آمریکایی کروز کارگران محروم تخلیه: ‘درمان ما مانند بیماری بردار به جای انسان

ملیندا مان است یکی از بیش از 750 خدمه و نه از آنها شهروندان آمریکایی – گیر در هیئت مدیره هلند امریکا MS Oosterdam پس از آن متحرك آن گذشته مسافران در ماه مارس در میان coronavirus بیماری همه گیر.

مان یک 25 ساله جوانان مدیر برنامه از گرجستان سوار در اواخر فوریه و کار می کرد تا زمانی که قرارداد به پایان رسید و در مارس 18. اما با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس و متعاقب آن دستور از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری او تا به حال باقی مانده در هیئت مدیره تنها جسارت از اتاق او را برای وعده های غذایی.

به نظر می رسید که تسکین نزدیک شد به عنوان Oosterdam میره به سمت بندر لس آنجلس مجموعه به پیاده در روز سه شنبه. پس از آن همه چیز تغییر کرده است.

“CDC لغو شد ما تخلیه در آخرین لحظه گفت:” مان بود که برنامه ریزی شده برای به دست آوردن کشتی با دیگر هشت کارگران آمریکایی. یک کپی از بلیط هواپیمایی به دست آمده توسط ایالات متحده آمریکا امروز نشان می دهد او رزرو به پرواز از لس آنجلس به آتلانتا در روز شنبه, مارس 28.

روز دوشنبه او و دیگر آمریکایی ها هر یک از دریافت یک تماس تلفنی از هلند و امریکا و منابع انسانی وزارت اطلاع رسانی به آنها را نمی توان خاموش ،

با توجه به این کشتی-سایت ردیابی MarineTraffic.com این Oosterdam که تا به حال هیچ تایید موارد COVID-19 همانطور که از سهشنبه سمت چپ بندر لس آنجلس بعد از ظهر سه شنبه و در حال حاضر در سواحل Ensenada, مکزیک.

مان گفت که در روز سه شنبه آمریکایی ها دریافت بازدید از گمرک ایالات متحده آمریکا و ماموران مرزبانی گفت که آنها هنوز هم ممکن است قادر به پیاده. اما در نهایت CDC اجازه نمی دهد آن را.

“اولین مجموعه از CBP عوامل به من گفت که آنها نمی خواهد دستگیری من اگر من راه می رفت خاموش کردن کشتی” او گفت:. “من رفتم به اتاق من صرف چند ساعت در بسته بندی کیسه های من, و هنگامی که من سعی کردم به ترک کشتی, امنیت, به من اجازه نمی داد.”

مان معتقد است که CDC نقض حقوق خود, بنابراین او تصمیم گرفت برای اعتراض.

“به عنوان یک شهروند آمریکایی من حق ورود به کشور,” او گفت:. “بنابراین من فکر می کنم CDC منظور غیر قانونی است به عنوان آن مربوط به شهروندان آمریکایی است.”

او رفت و به راهرو با یک کوله پشتی لپ تاپ خود را, تلفن شارژر و کیف پول. و او زندگی می کنند جریان رویکرد او در Facebook آنجا که او نگران امنیت را “جسمی تهاجمی است.”

سه نفر از نگهبانان خود را مسدود خروج. زمانی که او با نزدیک شدن به آنها را یک “سه خطی” افسر امنیتی – رئیس افسر امنیتی در کشتی کروز – شروع “سرزنش کردن” مان برای اقدام به ترک او گفت:.

“او به من به نام ‘احمقانه دختر کوچولو, در میان چیزهای دیگر قبل از او متوجه من شد ضبط,” او گفت:. “من به او گفتم و امنیتی که من یک شهروند آمریکایی که کشتی نمی تواند قانونی بازداشت من است. آنها نه یک سازمان دولتی است و نه آنها قدرت سیاسی است.” مان گفت: نگهبان گفت: ماموران برای متوقف کردن او از لحاظ فیزیکی اگر او تلاش برای “ایجاد یک اجرا برای آن است.”

از او خواسته می شود قرار داده شده در بازداشت اداره پلیس لس آنجلس و یا CBP از آنجا که قرار داده شده تحت بازداشت خواهد سود خود را از یک وکیل.

“اگر من باید دستگیر شود به ایستادن برای حقوق مدنی و سپس پس از آن می شود. به نظر من اعمال من در آن خواهان اجازه ساحل به یک شکل از نافرمانی مدنی” او توضیح داد.

حداقل اگر او دستگیر شدند, او می تواند در برخورد با یک سازمان دولتی و دسترسی به یک وکیل.

“در کشتی من یک وکیل,” او اضافه شده است. “من نمی توانید هر گزینه. من فقط به انجام آنچه آنها می گویند.”

او نگه داشته بود در هیئت مدیره توسط کشتی مقامات هر چند او می گوید او نمی هاربر هر بیمار را در برابر آنها.

“کاپیتان به ما گفت که او می تواند شخصا دستگیر می شود برای اجازه دادن به من برای شکستن قرنطینه. کشتی فقط زیر CDC سفارشات,” او توضیح داد.

مان گفت که او با میل و رغبت بازگشت به اتاق او پس از امنیت متوقف و او را از ترک. او افزود که منابع انسانی به نام خود را به مطمئن شوید که او خوب بود.

