فورد و جنرال موتورز و FCA تحت تفنگ به راه اندازی مجدد دوباره بجای اول برگشتن قبل از نقد خشک

دیترویت سه در حال اجرا خارج از زمان.

صنعت خودرو کارشناسان می گویند این شرکت ها باید خود را راه اندازی مجدد آمریکای شمالی کارخانه مونتاژ در ماه آینده به عنوان هزینه های کوه با گذشت هر روز خطوط غیر فعال باقی می ماند.

“هزینه اقامت بسته بسیار زیاد است و در نهایت آنها را اجرا خارج از زمان و مرگ بدون سرمایه جدید گفت:” دیوید Whiston سهام برای استراتژیست های ایالات متحده خودرو در مورنینگ خدمات پژوهشی. “همین دلیل است که گرفتن دوباره راه اندازی شود و حتی در اواخر ماه مه یا ژوئن مهم است.”

دیترویت سه اند و نه اعلام یک تاریخ راه اندازی مجدد هر چند برخی از گزارش ها نشان می دهد آنها در حال هدف قرار دادن مارس 18.

در این میان جنرال موتورز و فورد موتور شرکت ، این دو شرکت Whiston را پوشش می دهد هر سوزاندن حدود 130 میلیون به 150 میلیون دلار پول نقد از یک روز و حتی خود را به عنوان خطوط مونتاژ راکد است. وجود دارد هزینه های چنین به عنوان گیاه امنیتی پرسنل هزینه سودمند برای حفظ برخی از دستگاه های در حال اجرا هزینه های نیروی کار و غیره.

American idols: اقدام جدید چهره های, اسباب بازی, جاوید قهرمانان بیماری همه گیر کوروناویروس

بازگشایی اقتصاد: به بیرون درز یادداشت جزئیات سیمون برنامه ای برای بازگشایی 49 مراکز در سراسر 10 متحده بیش از آخر هفته

و با بسیاری از کشورها هنوز در حال اقامت در خانه سفارشات در میان بیماری همه گیر کوروناویروس جدید فروش خودرو در حال راه را به پایین. Cox خودرو پیش بینی برای کل مارس نور جدید-فروش خودرو حجم 620,000 واحد فروش برای ماه پایین 53 درصد در مقایسه با ماه آوریل گذشته و پایین 37 درصد در مقایسه با ماه گذشته.

از آن بدتر می شود. پس از ترکیب فصلی تنظیم سالانه فروش خودرو سرعت در آوریل انتظار می رود که به پایان نزدیک 7.5 میلیون وسایل نقلیه قابل توجهی پایین از ماه گذشته 11.4 میلیون و بسیار پایین تر از آوریل گذشته را 16.5 میلیون سطح.

نقدی تا کریسمس

هنوز خودروسازان و UAW ورزش هستند احتیاط بیش از بازگشایی گیاهان که idled در ماه مارس برای حفاظت از نیروی کار به عنوان COVID-19 جاروب ملت است.

هزینه های مالی در کنار سلامت و ایمنی کارگران می آید برای اولین بار. هر سه باید گفت که آنها در حال قرار دادن اقدامات ایمنی اضافه شده در گیاهان و طراحی جدید روش های ایمنی به کارگران اطمینان از سالم ماندن است.

بنابراین تا زمانی که آن را بی خطر است برای آوردن کارگران به گیاهان خودروسازان باید ذخیره پول نقد برای دریافت از طریق تلاطم گیر آورده به تولید و همچنین برای فروش به عنوان مصرف کننده تقاضا برای اتومبیل های جدید است و از هم پاشیده.

ماه گذشته فیات کرایسلر اتومبیل امن حدود 3.9 میلیارد دلار اعتبار اضافی. GM کشیده شده پایین حدود 16 میلیارد دلار از آن گردان تسهیلات اعتباری. فورد گفت: آن را قرض $15.4 میلیارد دلار در مقدار استفاده نشده در برابر دو خط اعتباری.

هر سه نیز اعلام کرد برخی اقدامات کاهش هزینه از جمله یقه سفید پرداخت deferrals و اجرایی کاهش پرداخت.

فورد مطرح اضافی 8 میلیارد دلار در اوراق بهادار بدهی و جنرال موتورز خود را به حالت تعلیق سود پس انداز در حدود 2 میلیارد دلار در سال است. فورد قطع کرده و سود خود در ماه مارس به نمایندگی از هزینه سالانه آن از 2.4 میلیارد دلار بود.

