صد ساله قوانین ممکن سپر صنعت کروز از پرداخت در coronavirus مناسب

Debi Chalik گوش در وحشت به عنوان معاون رئیس جمهور مایک پنس اعلام کرد در یک کنفرانس خبری که 21 مسافران روی عرشه کشتی بزرگ شاهزاده خانم تا به حال آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

این شد چهار شنبه, مه 6 و پدر و مادر او بودند در کروز. او می دانست که خود را در سنین 74 و 69 که آنها را به خصوص مستعد ابتلا به اثرات منفی این ویروس.

“من بسیار عصبانی داده شده است که بدون شک وجود دارد من از زندگی پدر و مادر قرار داده شد در خطر قریب الوقوع آسیب جدی” Chalik گفت.

به عنوان یک وکیل Chalik فکر خط کروز حال نقض وظیفه خود برای ارائه مراقبت مناسب برای رونالد و اوا Weissberger و بقیه کشتی 3,500 به علاوه مسافران و خدمه با عدم اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از گسترش ویروس.

در مارس 9, پنج روز پس از کشتی کروز اعلام کرد که یک مرد در یک سفر قبلی مرده بود از ویروس Chalik شکایت از طرف آنها. این Weissbergers شد اولین مسافران کروز به کت و شلوار فایل مربوط به کوروناویروس.

کارشناسان و وکلای همکار می گویند آنها با یک نبرد دشوار در برابر محدود شرایط استفاده از خدمات به خاک سپرده شد مسافران کاغذ بازی و قوانین دریایی که قبل از تاریخ غرق شدن کشتی تایتانیک با نیم قرن.

تقریبا تمام موارد قانونی محدود به ضرر و زیان مربوط به صدمات جسمی و نه روحی یا روانی آسیب. مرگ در دریاهای آزاد عمل برای اولین بار در دهه 1920 و به روز تنها یک بار پس از جلوگیری از بازماندگان از تحت پیگرد خود را برای پریشانی عاطفی و یا درد و رنج حتی زمانی که یک دوست می میرد در یک کشتی در دریا.

یک قانون از سال 1850 هنوز هم اجازه می دهد تا صاحبان کشتی حد مسئولیت خود را به ارزش کشتی. کلاس اقدامات مجاز نیست. و اساسنامه محدودیت ها می تواند به عنوان کوتاه به عنوان یک سال.

Chalik امضا 34 مشتریان از جمله دو مسافر از روبی شاهزاده در استرالیا دیدم که صدها نفر از COVID-19 موارد است.

پدر و مادر او بیمار نیست. اما Chalik در بر داشت یک بند در شاهزاده خانم’ بلیط اجازه داده است که ادعا می شود در موارد فوری خطر است. این شرکت قرار گرفت متوجه چند هفته قبل از پدر و مادر خود را’ کروز, او می گوید: بیش از 700 نفر آلوده در الماس شاهزاده خانم نه نفر از آنها فوت کرده اند.

تا کنون او را ثبت و نه موارد در برابر شاهزاده Cruises از طرف Grand شاهزاده هر کدام به دنبال 1 میلیون دلار خسارت. پرونده های حقوقی ادعا می کنند که شاهزاده Cruises بود به شدت غفلت برای ادامه به بادبان هنگامی که آن را می دانستند کشتی شده بود آلوده قبلی مسافر. پس از 103 مسافران از سفر خود را آزمایش مثبت و دو فوت کرده اند.

در یک بیانیه شاهزاده خانم کروز دریایی با خطوط گفت: این اظهار نظر نمی کنم و در انتظار دادخواهی اما “بوده است حساس به مشکلات COVID-19 شیوع باعث شده است که ما به مهمانان و خدمه.”

“پاسخ ما در طول این فرایند متمرکز شده که به خوبی از مهمانان و خدمه در درون پارامترهای به ما توسط سازمان های دولتی درگیر و در حال تحول پزشکی درک درستی از این بیماری” در این بیانیه ادامه داد.

