کوبه برایانت بدن 8 نفر دیگر بهبود از هلی کوپتر که فاقد کلید زمین سیستم هشدار دهنده

لس آنجلس — پرواز سرنشین یک هلیکوپتر لوکس با یک جانباز خلبان در کنترل کوبه برایانت و هفت مسافران همکار باید به حال چند نگرانی.

خود را Sikorsky S-76B است که ماهوت پاک کن زدن آنها تقریبا 90 مایل از نارنجی به ونتورا شهرستان, عبور از قلب لس آنجلس شد “مانند کادیلاک Escalade” از صهردرس به یاد می آورد Kurt Deetz یک خلبان سابق برای برایانت. که مدل براق است و صنعت با دو موتور مجهز به “تمام زنگ ها و سوت” Deetz گفت.

در عین حال آن را فاقد یک کلید ایمنی ویژگی ها: یک زمین آگاهی و هشدار سیستم TAWS ملی ایمنی حمل و نقل رسمی روز سه شنبه گفت. این NTSB توصیه کرده بود که آن را مورد نیاز در بزرگ مسافری حمل صهردرس پس از تگزاس و سقوط در سال 2004 اما این هرگز اتفاق افتاده است.

باقی مانده از بازنشسته NBA سوپراستار او 13 ساله پدر و دیگران حاضر شده بازیافت. بستگان خود مطلع شده اند, لس آنجلس, مقامات گفتند.

NTSB محققان به پایان رسید و جمع آوری شواهد شنبه, تخلیه خرابه در هلیکوپتر در کیسه های سفید به trucked دور از 600 پا آوار میشه. در حالی که علت آن هنوز مشخص نشده است ضخیم خاکستری ابر است که پنهان بسیاری از منطقه چهار شنبه هستند که طلبه به عنوان یک علت ممکن است.

“ما نه فقط با تمرکز بر آب و هوا. ما می رویم به نگاهی گسترده و نگاه همه چیز را در اطراف این حادثه گفت:” جنیفر Homendy این NTSB عضو هیئت مدیره پیشرو بررسی است.

کلید سوالات عبارتند از:

• شد خلبان Ara Zobayan پرواز با سرعتی بیش از حد بیش از 150 مایل در ساعت و بیش از حد کم در لحظات قبل از سقوط ؟

• تا به حال او تبدیل شده و از دست داده ؟

• آیا هلیکوپتر با وجود تمام ویژگی های ایمنی ساخته شده را به آن متحمل یک شکست مکانیکی?

علاوه بر TAWS برایانت این هلی کوپتر نیز فاقد “جعبه سیاه” است که می تواند کمک به محققان Homendy گفت. NTSB نیز قبلا توصیه می شود پرواز داده و کابین خلبان ضبط برای هلیکوپتر فایده ای نداشت Homendy گفت. محققان با این حال باید رادار ردیابی و ارتباطات با کنترل ترافیک هوایی.

بیشتر: سوال در مورد ظهور چرا کوبه برایانت هلی کوپتر پرواز در ‘بسیار ترسناک شرایط’

از که آنها می دانند که هلی کوپتر پرواز با استفاده از ویژوال مرجع ردیابی در امتداد جنوب کالیفرنیا پیچ و خم بزرگراه در زیر آنها را در حدود 1400 ،

در نزدیکی کالیفرنیا در مورد نیمه راه از طریق سفر Zobayan اعطا شد اجازه به پرواز در کمتر از آنچه در نظر گرفته شده است حداقل دید — سه مایل با سقف 1000 فوت است. هلی کوپتر سقوط به زیر سطح مورد نیاز برای رادار ردیابی است.

این افزایش به 2,300 پا و سپس شروع به چپ نزولی به نوبه خود قبل از barreling به کوه های شیب دار شیب در نرخ بالا از سرعت تأثیر دست نخورده با چنین نیروی است که آن را به سمت چپ دهانه و پراکنده خرابه بیش از یک منطقه گسترده ای. هلی کوپتر آمد به استراحت 1,085 فوت بالاتر از سطح دریا در حدود 30 فوت در زیر تاج از تپه که در آن رخ داد.

