تمیز کردن یک شناور ظرف پتری: چگونه است که یک کشتی کروز مقادیر پس از شیوع کروناویروس?

در اوایل سال جاری coronavirus کمین در شاهزاده Cruises’ الماس شاهزاده کشتی کروز. آن را در نهایت آلوده 712 نفر در هیئت مدیره و کشته شدن 13 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است.

Coronavirus که از تکامل به جهانی همه گیر را تعطیل کروز صنعت بسیاری از ترک احتیاط از گرفتن بر روی یک کشتی کروز در آینده – به خصوص یکی که دیده می شود به عنوان بسیاری از عفونت به عنوان الماس شاهزاده خانم.

پس از نهایی مسافران و خدمه متحرك با کاپیتان کشتی که آخرین فرد به ترک کشتی در مارس 1, با توجه به یک شاهزاده Cruises Facebook, پست, تمیز کردن به تعویق افتاد. مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری و پیشگیری سپس با انجام یک تحقیق در مورد چگونه این ویروس از طریق کشتی.

سپس در 31 مارس – حدود یک ماه پس از هرج و مرج در هیئت مدیره به پایان رسید – شاهزاده سخنگوی نگین کمالی مشترک بیانیه ای با ایالات متحده آمریکا امروز اعلام کرد که این کشتی شده بود بررسی توسط BELFOR ملک مرمت آن سیاهی خود را به عنوان “بزرگترین فاجعه بازسازی شرکت است.”

کار تمیز کردن کامل شد و این کشتی شده بود با ارائه یک گواهی نامه از ژاپن وزارت بهداشت که تایید الماس شاهزاده به “جا به بادبان” با “هیچ اثری از COVID-19 در هیئت مدیره” با توجه به خط کروز. کشتی قرنطینه در سواحل یوکوهاما ژاپن از Feb. 5-19 پس از اولین موارد تشخیص داده شد.

ایالات متحده آمریکا امروز رسیده به ژاپنی ها وزارت بهداشت و رفاه برای نظر.

میشیگان-بهداشت مبتنی بر شرکت است که شرکت کننده در پاکسازی پس از حملات یازدهم سپتامبر ، 11 سال 2001 حملات و طوفان کاترینا در سال 2005 فعال بوده است در طول COVID-19 شیوع بیماری های کمک بهداشت تلاش در بیمارستان و آتش بخش عرصه و فرودگاه به گفته مدیر عامل شلدون یلن. BELFOR همچنین کمک به ساخت یک درایو از طریق مرکز آزمایش در کارولینای جنوبی است.

“این چیزی است که ما نه فقط در طول این COVID-19 زمان این همان چیزی است که ما انجام می دهیم” یلن گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. “ما حدود 9,200 کارمند در سراسر جهان و آنها کارکنان تمام وقت. این افراد با سال و ماه و سال تجربه.”

تمیز کردن کشتی 18 عرشه مخصوص ماشینها ممنوع از 1300+ کابین و متعدد در زمینه های مشترک در الماس شاهزاده در زمان تلاش 240 نفر از کارکنان این شرکت در ژاپن و آمریکای شمالی عملیات آن از جمله محیط زیست تهویه مطبوع و دریایی بخش. یلن می گوید تمام عینک یکبار مصرف biohazard مناسب همراه با booties, دستکش و ماسک صورت. و از آن زمان تقریبا تمام مارس به طور کامل ضد عفونی کردن کشتی.

شاهزاده Cruises نمی خواهد فاش هزینه پروژه.

چگونه ضد عفونی مشغول به کار

BELFOR ضد عفونی عمومی و خدمه دسترسی به مناطق staterooms خدمه کابین ناهار خوری و سرگرمی مناطق در الماس شاهزاده خانم.

چون کشتی به حال تایید COVID-19 آلودگی این شرکت انجام آنچه شناخته شده به عنوان “سطح سه” پاکسازی کامل ترین از همه تمیز کردن.