صنعت آهسته پاسخ به هشدارهای اولیه تسهیل در اوایل جهانی گسترش COVID-19 ویروس. خطوط کروز انجمن بین المللی صنعت بزرگترین گروه تجارت منتظر بیش از یک ماه به حالت تعلیق سفر کروز پس از تایید موارد به نظر می رسد در الماس شاهزاده در ژاپن است.

امروز مسافران کروز باقی می ماند در خطر: با توجه به براده SEC حدود 6,000 کارناوال Corp. مسافران هنوز روی عرشه کشتی شرکت کشتی های کروز در روز دوشنبه. چهار سالمندان مسافران در هلند امریکا MS زاندم درگذشت, هفته گذشته هر چند علل مرگ باید اعلام نشده است. مجلس و نه مردم در آن کشتی بود آزمایش مثبت برای COVID-19 و بیش از 200 مسافر و خدمه گزارش آنفولانزا مانند علائم.

بیشتر: الماس شاهزاده Grand شاهزاده خانم کروز خط تا به حال نرخ بالای بیماری حتی قبل از coronavirus

بیشتر: کشتی های کروز را 100K مردم به بنادر این هفته است. در میان coronavirus می شود آنها استقبال می کنید ؟

حتی در موارد مطلق بحران کارشناسان می گویند کروز دریایی با خطوط محافظت شده توسط یک سپر ایمنی است که می تواند دشوار برای شاکیان به از طریق شکستن.

آنها نقطه به نقطه بد بخت کارناوال پیروزی که قدرت را از دست داده و لوله کشی در خلیج مکزیک در سال 2013, خروج مسافران کله پاچه در مدفوع انسانی برای چند روز. اکثر دعاوی رفت و هیچ جا وکلای مدافع می گویند و آنهایی که منجر به کوچک مالی جوایز.

عدم مراجعه حقوقی است که در مورد در یک صنعت که در آن دیگر نظارت اقدامات در حال تکه تکه در بهترین حالت.

به دلیل اینکه اکثر خطوط کروز و کشتی های ثبت شده در خارج از آمریکا آنها را مجبور به پیروی از بسیاری از داخلی و مقررات ایمنی. چند ایالات متحده و مقررات آنها را به پیروی از جمله بازرسی های اداره شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اگر آنها توقف در بنادر ایالات متحده در حالی که قایقرانی در سطح بین المللی – ماسک چگونه اغلب کشتی های ذکر شده برای سلامت و بهداشت نقض با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز بررسی است.

که به طور چشمگیری به رهبری محدوده نرمال مشوق هایی برای شرکت ها برای بهبود شرایط ،

“این اساسا lawless; آنها در واقع می توانید رفتار خود را بدون اینکه پاسخگو باشند” گفت: اسپنسر Aronfeld یک وکیل است که متخصص در کشتی کروز دادخواهی. “آنها نمی باید مطابق با کدهای ساختمان. آنها نمی باید مطابق با ادا: آنها می توانند این مراحل را در هر راه که می خواهید آنها را می توانید هندریلس هر راه که آنها می خواهند. آنها لازم نیست که CT اسکن و یا Mri بر روی کشتی.”

لیست در می رود و در Aronfeld می گوید: از چیزهایی که خطوط کروز “هرگز از دور با اگر آنها به حال یک هتل در میامی یا لاس وگاس است.”

‘خط کروز بلیط قانونی آثار هنری’

مانند بسیاری از صنایع دیگر خطوط کروز است نه بیمه ایمنی مسافر –معنی آنها 100% مسئول نگه داشتن مسافران در سلامت خوب است. اما آنها یک وظیفه به اقدامات مناسبی را برای نگه داشتن مسافران خود را از آسیب.

مایکل Karcher دریایی وکیل و استاد دانشگاه دریایی دانشگاه میامی قانون مدرسه می گوید: حقوقی معیار برای کشتی های کروز است که “مراقبت مناسب تحت شرایط است.”

آنچه معقول است “ممکن است بستگی دارد که در آن شما می رویم که در حال مسافران چه نوع از چیزهایی که شما در مواجهه با,” کارچر گفت. “‘شرایط’ برگ مقدار زیادی از اتاق را برای واقعی سوالات در هر دو طرف است.”

