چگونه راننده Ryan Newman زنده ماندن که تصادف نسکار در دیتونا?

دیدنی و وحشتناک تصادف در دیتونا 500 تا به حال همه از مظاهر تراژدی دیگر: یک ماشین سرعت رفت پرواز تا وارونه کردم ضربه توسط ماشین دیگری در سمت راننده از خودرو و سپس پشت سر هم به شعله های آتش.

در عین حال به نحوی راننده, Ryan Newman جان سالم به در برد شنبه شب. با توجه به مسابقه تیم نیومن, 42, حتی شد “بیدار و صحبت کردن با خانواده و پزشکان” سه شنبه ارائه برخی از کمک به فقط در مورد هر کسی که شاهد سقوط و ممکن است فکر همان چیزی که:

چگونه می تواند یک فرد زنده ماندن ؟

پاسخ دقیق نمی توان تعیین کرد تا بعد از محققان جمع آوری شواهد و مدارک و انجام مصاحبه با آن درگیر است.

اقامت تا تاریخ در Ryan Newman, سقوط,: ورزشی عضویت در خبرنامه ما به ارمغان می آورد کارشناسان و تجزیه و تحلیل به صندوق پستی خود را. ثبت نام در اینجا

اما پاسخ کوتاه این است که ارتقاء ایمنی در مسابقات نسکار تر ساخته اند آن را بعید است که برای رانندگان به مرگ در حالی که رقابت پس از مرگ راننده افسانه ای دیل Earnhardt در همان مسابقه از 19 سال پیش. آنها ممکن است حتی کمک به صرفه جویی در نیومن که صدمات نیست برای عموم شناخته شده است.

“این شگفت انگیز بوده است” گفت: Terry Trammell یک مسابقه مشاور ایمنی و بازنشسته و جراح ارتوپدی. “آنها تبدیل کردم این همه چیز در اطراف در طول زمان است.”

موظف سر و گردن محدودیت (هانس دستگاه) همراه با انرژی جذب دیوار (امن تر موانع) در میان بزرگترین ایمنی پیشرفت پس از Earnhardt درگذشت آسیب به سر پس از کوبیدن به دیوار در Daytona International Speedway در سال 2001.

پوشش بیشتر:

  • نیومن “بیدار و زبان’ روز سه شنبه در بیمارستان
  • در داخل پر هرج و مرج نهایی در دو دور از 2020 دیتونا 500
  • نیومن را دیتونا خراب ما را به یاد مسابقه را خطر
  • پنج مرحله نسکار گرفته شده برای ورزش و امن تر
  • نیومن تصادف در سال 2003 دیتونا 500 ترسناک بود بیش از حد

در سال 2003 نسکار همچنین از افتتاح یک مرکز تحقیق و توسعه در کارولینای شمالی – اولین مرکز R&D و متعلق به اداره شده توسط یک بدن تحریم از عمده مجموعه ورزشی موتور. بخشی از ماموریت آن این است برای پیگیری سقوط و مطالعه ایمنی و کمک به نسکار نزدیک به دو دهه بدون راننده مرگ و میر در آن سه ملی سری a به ظاهر آمار تکان دهنده با توجه به خطرات.

در سال قبل از Earnhardt مرگ سه نسکار ملی series drivers درگذشت به دلیل سقوط.

در 19 سال پس از, شده اند وجود دارد هیچ کدام با وجود ادامه نمایش از برخورد و آسیب از جمله یک پای شکسته و پا برای Kyle Busch — حاکم سری جام قهرمان — پس از توفنده در نسکار Xfinity سری مسابقه در دیتونا در سال 2015. دیل Earnhardt جونیور نیز رنج می برد از ضربات مغزی و بازنشسته از این ورزش در سال 2017 تا حدودی به دلیل نگرانی در مورد آن.

از جمله خطرات به طور کلی پذیرفته شده توسط رانندگان در تمام موتور که بند خود را به این بالا و طراحی ماشین آلات در حالت تقریبا بدون فرار همه در حال حرکت در سرعت های بالا در درهم و برهم کردن از اتومبیل.

“من فکر نمی کنم در مورد توفنده چون شما نمی توانید” زمان IndyCar راننده کونور دالی گفت. او خواستار توفنده “بخشی از بازی است.”

در نیومن را مورد بقای خود حتی ممکن است به نظر می رسد بیشتر تکان دهنده با توجه به ماهیت برخورد – بدبختانه وارونه و سپس در سمت راننده با ماشین دیگری.

نسکار ماشین “بسیار خوب ساخته شده قفس است که بسیاری از عوارض جانبی تاثیر حفاظت از آن گفت:” Trammell که برجسته است در “پاسخ سریع” یک فیلم مستند منتشر شده در سال گذشته در مورد مسابقه ایمنی.

آن را هنوز هم نمی تواند جلوگیری از هر خطر است. تجارت آف اغلب مورد نیاز بیش از حد. برای مثال تبدیل خودرو به یک و حتی بیشتر غیر قابل نفوذ قفس احتمالا آن را امن تر در یکی از حس بلکه سخت تر برای خروج که پس از آن خواهد ایجاد ایمنی دیگر خطرات هر زمان که رانندگان باید به extricated از آن است. Trammell گفت: یکی از آسیب پذیر ترین نقاط یک راننده می تواند ضربه وارونه است با او کنار پنجره.

“طراحی شده است برای محافظت از پنجره طوفان یا گرداب شدید پایین,” او گفت:. “وجود دارد نه زیادی بین سقف و درب است که شما را محافظت می کند.”

پشت فرمان نیز وجود دارد نه مقدار یک درایور می توانید انجام دهید در حال حاضر پس از ضربه. بازنشسته IndyCar افسانه Mario Andretti می داند و احساس.

“من نمی دانم اگر شما را دیده ام من تلنگر در سال 2003 در ایندی,” Andretti گفت. “که من آخرین خاطره چیزی شبیه به آن. هر زمان که آن اتفاق می افتد, شما فقط در قطع برای زندگی عزیز و امیدوارم که هیچ جای خالی در طبقه بالا و امیدواریم که شما می توانید از طریق آن زندگی می کنند. شما نمی دانید. همه چیز اتفاق می افتد واقعا سریع, اما در همان زمان شما می دانید آن می تواند صدمه دیده است اما شما فقط چسبیدن. در حال حاضر شما فقط همراه برای سوار شدن. هیچ چیز دیگری.”

کمک: Nathan Brown, The Indianapolis Star.

پیگیری خبرنگار برنت Schrotenboer @Schrotenboer. E-mail: [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>