BELFOR به دنبال پروتکل های ایجاد شده توسط آرکانزاس بر اساس شرکت مشاوره مرکز سم شناسی و بهداشت محیط (CTEH) که به عنوان بهداشت صنعتی در کار; ژاپن وزارت بهداشت و رفاه و شاهزاده Cruises.

“سطح سه” در حال حاضر وجود در کروز جهان” کمالی گفت: با توجه به آن بود “نوشته پاسخ به نورو ویروس اما شامل مواد ضد عفونی کننده که disinfects در برابر coronavirus به عنوان به خوبی.”

CDC نمی شد به طور مستقیم درگیر با توجه به این که کشتی تحت ایالات متحده صلاحیت این دادگاه ها که در آن زمان تحت قرنطینه در ژاپن است. و وزارت بهداشت و درمان مورد نیاز است که بهداشت از کشتی باید تکمیل شود وجود دارد Alivia Owyoung Ender سخنگوی شاهزاده Cruises گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

“CDC ارائه بازخورد در ضد عفونی طرح در خط کروز درخواست” Aimee Treffiletti رئیس CDC رگ بهداشت برنامه گفت: ایالات متحده آمریکا امروز و افزود این طرح پس از بررسی توسط سازمان بهداشت جهانی و ژاپن وزارت بهداشت ،

“ما به دنبال گسترده پروتکل که شامل کارگر دستورالعمل های ایمنی; ضد عفونی مواد شیمیایی که مورد استفاده قرار گیرد برای هر نوع فضا; روش استفاده می شود برای استفاده از مواد ضد عفونی کننده و روند برای مستند ضد عفونی روند” دیوید وات ارشد بهداشت صنعتی در CTEH گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

این روند شامل:

  • حذف تمام ملحفه و ملافه و دیگر مواد کالا
  • ضد عفونی کل کشتی از جمله “بالا-سطوح تماس”
  • ضد عفونی فرش و تمیز کردن سطح
  • ضد عفونی و تمیز کردن سیستم های تهویه مطبوع در سراسر کشتی

“مواد نرم (ملحفه و حوله و غیره.) شد دور انداخته شده اند و جایگزین” Owyoung Ender گفت.

بالا لمس سطوح از جمله دستگیره های درب لابی, درب, نرده و راهرو محو شد پایین یلن گفت. سپس “کم-تماس غیر سطوح متخلخل” تمیز شد با استفاده از یک سمپاش الکترواستاتیک و یا یک aerosolized آقا به صورت گسترده تر نرم افزار استفاده شده است که در کف و دیوار و مبلمان و فلزی در میان سطوح دیگر. فرش و سیستم های تهویه مطبوع و هر گونه ارتباط سیستم های مکانیکی و ductwork نیز تمیز شود.

برای همه COVID-19 مربوط به پروژه های BELFOR با استفاده از سازمان حفاظت محیط زیست-ثبت محصول مناسب برای COVID-19 اما قادر به افشای هر نام تجاری.

به عنوان روند ادامه هر یک از اتاق بررسی می شد پاک و سپس ضبط کردن برای جلوگیری از هر گونه احتمال recontamination. زمانی که کل کار به پایان رسید و ژاپن و وزارت بهداشت امضا کردن.

“شاهزاده Cruises CTEH, MHLW و BELFOR توافق چه خواهد ساخت کشتی امن برای هنگام ورود دوباره و این نظارت در زمان واقعی در طول روند و در پایان از تمیز کردن آن را تعيين و توافق کردند که این انجام شده بود گفت:” کرک و پر جنب و جوش مدیر خدمات فنی در BELFOR.

پس از ضد عفونی فرایند کامل شد, الماس شاهزاده منتقل شده از محل آن در Daikoku ترمینال در بندر یوکوهاما در نزدیکی کشتی سازی برای پروژه های نوسازی از جمله تعویض تشک ملحفه بازی, اسباب بازی و برخی دیگر از ویژگی های وظایف. این است که انتظار می رود به طور کامل در آوریل نسبت به مارس 31 بیانیه.

