چگونه این هلیکوپتر دستگاه ایمنی ممکن است ذخیره کوبه برایانت و هشت نفر دیگر

لس آنجلس — هنگامی که مه می بندد در آن می تواند کشنده برای خلبانان.

“همه چیز را بد می رود واقعا سریع گفت:” Coyt بیلی جانباز خلبان هلی کوپتر مستقر در فلووود می سی سی پی در مورد کسانی که گیجی در ابرها از دست دادن بینایی از زمین و افق پس از آن سقوط.

آیا فضایی گمگشتگی نقش در این حادثه که به کشته شدن کوبه برایانت خود 13-year-old daughter Gianna و هفت نفر دیگر هنوز مشخص شود. این یک احتمال در میان چندین. اما ملی ایمنی حمل و نقل بررسی سقوط یکشنبه در ناهموار در دامنه کوه در شمال غربی لس آنجلس در کالاباساس کالیفرنیا روشن است در مورد یک چیز: تکنولوژی ممکن است ذخیره بازنشسته NBA ستاره خلبان و مسافران است.

بزرگ Sikorsky S-76B نبود مجهز به یک زمین آگاهی و سیستم هشدار دهنده و یا TAWS یک رادار مبتنی بر دستگاه هشدار خلبانان از کوه پنهان در غبار پیش رو NTSB عضو هیئت مدیره جنیفر Homendy به خبرنگاران گفت:.

روز پنج شنبه یک نماینده کنگره از لس آنجلس پیشنهاد نیاز به آنها را در تمام هلیکوپتر. در کنگره ایالات متحده براد شرمن, یک دموکرات گفت که آنها خواهد شد از ویژگی های کلیدی از کوبه برایانت و Gianna برایانت هلیکوپتر ایمنی عمل می کنند که او را معرفی خواهد کرد.

NTSB شامل TAWS در آن “لیست تعقیب” برای اقدامات نظارتی با شروع در سال 2008. اداره هوانوردی فدرال relented وقتی که می آید به آمبولانس هوایی هلیکوپتر اما گسترش نیاز به بزرگ مسافری حمل صهردرس مانند یک گذر گاه برایانت حزب حدود 90 مایل به دختران’ مسابقات بسکتبال.

NTSB: ‘تنها مهم ترین دستگاه

“TAWS در نظر گرفته شده است توسط بسیاری از در هواپیما ایمنی جامعه به عنوان مهمترین دستگاه ایمنی معرفی شده برای جلوگیری از تجاری تصادفات منجر به مرگ در 20 سال گذشته” FAA اذعان کرد در سال 2012 گزارش.

جانباز خلبانان می گویند TAWS فوق العاده است و کمک های اولیه در شرایط خاص. می توان آن را موثر برای یک وضعیت مانند این یکی که در مواجهه برایانت, خلبان, Ara Zobayan در یک سفر که انتقال از یک گستره عمدتا مسطح زمین به تپه ها و کوه ها. که در آن TAWS نیست خیلی موثر است برای خلبانان کار به طور مداوم در شرایط که در آن زنگ قابل شنیدن است که به طور مداوم باعث شده است.

“زمین آگاهی جای خود را دارد اما آن را نه یک گلوله نقره ای” گفت: Bryan Smith, ایمنی, مدیر برنامه, برای هوابرد امنیت عمومی انجمن و خود را یک کار خلبان هلی کوپتر. کسانی که پرواز هلیکوپتر در مناطق کوهستانی می دانم “شما شروع به ساختمان تحمل به هشدار.”

اگر سیستم فریاد گرگ بیش از حد بسیاری از بار تحت آن شرایط خلبانان ممکن است یا خاموش کردن زنگ و یا آن را به طور جدی در یک زمان که در آن می تواند زندگی را نجات دهد.

بحث بر سر این سیستم ارزش انجام شده به این کشور را دو مهم ایمنی حمل و نقل هوایی آژانس های FAA که باعث می شود و اجرای مقررات و NTSB که به بررسی حوادث و توصیه های بهبود.