“قصد من این بود که هرگز به مبارزه با کشتی های امنیتی. ما همه در نهایت در همان سمت: گرفتن خدمه خانه,” او گفت:. “آنها فقط نمی خواهید برای دریافت دستگیر و یا در مشکل برای اجازه دادن به من به سمت راست پس از آن و وجود دارد.”

در یک بیانیه ارائه شده توسط Erik Elvejord سخنگوی Holland America Line, خط کروز است که تایید هیچ خدمه متحرك شنبه گفت: CDC فعلی بدون بادبان منظور ممنوع خط از اجازه دادن به خدمه کردن کشتی – حتی ما. شهروندان است. خط کروز می گوید آن است که کار با CDC برای به دست آوردن تایید برای انجام این کار.

CDC سخنگوی یاس نی گفت: ایالات متحده آمریکا امروز است که این سازمان “است به اطلاع تمام خطوط کروز عامل کشتی در آبهای ایالات متحده از جمله Holland America Line و شرکت مادر آن کارناوال Corp., از این الزامات ایمنی که شامل تنظیم غیر عمومی حمل و نقل.”

او افزود: “در حالی که این برنامه ها تحت بررسی CDC مجوز کشتی های کروز به پیاده خود را خدمه اگر خط کروز مدیران – از جمله افسر ارشد پزشکی ارشد پذیرش افسر و رئیس اجرایی – گواه است که خط کروز است انطباق با الزامات مورد نیاز برای امن تخلیه خدمه.”

نی اشاره کرد: “در دو هفته گذشته به دیگر خطوط کروز ارائه کرده اند امضا attestations به پیاده خدمه. و CDC را تایید کرده است کسانی که disembarkations. نه هلند امریکا و نه کارناوال ارائه گواهی اشتغال با وجود درخواست از CDC.”

هلند و امریکا و کارناوال گفت: سازمان تنظیم سفر برای خدمه آن بدون استفاده از هواپیماهای تجاری بود اثبات بیش از حد گران قیمت او اضافه شده است.

“از آنجا که هلند امریکا و کارناوال موفق به ارائه ایمنی گواهی تخلیه را نقض هیچ بادبان نظم و قوانین فدرال که انجام مجازات های کیفری” نی توضیح داد. “بنابراین, CDC, U. s. Coast Guard, U. s. گمرک و حفاظت مرزی, California Department of Public Health, لس آنجلس, وزارت بهداشت و درمان و اداره پلیس لس آنجلس کار می کرد با هم به اجرای بدون بادبان سفارش. به جای پیروی از هیچ بادبان نظم و پیاده آن خدمه آمریکایی به Oosterdam رفتگان.”

Elvejord گفت که هیچ بادبان سفارش نمی جلوگیری از تخلیه شده است اما “چنین طاقت فرسا مورد نیاز” که هلند امریکا “قادر به debark خدمه.”

CDC مورد نیاز است که Elvejord با اشاره به عبارتند از:

  • بازگشت خدمه در دولت یا صنعت اجاره پروازهای خصوصی یا خصوصی حمل و نقل.
  • 72 ساعت متوجه به دولت های محلی و ادارات بهداشت با صلاحیت برای بندرگاه دولت شهرستان یا شهرستان محل اقامت برای پیاده خدمه.
  • کشتی کروز اپراتورها باید اطمینان حاصل شود خدمه نیست:
    • اقامت در هتل و قبل از رفتن به خانه.
    • حمل و نقل عمومی را برای رسیدن به پرواز چارتر.
    • وارد یک ترمینال.
    • نگاهی به پروازهای تجاری پس از پرواز چارتر انجام می شود.
    • باید حمل و نقل توقف بیش از 8 ساعت.
    • هر گونه تعامل با مردم در سفر به خانه.
  • 72 ساعت متوجه به CDC برای ساکنان ایالات متحده که طرح را به وسایل نقلیه خصوصی خانه.
  • هر سفر تجاری مورد استفاده توسط خدمه خود به سفر خانه باید تایید شده توسط CDC در یک “مورد به مورد” پایه و اساس.

خدمه در Oosterdam به تنهایی نیست در مخمصه Elvejord گفت: ایالات متحده آمریکا امروز: “تقریبا هر کشتی ما خدمه در آن است. شما باید خدمه در کشتی به آن عمل حتی در لنگر و … آن را به نام ” امن حداقل منینگ.’ “

وجود دارد 48 آمریکایی خدمه در هلند امریکا کشتی 11 از آنها باقی خواهد ماند در هیئت مدیره برای “حداقل منینگ.”

بررسی: بیش از 90,000 کروز خدمه چپ به نبرد coronavirus – در زمان بدون پرداخت

مان گفته شده است که در روز پنج شنبه او و دیگر آمریکایی ها منتقل خواهد شد به MS Koningsdam است که لنگر در انسنادا که در آن آنها خواهد شد منتظر ایالات متحده به readmit آنها. اما او داده نشده یک قاب و یا یک ایده چگونه آن کار می کنند. و پس از سوزانده شدن یک بار او را از شک و تردید است که خدمه در Koningsdam اجازه خواهد داشت برای پیاده.

“آن احساس می کند مانند دولت های جهان در حال درمان ما مانند بیماری بردار به جای انسان گفت:” مان. “این آسان برای CDC می گویند: “هیچ کشتی اجازه’ چرا که اطناب نیست را به ذهن صدها نفر از مردم سرگردان در هیئت مدیره است.”

تمیز کردن یک شناور ظرف پتری: چگونه است که یک کشتی کروز مقادیر پس از شیوع کروناویروس?

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>