یک روز در زندگی از یک کشتی کروز تمیز کننده

تمیز کردن انجام شد و هفت روز در هفته یلن گفت: با کارکنان کار برای اولین بار در دو چرخش دوازده ساعت در شیفت قبل از حرکت به سه چرخش شیفت هشت ساعت است.

تام Yacobellis که منجر به خدمات ملی تیم DUCTZ مکانیکی و تهویه مطبوع تقسیم BELFOR بخشی از تلاش تمیز کردن و بازگو تجربه خود را به ایالات متحده آمریکا امروز. او گفت: اکثر کارگران شروع روز خود را در اطراف 6:30 صبح به پایان رسید و با 7 p. m. هر چند او را انجام نداده تا 9 بعد از ظهر ترین شب.

هر روز آغاز شد و با کارکنان در نظر گرفتن اجاره اتوبوس به بندر یوکوهاما که در آن الماس شاهزاده بود لنگر انداخت. یک بار در سایت کارکنان رفت و از طریق چک پزشکی و به حال خود را در دماهای ثبت شده است.

“تیم خواهد به کوچکتر کارگروه ها خواهد بود و تمام توان وظایف خاص از طریق یک نظارت دقیق ساختار” گفت: Yacobellis. “کارگران بود اسکن شده به داخل و خارج از کشتی با کشتی-اختصاص نام مدالها در هر زمان آنها را خاموش کردم و….”

پس از روند پر زحمت از وارد شدن به خود را به تجهیزات حفاظت شخصی (PPE), کارکنان بازرسی شد یک بار دیگر قبل از ورود به کشتی. PPE بود که در محل باقی می ماند در تمام اوقات در حالی که در هیئت مدیره.

“روند پوشیدن و doffing از PPE می تواند تا 45 دقیقه به برخی از حفاظت مناسب” Yacobellis توضیح داد. “این روند تا به حال به دقت اعمال می شود به منظور حفظ ایمنی برای همه درگیر است.”

در حالی که PPE لازم بود برای ایمنی کارگران آن نیز پیچیده ارتباطات خود تلاش.

“این سخت بود برای ما مدیران به تعیین که از آنها صحبت شد در حالی که در هیئت مدیره چرا که هر کس [به حال] کامل کت و شلوار سفید و به صورت کامل تنفسی شد و پوشش بسیاری از چهره خود را با تنها توانایی دیدن چشمان خود را,” او بازگو کرد. بنابراین بسیاری از آنها به پایان رسید تا نوشتن نام خود را در لباس های خود را برای کمک به شناسایی.

در حالی که کار بر روی کشتی CTEH اجرا و نظارت کامپیوتری ردیابی سیستم را به اطمینان حاصل شود که مایع فرایند تکمیل شد به منظور و مطابق با ژاپن وزارت بهداشت ،

در طول فرایند BELFOR مدیران ملاقات با CTEH تکرار و شاهزاده Cruises روزانه به نگه داشتن آنها را به روز رسانی در روند در حال انجام و بررسی کنترل کیفیت.

با وجود وقت خود را در کشتی Yacobellis گفت که او نمی باید هر گونه نگرانی.

به خاطر تمام چک های بهداشتی مورد نیاز او گفت که بسیاری از کارکنان مشغول به کار در کشتی مایع احساس آنها “شد و در امن ترین مکان روی زمین.”

بنابراین کشتی کروز امن است ؟

“زیر توصیه می شود اجتماعی فاصله دستورالعمل خدمه و مردم باید احساس اعتماد به نفس در مورد شبانه روزی الماس شاهزاده” گفت: CTEH را وات.

علاوه بر این هر گونه اثری از coronavirus خواهد بود به احتمال زیاد مرده در حال حاضر با توجه به مقامات او اشاره کرد.

“این کشتی در حال حاضر خالی برای بیش از 45 روز – به طور قابل توجهی فراتر از مقامات بهداشت’ پیش بینی برای چه مدت این ویروس قادر به زندگی بر روی سطوح,” او اضافه شده است.