یک برش روشن است و یک لغزش و سقوط مورد که در آن مسافر می تواند ثابت کند که یک نقص طراحی در کشتی و یا یک مرطوب, بینام و سطح سمت چپ توسط یک عضو خدمه به طور مستقیم منجر به آسیب است.

اما بزرگ کروز دریایی با خطوط مانند کارناوال پارسیان صاحب شاهزاده Cruises و بیش از نیمی از کروز سهم بازار شروع به محدود کردن آن شرایط و آنچه معقول است قبل از مسافران در هیئت مدیره کشتی.

دفن شده در شرایط استفاده از خدمات در اکثر مسافران بلیط محدودیت در خط کروز مسئولیت برای همه چیز از اقدامات شخص ثالث پیمانکاران – مانند masseuses ناخن تکنسین گردش شرکت ها حتی پردازنده پزشکان – به تاخیر پیش بینی نشده در زمان سفر.

شاهزاده بزرگ برگزار شد در سواحل کالیفرنیا به مدت پنج روز در انتظار مقامات اجازه می دهد تا آن را به حوض در بازگشت خود را از آنچه که قرار شده است یک رفت و برگشت از سان فرانسیسکو به هاوایی. پس از متصل کردن در اوکلند کالیفرنیا آن را در زمان یک هفته دیگر به هر کس خاموش کردن کشتی.

مارتین دیویس مدیر دریایی مرکز قانون در دانشگاه Tulane گفت که او خواهد بود “بسیار شگفت زده” اگر خطوط کروز “شد و در قبال هر گونه تاخیر… برای بودن برگزار شد off-shore” به دلیل شرایط استفاده از خدمات در مسافران بلیط.

“خط کروز بلیط قانونی آثار هنری,’ دیویس گفت:.

همچنین شامل بلیط قرارداد اکثر خطوط کروز از جمله شاهزاده خطوط کروز است که چشم پوشی از کلاس اکشن پرونده های حقوقی. مسافران در بزرگ شاهزاده خانم و یا الماس شاهزاده در معرض و یا مبتلا به کروناویروس داد تا حقوق خود را به شکایت به عنوان یک گروه قبل از آنها حتی سوار.

سایر مقررات اجازه می دهد خط کروز به انتخاب دادگاه ایالات متحده که در آن ادعا را می توان ثبت و اعمال یک سال اساسنامه محدودیت ها برای پر ادعا – خیلی کوتاه تر از اکثر ایالت’ قطع برای ادعاهای مشابه.

پریشانی عاطفی در نظر گرفته شده است یک آسیب

در کارناوال بلیط قرارداد شرکت متحده را در قبال خسارت وارده به پریشانی عاطفی یا روانی رنج می برند. تنها استثنا زمانی است که کسانی که خسارت ناشی بودند کارناوال سهل انگاری و منجر به یک مسافر “حفظ واقعی آسیب فیزیکی و یا داشتن شده است در معرض خطر واقعی آسیب فیزیکی.”

وکلای مدافع می گویند شاهزاده خانم کروز دریایی با خطوط ممکن است نقض آن وظیفه مراقبت از مسافران در شاهزاده بزرگ و الماس شاهزاده توجه به گزارش های اخیر.

برای مثال یک بررسی توسط ایالات متحده آمریکا امروز یافت می شود که شاهزاده خانم کروز دریایی با خطوط تا به حال یک مشکل با سلامت مدتها قبل از شیوع کروناویروس. نزدیک به 5000 نفر سرنشین کشتی شاهزاده خانم در دهه گذشته رنج می برد از حملات استفراغ و اسهال – یا هر دو – در اعداد به اندازه کافی گسترده است که دولت و مقامات بهداشتی صادر شده هشدار در 26 شیوع است.

اما برگزاری این شرکت مسئول به ویژه برای مسافران که تا پایان قرارداد این ویروس ممکن است یک کار Sisyphean.

Aronfeld سرزنش دریایی قانون که اجازه می دهد تا تنها برای موارد مربوط به صدمات جسمی و گفت آنها “واقعا طراحی شده برای محافظت از خزانه خط کروز در هزینه زخمی مسافران است.”

که محدودیت مدون در ایالات متحده کد 46 به نام حمل و نقل عمل می کنند.