Deetz تا به حال سرنشین این هلیکوپتر از 2015 تا اواسط 2017 همراه با Zobayan در حالی که کار با هلیکوپتر صاحب جزیره بیان برگزاری است. هر چند آن را پیر ساخته شده در سال 1991 آن برگزار می شود جایگاه ویژه ای در ناوگان.

“مورد علاقه من, آن را سریع و قابل اعتماد است. این چیزی است که من تماس بگیرید ‘ضد گلوله,'” Deetz گفت: در طول یک مصاحبه تلفنی در روز سه شنبه.

آن برایانت مورد علاقه بیش از حد او گفت:.

او قبلا پرواز در یک Sikorsky S-76A هلی کوپتر نسخه قبلی هلی کوپتر که فاقد تهویه هوا و امکانات دیگر. هنگامی که هلیکوپتر شرکت کردم مدل جدیدتر برایانت روشن.

“تفاوت بود و در مقایسه با یک تویوتا کرولا با چیزی مانند یک کادیلاک Escalade” گفت: Deetz. آن را به حال AC آن آرام بود و بزرگ. “او واقعا آن را دوست داشت و آن را تبدیل به انتخاب خود.”

بیشتر: نهایی بین کنترل ترافیک هوایی و خلبان پرواز کوبه برایانت هلیکوپتر

Deetz گفت: این هلی کوپتر قادر به حمل 10 و پیکربندی برای یک خلبان و کمک خلبان در کابین خلبان تقسیم توسط یک پرده از بالا به هشت مسافر در عقب هواپیما.

هلی کوپتر به طور معمول تحت تعمیر و نگهداری منظم پس از هر 25 ساعت از زمان پرواز با کار های دیگر انجام می شود به عنوان مورد نیاز است. جزیره بیان شد “بسیار خوب در مورد تعمیر و نگهداری” اند و مکانیک بررسی این هواپیما اگر یک خلبان متوجه پتانسیل مشکلات ایمنی در طول اجباری قبل از پرواز چک گفت: Deetz.

“این بسیار قابل اعتماد هواپیما,” او گفت:. “نبود یک گراز نگهداری.”

توسعه یافته به حمل و نقل خدمه برای نفت و صنعت S-76 سری تبدیل به یک مورد علاقه برای اجرایی حمل و نقل. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شرکت متعلق به چند. با دو موتور است که به منظور افزایش ایمنی لس آنجلس تایمز تجزیه و تحلیل آن را پیدا کرده است دوم-کمترین میزان تصادفات منجر به مرگ در هر 100 ، 000 ساعت پرواز در 0.22. تنها ایرباس H130 در صدر آن است.

در طول NBA برایانت به طور معمول پرواز در هلی کوپتر چند بار در هفته برای لیکرز بازی و شیوه و همچنین به عنوان حوادث خانواده گفت: Deetz. فرکانس از پروازهای خود را کاهش یافته است پس از بازنشستگی از بسکتبال.

Deetz به یاد می آورد Zobayan به عنوان یک خلبان خوب و همکار که “همیشه یک لبخند بر روی صورت خود, و خنده دار بود مرد.”

“ما butted سران گاهی اوقات می خواهم مردم را با همکاران, اما هیچ چیز جدی گفت:” Deetz.

Zobayan زندگی در هانتینگتون بیچ کالیفرنیا نارنجی شهرستان شهرستان است که کشت آن تصویر به عنوان “گشت و گذار در شهر است.” اداره هوانوردی فدرال سوابق نشان می دهد Zobayan شده برای هلیکوپتر پرواز در هر دو بصری و ابزار دقیق شرایط زمانی که او خلبان مجوز تجاری در سال 2007. او در تاریخ به عنوان یک هلیکوپتر پرواز و زمین مربی برای ساز پرواز.