چقدر طولانی است که محدوده از ساعت به روز با توجه سطح در سوال و رطوبت از محیط زیست که با توجه به سازمان بهداشت جهانی است. CDC را مطالعه نشان داد که مواد ژنتیکی از coronavirus تا به حال زندگی می کردند در سطوح روی الماس شاهزاده زمانی که 17 روز است.

“نه تنها فضا – یک اتاق یک گنجه یا یک سوراخ کوچک ومحصور در الماس شاهزاده کشتی رفت و بدون تکمیل ضد عفونی پروتکل با موشکافی در سطوح مختلف گفت: Yacobellis. “تمیز کردن چک و کراس چک شد و بالاتر از سرزنش است.”

چگونه اعتماد به نفس است یلن در مورد بهداشت کار خود را در تیم انجام داد ؟ او پذیرفته شاهزاده خانم’ دعوت به بادبان در الماس شاهزاده خانم’ اولین سفر پس از همه گیر را تصویب کرده است و می گوید او قصد دارد به در هیئت مدیره – بدون هیچ گونه PPE این زمان.

خواهد کروز صنعت ایجاد تغییرات پایدار?

به دنبال به جلو یلن گفت: بهترین راه برای جلوگیری از شیوع شبیه به یک است که رخ داده است در الماس شاهزاده خانم است برای اقدامات پیشگیرانه. تعمیر و نگهداری مداوم و خانه داری “کلید” او گفت:.

رفتن به جلو, Princess Cruises گفت که پروتکل های درمانی جدید در حال رفتن به در محل قرار داده.

“علاوه بر بهداشت تلاش تیم ما از کارشناسان پزشکی است که به طور فعال در حال توسعه یک مجموعه ای جامع از سلامتی جدید پروتکل” سخنگوی کمالی گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

برخی از پروتکل های پیشرفته تر شده اند و یا اضافه از COVID-19 شیوع شروع مانند نمایش های بهداشتی از جمله حرارتی اسکن رایگان جریان ضد عفونی کننده دست و افزایش تمیز کردن. پیشرفت ارسال شده در شاهزاده Cruises سایت.

الماس شاهزاده بود و نه تنها کشتی به ویران شده توسط coronavirus: CDC گزارش که به شناسایی بیش از 20 کشتی های آسیب دیده توسط ویروس ساخته شده است که پورت تماس و یا متحرك در ایالات متحده از جمله دیگر کشتی شاهزاده خانم.

حداقل 100 نفر مرتبط با Grand شاهزاده خانم با حداقل دو نفر در حال مرگ در ماه مارس و مرجان شاهزاده خانم تا به حال بیش از یک دوجین موارد و حداقل دو COVID-19 مرگ و میر زمانی که آن را از منوی view در میامی در اوایل این ماه. یک سوم کشته در یک بیمارستان محلی در مدت کوتاهی پس از آن. و روبی شاهزاده وادار تحقیقات جنایی پس از آن از منوی view در استرالیا و متحرك از 2700 مسافر و خدمه. آن را تبدیل به بزرگترین منبع coronavirus در کشور با بیش از 300 مورد و بیش از 20 مرگ و میر مرتبط با کشتی.

‘ذاتا در معرض خطر تنظیم’: در حال کشتی های کروز ناامن و آنها را تغییر دهید ؟

زمانی که خطوط کروز را شروع قایقرانی یک بار دیگر پس از سی دی بدون بادبان سفارش منقضی می شود در این تابستان وجود دارد همچنین می تواند صنعت گسترده اقدامات انجام شده برای کمک به جلوگیری و یا مقابله با این نوع از شیوع بیماری در آینده است.

هر چند این صنعت پیشرو تجارت سازمان را اعلام نکرده است هر گونه تغییرات دراز مدت در کشتی در پاسخ به کروناویروس شیوع برخی ممکن است بر روی میز است.