“فقط به خاطر شما می بینید بسیاری از مردم بیمار شدن در هیئت مدیره و شما freaked که این لزوما به معنی شما می توانید شکایت غم و اندوه روانی یا درد و رنج” گفت: John H. Hickey های دریایی محاکمه وکیل در میامی فلوریدا.

Hickey گفت شرکت او تصمیم گرفته است به چنین مواردی است. آنها در حال بررسی این مورد از 70 سال است که در بیمارستان و در مواجهه با آسیب ریه دائمی از پنومونی ناشی از کوروناویروس او قرارداد پردازنده.

“است که واقعی و دائمی و جراحت شدید” Hickey گفت.

Aronfeld دارای سابقه تماس از Grand شاهزاده مسافران در حالی که برخی از آنها هنوز هم در قرنطینه پردازنده. او بیش از حد کاهش یافته است به آنها را در.

کارناوال پارسیان را انکار اتهامات از سهل انگاری و گفت: در بیانیه ای که در زمان قایقرانی از شاهزاده بزرگ “تنها کشتی کروز با مهمانان که تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus بود الماس شاهزاده در ژاپن (که متصل به یک مسافر از هنگ کنگ که تست مثبت چند روز بعد پس از پیاده از کشتی).”

“در آن زمان شیوع این بیماری به طور کلی معتقد بود منزوی به چین و بعد از آن بخش هایی از آسیا است. وجود دارد که محدودیت در سفر جهانی دیگر از چین” در این بیانیه ادامه داد.

Aronfeld می بیند شباهت با یکی دیگر از مشخصات بالا که در میان بزرگترین و ترین چالش زندگی حرفه ای او: کارناوال پیروزی فاجعه است.

در سال 2013 یک آتش سوزی ناشی از برق و لوله کشی قطع به پیروزی بازگشت به گالوستون تگزاس از Cozumel, مکزیک. آن مسیر بازگشت به آمریکا از طریق دو زمان نزدیک به یک هفته است. مسافران گزارش فاضلاب خام در سمت چپ منطبق کیسه در راهروها و نشت به اتاق خود را از حمایت کردن لوله ها و بدست آوردن پیروزی به نام مستعار “مدفوع کروز.”

با وجود شواهد کارناوال سهل انگاری از جمله اسناد و مدارک نشان می دهد که خدمه می دانستم که از ژنراتور خطرات آتش سوزی در سراسر ناوگان قبل از آن تنظیم بادبان Aronfeld می گوید تنها مشتریان که دیدم هر گونه پول بودند کسانی که دچار صدمات مانند کم آبی و یا سقوط به دلیل خاموشی پردازنده. اکثر آنها پاداش های کوچک.

عاطفی ادعای آسیب را قطع و Aronfeld پیش بینی همان بازی برای شاهزاده خانم کروز مسافران است.

“من فقط می تواند به شما یک مثال از اینکه چگونه اژدهایی که قانون است: ما شاهد یک مورد که در آن یک مادر تا به حال یک کودک کوچک غرق در یک استخر در رویال کارائیب” او گفت:. “به عنوان آنها در تلاش برای احیای آنها ناموفق بودند و کودک کشته شدند.”

با توجه به سوابق دادگاه ها و شکایت برای پریشانی عاطفی در میان چیزهای دیگر بیش از این تجربه آسیب زا از تماشای پسرش می میرند. دادگاه حکم به نفع رویال کارائیب رد این ادعا به این دلیل او را با عباراتی آسیب و خط کروز را انجام نمی رود “به سطح outrageousness” مورد نیاز توسط قانون است.

“اگر که نیست به اندازه کافی” Aronfeld گفت: “من نمی چگونه محدود بودن به یک کابین لوکس در یک سفر شاهزاده در حال رفتن به به اندازه کافی برای زنده ماندن یک حرکت به اخراج.”

مرگ در دریاهای آزاد

یکی از بحث برانگیز ترین قطعه از قانون دریایی است که مرگ در دریاهای آزاد عمل می کنند.