FAA می گوید که از طریق پایان 2018, آن را پذیرفته است حدود 75 درصد از NTSB را توصیه. به عنوان یک ماده البته FAA می گوید آن را به طور رسمی بررسی و پاسخ به هر یک از آنها. اما گاهی اوقات این دو سازمان مخالف است.

اختلاف خود را بیش از زمین های سیستم های هشدار دهنده فوران پس از یک Sikorsky S-76A سقوط کرد و در سال 2004 در طول یک پرواز در شب بیش از خلیج مکزیک به قتل خلبان و کمک خلبان و هشت کارگران صنعت نفت. این NTSB به این نتیجه رسیدند که این حادثه ممکن است اجتناب شده است اگر این هواپیما شده بود مجهز به TAWS. این سازمان توصیه می شود FAA موضوع یک نیاز برای همه توربین طراحی هلیکوپتر با شش یا بیشتر مسافر صندلی باید مجهز به دستگاه.

خلبانان ممکن است بی اعتنایی ‘مزاحم آلارم’

FAA در پاسخ مطرح مزاحمت “هشدار دهنده” و شبح که خلبانان ممکن است به آنها بی اعتنایی اما در نهایت تصمیم گرفت به نیاز TAWS در هوا-آمبولانس copters چرا که آنها پرواز شب ماموریت و اغلب باید در زمین از راه دور و مکان های خطرناک.

بیشتر: در آخرین نشست مصاحبه کوبه مشترک چه دختر جیجی دوست داشتم در مورد بسکتبال

در رد NTSB درخواست برای تمدید TAWS نیاز به بزرگ مسافری حمل صهردرس مخالفان نه تنها اشاره به مزاحمت زنگ مشکل اما هزینه های. سیستم می تواند اجرا شود در مورد $20,000 و بیش از 35.000 دلار در هر هواپیما. سپس-FAA مدیر مایکل هورتا گفت: او با توجه به قانون جدید که در اواخر سال 2012 اما هیچ اقدام گرفته شد. NTSB بسته توصیه آن دو سال بعد با اشاره به FAA را “غیر قابل قبول” تصمیم گیری است.

TAWS تضمین نمی کند تصادف پیشگیری است. سه سال پیش پزشکی پرواز در آلاباما در زمان خاموش در یک هوای بارانی مه آلود شب برای نجات قربانی تصادف. هواپیما “مجهز شد با یک هلیکوپتر از زمین اجتناب هشدار سیستم دید در شب سیستم تصویربرداری است که شامل night-vision goggles و یک خلبان اتوماتیک” یک گزارش است. در عین حال آن را ناودان به درختان قتل خلبان و مسافران است.

NTSB محققان گفت: این حادثه ناشی از خلبان تصمیم به پرواز در شرایط نا امن “که منجر به از دست دادن کنترل با توجه به فضایی گمگشتگی. کمک به حادثه خلبان خود ناشی از فشار برای تکمیل ماموریت.”

آن را که می تواند انجام نگرش بیلی گفت که کشته شدن خلبانان.

بیلی جانباز خلبان مقایسه آن را به تلاش برای عبور یک ماشین آهسته در دو خط بزرگراه و متوجه شما نمی ممکن است ضرب و شتم یک وسیله نقلیه می دوزند. “نود و نه بار از 100 شما ممکن است آن را. اما یک بار شما نیست از آن سر در برخورد 130 کیلومتر در ساعت,” او گفت:.

بیشتر: Kobe Bryant سقوط می تواند منجر به امن تر هلیکوپتر: TAWS سیاه جعبه در بازی

به عنوان دید کم احاطه لوکس Sikorsky گذر گاه برایانت خلبان خود ممکن است فریب به فکر او می تواند دشوار آن و جلوگیری از خجالت در مقابل افراد مشهور, مشتری, ناظران می گویند. بیلی گفت: روند تفکر ممکن است “اگر من می توانید آن را از طریق این تصویب آن می گذرد به پشت باز دوباره… من نمی خواهم به کسی که باعث می شود کوبه برایانت از دست مربیگری خود بچه های تیم بسکتبال.”