“اگر گیاهان نیست راه اندازی مجدد من فکر می کنم در GM به اندازه کافی پول نقد برای رسیدن به تقریبا اکتبر شاید اواخر ماه سپتامبر در حالی که فورد به لطف 8 میلیارد دلار اوراق قرضه معامله در هفته گذشته احتمالا می تواند دریافت نزدیک به کریسمس” Whiston گفت.

اما آن می تواند ، فورد گزارش آن را از دست داد 2 میلیارد دلار در سه ماهه اول فورد درآمد سه ماهه از دست دادن خالص پس از رکود بزرگ در سال 2009. GM گزارش درآمد خود را در مارس 6 و FCA در مارس 5.

فورد به پایان رسید سه ماهه با مبلغ 34 میلیارد دلار پول نقد در دست و 35 میلیارد دلار در نقدینگی. یک سال پیش فورد تا به حال 24 میلیارد دلار پول نقد در دست و 35 میلیون دلار در نقدینگی.

اما دیگر سه زنده کردن خطوط اعتباری را عمیق تر به بدهی آنها سقوط و بالاتر علاقه خود را هزینه های صعود. سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه و عرضه محصول جدید می تواند سفت کردن بیش از حد.

جنوب مرز

اما مولفه های کلیدی در یک راه اندازی مجدد در حال تامین کنندگان قطعات به خصوص در مکزیک است.

“ما باید تمام قسمت های آینده همه در یک بار گفته کریستین Dziczek معاون رئیس جمهور از صنعت و کار و اقتصاد در مرکز تحقیقات خودرو در آن آربور. “حدود 40 درصد واردات قطعات خودرو از مکزیک آمده.”

ویروس گرفته نگه شدید در مکزیک و در عین حال او گفت: اما در جاهایی که تراکم جمعیت و فقر “این بیماری افتضاح به بار میآورد و بسیاری از مکان های که در آن ما را در اتومبیل در مکزیک باید آن شرایط است.”

وجود دارد برخی از موجودی در خط لوله به تولید خودرو آغاز شده Dziczek گفت. به همین ترتیب قرعه کشی در موجودی خواهد بود نیمی به همان اندازه برای شروع کردن به دلیل آهسته تقاضای مصرف کننده.

اما پس از آن وجود دارد نگران کننده بحران نقدی. اگر آنها دیگر نمی توانیم به کار, آن می تواند مختل خودروساز تولید گفت: Dziczek.

“تامین کنندگان هنوز هم برخی از درآمد در آینده از تحویل آنها قبل از مارس 15 با توجه به شرایط قرارداد که معمولا آنها را به دو ماه از” Dziczek گفت. “پس از مه 15 یا آنها را بدون درآمد بیشتر.”

این ‘غول شرط’

خوشبختانه خودروسازان لزوما باید یک نیاز فوری برای موجودی جدید هنگامی که آنها را راه اندازی مجدد گفت: Whiston با توجه به انتظار کم فروش در ماه آوریل است. که اجازه می دهد تا به صورت تدریجی راه اندازی مجدد تولید و برای تامین کنندگان به گرفتن.

اما وجود عدم قطعیت در اطراف گرفتن سطح موجودی مناسب.

در پایان ماه مارس کاکس خودرو, شمارش 3.74 میلیون وسایل نقلیه در صنعت موجودی با دیترویت سه, حسابداری برای 1.88 میلیون. در روز عرضه است که این اندازه گیری بر اساس فروش روزانه سرعت در ماه قبل آن را می شکند این است:

  • فورد تا به حال 99 روز عرضه از 1 آوریل تا از 84 روز در سال پیش دوره
  • جنرال موتورز تا به حال 99 روز عرضه از 1 آوریل تا از 81 روز در سال پیش دوره
  • FCA تا به حال 108-روز عرضه از 1 آوریل تا از 91 روز در سال پیش دوره

“اگر فروش ماندن بسیار آهسته ترین مارک های خوب خواهد بود اما اگر تقاضا در می آید و به سرعت آنها را اجرا خواهد کرد پایین از موجودی به خصوص GMC و شورلت به عنوان هر دو در حال حاضر نسبتا پایین در اندازه کامل وانت قبل از این مشکلات گفت:” علامت گذاری Schirmer کاکس خودرو سخنگوی.

در شرایط اولیه موجودی هر سه خودروسازان تا به حال موجودی پایین تر در اوایل ماه آوریل سال 2020 از آنها در اوایل ماه آوریل 2019, Schirmer گفت. و حتی اگر فروش خواهد بود فقیر در مارس کاکس است که پیش بینی 500,000 خرده فروشی در سراسر کشور.