در سال 1920 این قانون در ابتدا در نظر گرفته شده برای جلوگیری از دریانوردان همسران از تبدیل شدن به بی بضاعت و اگر خود شوهر مرده در آب. قانون را پوشش می دهد مرگ و میر به علت سهل انگاری و یا اعمال غیر قانونی رخ می دهد در 12 مایلی سواحل آمریکا

مالش کارشناسان می گویند که آن را پوشش می دهد تنها “از دست دادن مالی” به معنی از دست دادن مالی مثل حقوق و دستمزد, پزشکی و هزینه های مراسم تشییع جنازه.

اگر کسی که می میرد یک بازنشسته یک کودک یا بیکار پرونده های حقوقی ثبت شده توسط خود را بازماندگان خواهد بود بسیار محدود است.

“پس مادر بزرگ و پدر بزرگ در این کروز و آنها مریض و آنها هر دو مرگ در دریا” گفت: New Orleans وکیل و قانون دریایی متخصص Paul Sterbcow. “ادعای خود را در برابر قایق – به حدی که آنها را یک شکست برای مراقبت مناسب – است که ریشه در مرگ دریاهای آزاد عمل می کنند و بچه ها بازیابی تشییع جنازه و دفن و هزینه های آن.”

این ممکن است به بازی می آیند برای مسافران در زاندم و خواهر کشتی MS روتردام که تبدیل شد به دور از docking در چند استان ها. چهار مسافر فوت کرده اند.

Andrea Bergmann, اندرسون, یک مسافر در زاندم گفت: امروز ایالات متحده آمریکا است که در روز دوشنبه کشتی برنامه ریزی شده بود به لنگر در نزدیکی جزیره سان آندرس, اما به جای انجام شد. یک هواپیما را در لوازم پزشکی و پزشکی تخلیه دو مسافر اما رد شد اجازه به زمین توسط دولت کلمبیا, او گفت:.

کشتی در حال حاضر حمل در مجموع 1200 مسافر از جمله 304 آمریکایی ها به دنبال حوض در فلوریدا. فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه که دولت حاضر به قبول فلوریدا در هیئت مدیره. او گفت که مقامات در حال کار بر روی یک راه حل” برای پیاده شدن مسافر دیگر از جمله اتباع خارجی در راه است که تخلیه منابع در جنوب فلوریدا دولت کانون COVID-19 موارد است.

بیشتر: فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به قبول دولت ساکنان خاموش هلند امریکا کشتی های کروز

بیشتر: مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ای برای دخالت در هلند امریکا اجازه می دهد کشتی های کروز به حوض در فلوریدا

Aronfeld می گوید: مرض حقیقت این است که این موارد از اعضای خانواده کسانی که جان خود را در کشتی که در دریا به احتمال زیاد خواهد شد به ارزش قابل ملاحظه ای کمتر از یک مورد از کسی که فوت بر روی زمین است.

“بسیاری از مردم که در حال مرگ هستند احتمالا بازنشستگان بدون از دست دستمزد ادعای” Aronfeld گفت: با توجه به بالا بودن میانگین سن مسافران کروز. “آنچه یک مراسم تشییع جنازه هزینه ؟ $10,000? $20,000? مثل این است که من از شما درخواست برای یک پنی. کارناوال می پرداخت که بدون گم شده ضرب و شتم.”

کنگره ساخته شده است که چندین تلاش برای اصلاح یا سرنگونی دریاهای آزاد قانون در سال های اخیر هر چند هیچ یک موفق بوده اند.

سابق بهداشت ، جی راکفلر (D-W. Va.) co-حمایت یک لایحه در سال 2013 که درگذشت در کمیته یک سال بعد. هر دو کارناوال و رویال کارائیب صرف صدها هزار نفر در لابی آن سال با توجه به گزارش از باز کردن اسرار است.

در مارس دیابت دب فیشر (R-NE) معرفی قانون اجازه می دهد تا طیف گسترده تری از خسارت به پوشش داده شود. با عنوان “چکش قانون” این لایحه پس از نام فیشر را تشکیل لری و کریستی چکش که پس از آتش سوزی در یک پرو رودخانه کروز در سال 2016. پرو نیروی دریایی یافت متعدد مسائل ایمنی در کشتی که منجر به, منجر به مرگ, آتش, اما چکش’ بازماندگان قادر به بازیابی هر چیزی برای خود خسارت عاطفی.