“به عنوان خطوط کروز شروع به برنامه ریزی برای آینده آنها در حال بررسی راه هایی برای بیشتر هنوز هم به بهبود پس از خود را در حال حاضر قوی بهداشت عمومی پروتکل های اضافی از جمله غربالگری مورد نیاز و افزایش بهداشت اقدامات” باری Golin-Blaugrund ارشد مدیر ارتباطات استراتژیک برای خطوط کروز انجمن بین المللی روز دوشنبه گفت.

مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری تایید کرد که در حال کار بر روی برنامه ای برای جلوگیری و حاوی بیشتر شیوع COVID-19 و ویروس های دیگر در هیئت مدیره کشتی های کروز و ذکر آنها خواهد بود شبیه به آن رگ بهداشت برنامه یک پروتکل برای مقابله با بیماری های دستگاه گوارش در هیئت مدیره.

در واقع زمانی که CDC صادر شده خود را بدون بادبان دستور فرمت در مارس 9, آن مورد نیاز تمام کشتی های که دریانوردی در آبهای ایالات متحده برای ایجاد برنامه به آدرس coronavirus پیشگیری و پاسخ.

“کشتی در حال حاضر در حال تدوین برنامه های مشابه به آدرس شیوع COVID-19 و این طرح نیز می تواند اصلاح شود برای جلوگیری و پاسخ به دیگر مسری بیماری در آینده” Aimee Treffiletti رئیس CDC رگ بهداشت برنامه گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

آن باقی مانده است دیده می شود چه کسانی اقدامات سخت تر ممکن است به دنبال دارد. اگر تست سریع برای coronavirus تر می شود به راحتی در دسترس است که امکان. همچنین مشخص نیست که آیا خدمه یا مسافران خواهد بود نیاز به پوشیدن ماسک بر روی هیئت مدیره.

خطوط کروز “را یک وظیفه برای کاهش خطرات قابل پیش بینی” گفت: Jeff قبال یک وکیل است که متخصص در نمایندگی شرکت های مسافرتی. آن را “نیاز به یک برنامه غربالگری مردم لگد زدن به افرادی که بیمار هستند.”

خواهد سابق مسافران عقب بر گردیم ؟

جان و ملانی شاه ماهی بودند در هیئت مدیره الماس شاهزاده هنگامی که کشتی قرنطینه در ژاپن پس از چند مورد ظاهر در اوایل فوریه. در طول دو هفته صدها نفر از مردم تست مثبت از جمله جان.

جان بیمار شد در این دوره و منتقل شد به بیمارستان دانشگاه چیبا در فوریه. 13, جایی که او آزمایش مثبت برای کوروناویروس. او بعد از بهبود و بازگشت به خانه یوتا است. ملانی چپ ژاپن در ایالات متحده پرواز چارتر در فوریه. 16 و صرف دو هفته در انزوا در پایگاه نیروی هوایی تراویس در ایالت کالیفرنیا به همراه دیگر مسافران آمریکایی از الماس شاهزاده خانم. زن و شوهر نمی بینم هر یک از دیگر دوباره تا زمانی که ملانی منتشر شد از قرنطینه و پرواز به خانه یوتا در اوایل ماه مارس.

با وجود آن مصیبت جان گفت: ایالات متحده آمریکا امروز است که آنها خواهد بود مایل به بادبان در الماس شاهزاده خانم دوباره. (آنها قادر به انجام این کار به صورت رایگان با تشکر از شاهزاده خانم’ ارائه کامل کروز اعتبار.)

“ما می ترسند و نگاه به جلو به سفر دوباره به عنوان به زودی به عنوان ممکن است,” او گفت:. “اگر الماس شاهزاده بود رفتن به بنادر ما می خواستیم به دیدن ما می رفتن داخل.”

‘ذاتا در معرض خطر تنظیم’: در حال کشتی های کروز ناامن و آنها را تغییر دهید ؟

الماس شاهزاده Grand شاهزاده خانم: خط کروز تا به حال نرخ بالای بیماری حتی قبل از coronavirus

کمک: Chris Woodyard

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>