در اینجا چیزی است که سفر هوایی ممکن است نگاه مانند پس از همه گیر

این “هم” بنابراین بسیاری از تجربه در این بیماری همه گیر ترجمه را به یک مسئله بسیار واقعی چیز ساییده شده از اعصاب کابین تب و نیاز به فرار. اگر شما به فکر “زمانی که من می تواند یک سفر با خیال راحت دوباره ؟” این سوال است که تکرار در سراسر کشور با توجه به هواپیمایی تحلیلگر ست کاپلان.

“مردم از دست خانواده خود را” کاپلان گفت. “آنها در حال گرفتن تب کابین.”

با شماره های: این شهرستان هریس zipcodes را بیشتر تایید موارد COVID-19

با حدود 93 درصد از مردم در یک مقیاس جهانی زندگی می کنند و رمان coronavirus ممنوعیت سفر های محوری سوال باقی می ماند “چه خواهد شد پرواز در آینده؟” کاپلان توضیح می دهد که پس از سفر به صنعت گرفته شده است یک ضربه قابل توجهی در طول COVID-19 وجود خواهد داشت تغییرات اساسی در میان مدت. در اینجا چیزی است که انتظار می رود:

پروازهای ارزان تر در

پرواز ممکن است ارزان تر به منظور کمک به مشتریان احساس راحتی دوباره و آماده پرواز است.

“Airfares هنوز هم خواهد بود و نه کم در سفارش به مردم را در پرواز. دو عامل وجود دارد در حال حاضر وزن به هزینه های بلیط هواپیما: بی میلی از افرادی که احساس نمی راحت در مورد پرواز و این واقعیت است که مردم در حال مبارزه مالی. هنگامی که تقاضا قیمت آن را سخت تر می گویند. بدیهی است که اقتصاد مسافرت هوایی است راه اندازی برای اجتماعی فاصله و بسیاری از شرکت های هواپیمایی در حال حرکت به بلوک وسط صندلی. که تاثیر قیمت.”

مسدود کردن وسط صندلی

بسیاری از شرکت های هواپیمایی را متوقف رزرو وسط صندلی.

“مسدود کردن وسط صندلی است که واقعا آسان حل در حال حاضر است. سوال اینجا است که تقاضا می آید چه خواهد شد ما را پس از آن ؟ من فکر نمی کنم آنها را بلوک وسط صندلی برای همیشه لطفا برای. آنها در مورد مراقبت از امنیت, اما آنها همچنین مراقبت در مورد قیمت. مسدود کردن وسط صندلی برای همیشه خواهد بود بسیار گران است.”

انعطاف پذیری با تغییرات پرواز

خطوط هوایی ادامه خواهد داد برای کمک به مشتریان با انعطاف پذیری در تغییرات پرواز و لغو شد.

“غیر قابل استرداد بلیط قطعا آنچه هواپیمایی خواهم به فروش می رسانند. آنها پول در تمام تغییر هزینه های که همچنین کمک می کند تا نگه داشتن پایین پایین airfares. خطوط هوایی ادامه خواهد داد به ارائه انعطاف پذیری با تغییرات پرواز برای کمک به مشتریان احساس راحتی بیشتری در مورد پرواز.”

ماسک در

انتظار می رود بسیاری از مسافران و شرکت هواپیمایی مسئولین به پوشیدن ماسک در پروازهای فراتر از این بیماری همه گیر.

“همه ما در حال تبدیل شدن بیشتر germaphobic. هیچ چیز مهم تر از ایمنی. در کانادا, شرکت های هواپیمایی موظف اند که شما باید پوشیدن ماسک. که به لحاظ اجتماعی قابل قبول است. فقط یک ماه پیش شرکت های هواپیمایی نیست گفتن کارکنان ماسک می پوشند و در حال حاضر آنها در حال گفتن آنها را به انجام این کار. آن را ممکن است برای برخی از زمان آمده است.”

تنقلات تبدیل به یک چیزی از گذشته برای کوتاه مدت

رایگان آبجو و پردازنده تنقلات دیگر نمی خواهد بخشی از تجربه پرواز.

“آنها نمی خواهند خدمه پرواز را غیر ضروری تعاملات با مشتریان در حال حاضر به سادگی برای ایمنی به همین دلیل آنها در حال توقف اسنک خدمات. در برخی از نقطه این ممکن است اما ما نمی توانیم پیش بینی است که.”