مردم علت بیشتر سقوط هلی کوپتر

هنگامی که آنها به طور ناگهانی پرواز به آب و هوای بد هلی کوپتر خلبانان آن را “رفتن IMC” برای ابزار شرایط آب و هوا. عاقلانه خواهد شد آنهایی که به نوبه خود به عقب انتقال از پرواز بر اساس آنچه که آنها می توانید ببینید به چه ابزار خود را در حال گفتن آنها بپرسید کنترل ترافیک هوایی به طور مستقیم آنها را به یک فرودگاه و یا به سادگی مجموعه ای از پایین خالی, ساحل, زمینه و یا قله کوه. “مهم نیست که اگر آن را در فرمانداری حیاط خلوت” سعید بن Fouts یک 22-سال خلبان هلی کوپتر در هاوایی است.

به عنوان یک جوان هوانورد Fouts گفت که او co-خلبانی Sikorsky در خلیج مکزیک به عنوان آب و هوا بدتر شده است. خود مسافران یک گروه از شرکت نفت, مدیران رشد خشمگین زمانی که کاپیتان تصمیم به سقط جنین سفر اما او عقب ننشستند.

“من یاد گرفتم که حق در آن وجود دارد برخی از پروازهای شما فقط همین را نمی,” او گفت:. “در مدرسه ما بگویید دانشجو خلبانان, ‘گوش دادن بچه ها بود اول مرغ در آسمان است.'”

هواپیما همچنین می تواند پرواز به مشکل و مجبور به نگه داشتن به طور مداوم در حال حرکت است. اما خلبانان نمی تواند به سادگی شناور راه خود را از مشکل. تلاش برای نگه داشتن یک موقعیت در آسمان به خصوص در شرایط که در آن اطراف زمین پنهان شده است, یکی از سخت ترین مهارت یک خلبان می توانند یاد بگیرند.

“آن را مانند سوار یک چرخه با یک چشم بسته در حالی که دستکاری اره” خلبان اسمیت گفت.

بیشتر: کوبه برایانت بدن 8 نفر دیگر از بهبود هلیکوپتر که فاقد کلید زمین سیستم هشدار دهنده

این مرگ و میر در ایالات متحده rotorcraft حوادث قطع شده است در نیم طول دو دهه گذشته با توجه به ایالات متحده ایمنی هلی کوپتر تیم یک گروه داوطلب از صنعت و رهبران دولت. مرگ و میر در هر 100 ، 000 سفرهای کاهش یافته و از 1.27 در سال 2005 به 0.63 سال گذشته. به آنها را کاهش می دهد این گروه شده است در تلاش برای تقویت صنعت آموزش و پرورش و تمرکز بر مسائل شناسایی شده به عنوان بزرگترین علت حوادث است.

معمولا, مردم, نمی, ماشین آلات هستند که به سرزنش.

خطای انسانی باعث می شود حدود چهار نفر از هر پنج تصادفات گفت: جولین فاکس جانباز خلبان پرواز, مربی و مشاور برای تصمیم گیری به سرعت. که خطا می تواند ظریف — تا زمانی که آن را بیش از حد دیر است. برایانت خلبان, مثلا ممکن است تلاش کرده اند به پرواز در زیر پوشش ابر اما سطح زمین به تدریج افزایش اساسا به دام انداختن او را در یک وضعیت که در آن او تا به حال برای ورود به ابرها.

محققان در جستجوی خرابه پیدا کرده اند که خلبان Zobayan حال اپل, اپل, تبلت سرنشین که شامل یک برنامه با زمین نرم افزار نقشه برداری, اما روشن نیست چه مقدار از آن را باید کمک کرد اگر او پرواز کرد به ابرهای سنگین.

چرا که برای همه خلبانان و تکنولوژی به تنهایی هرگز به اندازه کافی به آنها را ذخیره کنید اگر آنها خود را به موهای شرایط.

“حقیقت این است که مهم نیست که چقدر تجهیزات ایمنی ما اگر مردم را به انجام چیزهای احمقانه” گفت: Pia Bergqvist یک خلبان هواپیما و سردبیر ارشد در پرواز مجله.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>