“اگر که اتفاق می افتد و هیچ موجودی جدید اضافه شده در مارس — که به احتمال زیاد به تولید بیشتر متوقف شد — صنعت موجودی خواهد بود در یک سال اخیر” Schirmer گفت: در یک ایمیل به مطبوعات آزاد. “این نگرانی در حال حاضر. یا که غول شرط هر کس به: چگونه می توانم شما را مدیریت موجودی است؟”

‘کاغذ توالت دو بخش’

وجود دارد برخی که می گویند تولید نیست شرکت های خودرو’ مشکل آن است که فروش است که باقی خواهد ماند افسرده برای بسیاری از سال.

“چرا شما عجله به میل لنگ بیشتر در موجودی” گفت: اریک گوردون استاد دانشگاه میشیگان راس دانشکده کسب و کار. “آنچه آنها نیاز است, نمایندگی کفش و فروش ماشین و که نمی خواهد به سرعت اتفاق می افتد.”

در میشیگان جدید و استفاده می شود فروش خودرو ممنوع شد به مدت سه هفته از اواخر ماه مارس تا اواسط آوریل. آنها در حال حاضر فقط به آینده آنلاین.

اما پس از همه گیر, ضربه, میلیون نفر از کارگران گذاشته شده و یا گرفته شده نوعی از قطع پرداخت کردند یا خود را به عنوان شرکت درآمد متوقف شد. این بدان معناست که یک مزیت در ماشین جدید تقاضا بعید است که گوردون گفت.

“افرادی که شغل خود را از دست داده و یا گرفته شده کاهش پرداخت نمی خواهید برای خرید یک وسیله نقلیه جدید و حتی کسانی که ممکن است خرید یک وسیله نقلیه آنها ممکن است خرید یک وسیله نقلیه استفاده می شود به جای” گوردون گفت. “نمایشگاه به احتمال زیاد نمی تواند بسته بندی شده. آن را کاغذ توالت دو بخش.”

ثابت و پایدار راه اندازی مجدد

به عنوان ماشین جدید تقاضا مکث به خودروسازان’ ثابت هزینه های حمل.

“تنها 5% به 8% از هزینه های خود را در کار, اما آن را هنوز هم به مقدار میلیاردها دلار در سراسر هر سه شرکت گفت:” Marick, کارشناسی ارشد, کسب و کار استاد در دانشگاه ایالتی وین.

پس از آن وجود دارد میلیاردها دلار به شرکت های خودرو صرف در محصول آینده و برق خودرو توسعه است. کسانی که سرمایه گذاری باید همچنان کارشناسی ارشد گفت.

“اگر آنها پشت به چین رمپ تا تولید EVs همراه با دیگر رقبا هر سه را از دست دادن سهم بازار و آنها نمی توانیم به از دست دادن سهم بازار” کارشناسی ارشد گفت. “این shutdown یک وضعیت است که غیر قابل تحمل برای دراز مدت و دراز مدت سه ماه یا بیشتر طول بکشد.”

به عنوان آن است که سه شنبه فورد و Rivian قرار داده و برنامه های خود را بر روی یخ به طور نامحدود به طور مشترک توسعه لینکلن-نام تجاری وسیله نقلیه الکتریکی. فورد گفت: در حال حاضر اقتصاد است و چالش های غیر منتظره بنابراین این پروژه لغو شد.

ماشین Dziczek گفت: خودروسازان باید به اندازه کافی پول نقد در حال حاضر نه نیاز به عجله به راه اندازی مجدد. این مهم است که آنها آن را درست انجام دهد.

“آنها باید ثابت و پایدار بازگشت به تولید به دلیل یک start-stop, start-stop الگوی خورد و سرمایه ای که عمدتا احساس در زنجیره تامین” Dziczek گفت.

و در حالی که جدید-فروش خودرو خواهد بود و با وجود برخی از چالش های پیش رو Dziczek چين در نهایت بهبود درآمد.

“ما به طور متوسط خریدار ماشین بیش از یک سال 100.000 دلار و بسیاری از مردمی که در براکت درآمد شده اند و کار از خانه و جدا از اخراج” Dziczek گفت. “و وجود دارد مقدار زیادی از معاملات وجود دارد. آن را ممکن است نگه دارید تا بهتر از ما فکر می کنم.”

نویسنده کارکنان قمر دیوار Howard کمک به این گزارش.

تماس با جیمی L. LaReau: 313-222-2149 یا [email protected] او در توییتر دنبال کنید @jlareauan. جزئیات بیشتر در جنرال موتورز و ثبت نام برای خبرنامه خودرو.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>