این لایحه هنوز به آن را از کمیته.

محدودیت مسئولیت عمل 1851

یکی دیگر از قطعه ای از قانون دریایی که جلب توجه قانونگذاران در سال گذشته محدودیت مسئولیت عمل 1851 مهمترین استفاده می شود پس از سال 1912 غرق شدن کشتی تایتانیک. آن exonerates صاحبان کشتی ها از این مسئولیت از دست دادن و یا خسارات ناشی از آتش سوزی یا حوادث دیگر.

به روز شده در سال 1935 از آن در حال حاضر شامل هر گونه کاهش آسیب و یا آسیب حوادث در خارج از سهل انگاری و یا unseaworthiness که شناخته شده بودند و یا باید شناخته شده اند توسط صاحب قایق.

در شهادت به خانه کمیته حمل و نقل و زیرساخت ها در ماه نوامبر Sterbcow توضیح داد: این قانون در تاریخ ذکر آن در نظر گرفته شده برای محافظت از رو به رشد صنعت حمل و نقل به عقب هنگامی که قایق از چوب ساخته شد و تا به حال هیچ راهی برای برقراری ارتباط از دریاهای آزاد به صاحبان آنها.

اما در مدرن روز حمل و نقل که در آن بیمه دریایی است که به راحتی در دسترس و تکنولوژی بسیار بهبود یافته – به زمان واقعی ردیابی در آبهای بین المللی – قانون دیگر نمی تواند توجیه Sterbcow استدلال کرد.

از شنیدن نام داشت توسط گارد ساحلی و دریایی حمل و نقل فرعی پس از یک آتش سوزی در سپتامبر در مفهوم در کالیفرنیا چپ 34 نفر کشته شدند.

سه روز پس از مسافران و میر صاحب قایق حقیقت آبزیان زمینه را برای حفاظت تحت مسئولیت محدود عمل می کنند. صاحبان قاضی به حد مسئولیت خود را به ارزش قایق پس از آن غرق شد یا $0.

اما یک طرح دعوی در دادگاه به نمایندگی از خانواده های مسافران و خدمه عضو که درگذشت ادعای صاحبان دانست و در مورد خطرات ناشی از باتری های لیتیوم یون اعتقاد به منبع آتش. به گزارش لس آنجلس تایمز یک قایق متعلق به همان شرکت با تجربه آتش سوزی هنگام شارژ شدن تلفن های همراه و دوربین های زیر آب از یک سال قبل.

بازماندگان داده شده است یک پنجره به فایل ادعا می کند پس از آن که یک قاضی تعیین خواهد کرد اگر مسئولیت محدودیت اعمال می شود.

اما برای وکلای مانند Hickey این حرکت در حقیقت آبزیان به اعمال محدودیت قبل از تلاش برای بازیابی بدن حتی کامل نشان میدهد که چگونه قانون و قانون دریایی به طور گسترده تر در حال بهره برداری توسط شرکت.

“بحث در مورد شدت حفاظت از خود را بیمه و پول خود را” Hickey گفت.

در کنگره شهادت Sterbcow برشمرد خرید اینترنتی از این مشکل است.

“اگر صاحبان کشتی می دانم که آنها می توانند از راه دور و بدون هر گونه مسئولیت آنها هیچ انگیزه ای برای اینکه خود را در کشتی جا” Sterbcow گفت. “شما نیاز به محدود کردن توانایی محدود کردن مسئولیت.”

با وجود طولانی شانس Sterbcow امیدوار است که قضات نظارت coronavirus موارد را تنظیم جدید حقوقی سوابق و شیوع دوباره گرفتن توجه از واشنگتن است.

“من شخصا مبارزه شده است این 25 سال و فقط می توانید در هر نقطه,” او گفت:. در هر نقطه,” او گفت:. “من امیدوار هستم در حال حاضر با وجود دیوانگی در سی که…شاید ما در حال رفتن برای به دست آوردن کمی کشش.”

مورگان Hines, دیوید الیور Letitia استین و مارکو دلا کاوا کمک به این گزارش.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>