ماسک سفارش: Houstonians واکنش نشان می دهند به شهرستان هریس دستور نیاز به ماسک صورت برای سفر

اولویت اول: خانواده بازديد

انتظار می رود اولین سفر برای بسیاری از مسافران به خانواده بازدیدکننده داشته است.

“این خواهد بود که اولین سفر ما این است که سفر خانواده, خانواده, بازدیدکننده داشته است. چه چیزی متفاوت در مورد خانواده مراجعه سفر است که آن را ارزان تر است زیرا شما نمی اقامت در یک هتل. مردم از دست خانواده های خود در کشورهای دیگر در حال حاضر. کسانی که بازدید خواهد شد اولین سفر به گزاف گویی.”

عقب صندلی پلاستیکی سپر ممکن است در آینده از پرواز

آینده از پرواز اقتصاد ممکن است شامل دو نوآوری که در آن مسافران هستند و در واقع محافظت از هر یک از دیگر توسط پلاستیکی صفحه نمایش. مفاهیم نورد شد توسط یک ایتالیایی طراحی شرکت Aviointeriors. این ‘Janus’ طراحی آن با الهام از این دو رو روم باستان خدا که در آن هر صندلی میانی قرار گرفته است به عقب. شفاف مانع فراهم می کند یک پلاستیک “پیله” است که محافظت از دیگران را از میکروب ها و جلوگیری از “نفس انتشار به سرنشینان adjacents صندلی” با توجه به Aviointeriors.

“Glassafe” شبیه به یک دیدن از طریق پلاستیکی هود است که متصل بر روی موجود اقتصاد صندلی های کلاس.

سفر کسب و کار را در آمار

شرکت ها در حال حاضر متوقف شده بسیاری از شرکت های بزرگ سفر–به دلایل مالی و وظیفه خود را مراقبت به کارکنان خود را.

“شرکت کرده اند یک وظیفه مراقبت به کارکنان خود را پس از آن نه فقط در مورد دلایل مالی. آنها باید برای ارزیابی مسئولیت که کارمند در نظر گرفتن یک سفر. شرکت ها را مجبور به ارزیابی پول در کسب و کار سفر. در گذشته رکود فراغت سفر بوده و بیشتر انعطاف پذیر از سفر کسب و کار.”

مصرف کننده نکته برای نجات مسافران پول

کاپلان گفت که آن را بسیار بهتر است صبر کنید تا ببینید که آیا شرکت های هواپیمایی لغو سفر قبل از اینکه شما آن را لغو.

“این بسیار بهتر است اگر یک شرکت هواپیمایی لغو شما, پس از آن اگر شما لغو پرواز. آن را به ارزش انتظار برای دیدن اگر شرکت های هواپیمایی لغو شده است. آنها ممکن است ارائه بازپرداخت و یا فقط یک اعتبار است. فراموش نکنید که برای لغو. اگر آنها نمی, لغو شما, پس از آن شما را به حرکت می کند.”

کاپلان اضافه شده است که وجود دارد بی سابقه ای ناشناخته با کروناویروس همه گیر است که باعث می شود آن را مشکل تر برای ارزیابی در نظر نحوه این تاثیر صنعت هواپیمایی.

“وجود دارد این غول کلان متغیر است که هیچ کس نمی داند با این دوره از ویروس. اگر شما به من بگویید چه اتفاقی می افتد با ویروس من در موقعیت بسیار بهتری برای پیش بینی آنچه که اتفاق می افتد با این دوره مسافرت هوایی. حتی اگر من احساس خوب در مورد گرفتن در هواپیما آن را به لحاظ اجتماعی قابل قبول به انجام این کار مگر اینکه آن را ضروری سفر.”

او توضیح داد که شما ببینید مردم شروع به رزرو پرواز بیشتر زمانی که آنها دریافت رسمی کلمه که آن را امن برای بازگشت در هواپیما دوباره.

“در برخی از نقطه مقامات مانند Fauci می گویند که آن را OK به عقب بر گردیم در هواپیما. شرکت های هواپیمایی خواهد شد سعی کنید به آنها را به عقب با ارزان airfares” کاپلان گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>