه یا کوه پنهان با ابرها. هر چند NTSB توصیه کرده است TAWS توان مورد نیاز تجهیزات روی عرشه کشتی بزرگ مسافری حمل عناصر آن است که هنوز هم در نظر گرفته اختیاری.

هلیکوپتر حمل بازنشسته NBA سوپراستار و حزب او به پرواز شد تا یک دره عمیق و باریک در کالاباساس کالیفرنیا. Zobayan radioed کنترل ترافیک هوایی داشتن در حال حاضر دریافت مجوز برای ادامه, با کمتر از نرمال دید گفت که او در حال رفتن به سعی کنید به افزایش بالاتر از ابرها. محققان گفت: صعود به 2,300 فوت بالاتر از سطح دریا ساخته شده و سمت چپ و سپس سقوط در سرعت بالا به کوهستان در 1,085 ، صنایع دستی در برخورد با چنین نیروی است که بقایای پراکنده شد بیش از 600 فوت منطقه است.

خلبان نهایی ارز: شنیدن کنترل ترافیک هوایی با خلبان پرواز کوبه برایانت هلیکوپتر

کسانی که در این نزدیکی هست که شنیده تصادف گفت: آنها نمی توانستم خرابه از طریق لایه های سنگین از ابرها در بالای تپه. این تنها زمانی که آنها را دیدم دود که آنها می دانستند که یک هلیکوپتر سقوط کرده بود.

وجود دارد هیچ بازماندگان. نازک دنباله دود رز از خرابه تا چند ساعت پس از تصادف.

هر چند Zabayan از دست رفته ضربه زدن به بالای تپه حدود 30 فوت محققان گفته بودند و حتی بالاتر دامنه در منطقه است که با او داشته اند به ادعا.

یک تحقیق کامل است که انتظار می رود برای تعیین اینکه آیا علت این حادثه خلبان خطا یا شکست مکانیکی. اما آن را نمی خواهد بود آسان است. بر خلاف تجاری, هواپیما, هلیکوپتر ندارد صدای کابین خلبان و یا پرواز ضبط داده ها روی. این NTSB بريدن دور خرابه در کیسه های سفید به تجزیه و تحلیل آن برای سرنخ.

کمک: آسوشیتد پرس

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>