او وارد 8,200 ساعت از زمان پرواز از جمله 1,256 در S-76, Homendy گفت.

Zobayan در بر داشت عشق و شور و زندگی حرفه ای را خواستار از یک گشت و گذار پرواز بیش از گراند کانیون با توجه به شرکت که در آن او به عنوان یک خلبان.

او به گروه 3 حمل و نقل هوایی در فرودگاه Van Nuys کالیفرنیا پس از آن در سال 1998 تجربه صاحبان شرکت پیتر و کلودیا لوری نوشت: در Facebook مجوز های ارسال و.

او همیشه “باقی مانده است سرد و آرام و جمع آوری” یک عزادار دوست, Jared Yochim به یاد می آورد در یک ارسال در Facebook. “آرا شد, باور نکردنی, خلبان, استاد خلبان منشور خلبان و واقعا یک مرد بزرگ. او نه معمولی خود را خودخواه خلبان هلی کوپتر مانند بسیاری از ما صادقانه هستند.” به علاوه او “همیشه خوب است برای خنده است.”

اما حتی خوب خلبانان می توانند اشتباه کنند هر چند از آن است که هنوز هم به زود به می دانم که اگر Zobayan انجام داد.

Zoey Tur جانباز اخبار خلبان هلی کوپتر با بیش از 10 ، 000 ساعت از زمان پرواز گفت: خلبانان شرکت هلیکوپتر اغلب نشسته به طور مستقیم با مسافران ممکن است مردد به اعتراف به آنها از دست داده و یا به رهبری به یک وضعیت خطرناک. آنها ممکن است ترس های مشهور مسافر را بپرسید نه به پرواز با آنها را دوباره و یا FAA مجازات است.

“شما باید به اندازه کافی قوی به VIP در هیئت مدیره ‘من می توانم آن را انجام نمی,’,” او گفت:. “اگر شما گرفتار در شرایط آب و هوایی آن شاید کمی از یک اعتراف.”

بیشتر: Kobe Bryant تراژدی است که آخرین در ورزش جهان, طولانی, غم انگیز با تاریخچه حمل و نقل هوایی سقوط

Tur معتقد است Zobayan به نظر می رسد از دست داده اند و راه خود را در مه و پرواز بیش از حد سریع برای شرایط. غایب مکانیکی موضوع “این روشن است خطای خلبان” او گفت:. Zobayan می خواسته اند برای تبدیل از پرواز بصری به اقدام تنها در ابزار. کنترل ترافیک هوایی می توانست به کارگردانی هلیکوپتر به نزدیک ترین فرودگاه. او می تواند مجموعه ای را در یک زمینه خالی حتی اگر آن را به معنای رو به FAA مجازات و به نام limos برای مسافر است.

و حتی اگر او تا به حال از این اقدامات می تواند او را مجبور کند به عنوان مه شد از یک موضوع بزرگتر Tur گفت.

“خلبان از دست داده بود در مه و به جای کند کردن او برای برخی از دلیل شتاب” Tur گفت.

این NTSB گفت: گزارش اولیه علت سقوط در زمان خواهد بود. در حال حاضر کسانی که می دانستند Zobayan برایانت و دیگر مسافران تنها می تواند غمگین.

Deetz که آخرین پرواز برایانت در جولای 2017 گفت: زمانی که او آموخته از تصادف جمعه از جمله این که هلیکوپتر درگیر کرده بود تعداد دم N72EX او گفت: اول فکر کردم امید که برایانت بود و نه در هیئت مدیره.

“اما پس از آن متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است” گفت: Deetz. “فراواقعي بود. من می دانستم که آرا. من می دانستم که کوبه و من پرواز کرده بود ، و در حال حاضر آنها در حال از بین رفته اند.

کمک: Nathan Bomey کریستین لام

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>