شرکت های هواپیمایی باید دستور خدمه پرواز اجازه نمی ماسک منجر به پرواز اختلالات

خطوط هوایی ایالات متحده باید تمام نورد سیاست های جدید نیاز مسافران به پوشیدن ماسک زمانی که آنها در هیئت مدیره و پرواز در تلاش برای نگه داشتن مسافران و کارکنان به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است از coronavirus.

اما خدمه حال گفت: برای جلوگیری از افزایش یک وضعیت هنگامی که در هوا اگر یک مسافر حاضر به نگه داشتن ماسک ، استثنا وجود دارد برای کسانی که بسیار جوان هستند و یا کسانی که یک وضعیت پزشکی است.

در یادداشت ارسالی به آمریکا خلبانان خطوط هوایی, دوشنبه, روز, ماسک, سیاست رفت به اثر حامل گفت: اجرای این نیاز در اطراف پوشش صورت امر بستگی دارد که در آن مشتری است. در دروازه برای مثال مسافران می تواند مانع از شبانه روزی اگر آنها با پوشیدن ماسک.

خرده فروشان بازگشایی: که Houston-منطقه فروشگاه ها دوباره باز شده اند و چه انتظار هنگامی که شما بروید

“هنگامی که در هیئت مدیره و خاموش کردن دروازه صورت پوشش سیاست تبدیل خواهد شد بیشتر ملایم” این ارتباط می گوید. “پرواز نقش اطلاعاتی است نه اجرای, با توجه به صورت پوشش سیاست. خدمه پرواز در حال دستور به تشدید این موضوع اگر مسافر حاضر به پوشیدن چهره و پوشش و در نظر گرفتن گزینه های مانند reseating اگر مسافر دیگر درگیر هستند برای خنثی کردن این وضعیت است.”

دنیس Tajer سخنگوی انجمن خلبانان متفقین که نشان دهنده خلبانان خطوط هوایی آمریکا گفت: سیاست تضعیف هواپیمایی ماسک مورد نیاز است.

“‘ملایم’ و ‘دستور’ را با هم رفتن نیست; آنها نه یک جفت که زنده ماندن” گفت: Tajer یک کاپیتان برای خطوط هوایی است.

او گفت: آن را ممکن است همیشه نمی شود ممکن است به حرکت یک noncompliant مسافر به یک صندلی با فضای اطراف آن اشاره کرد که در برخی از شهرستانها کسی می تواند خواسته به ترک یک فروشگاه مواد غذایی نه مطابق با قوانین.

“من نمی تواند درخواست شما را به ترک هواپیما هنگامی که ما در حال پرواز,” او گفت:.

هواپیمایی متحده می گوید آن اجباری صورت-پوشش سیاست اجرا شده است اولین بار در دروازه زمانی که مسافران در هیئت مدیره و سپس “خدمه پرواز اطلاع و یادآوری به مشتریان از سیاست در طول پرواز در راه است که شبیه به ما دیگر سیاست های ایمنی.”

تگزاس زخمی: تگزاس گزارش 58 coronavirus مرگ و میر در یک روز یک رکورد

مسافران که حاضر به پوشیدن ماسک در دروازه خواهد بود را کنار کشیده با یک نماینده خدمات مشتری به بحث در مورد گزینه های از جمله در حال حرکت به یک صندلی که در آن آنها می توانند اقامت یک فاصله امن از دیگر مسافران. یک شرکت هواپیمایی در بیانیه ای گفت: “جدا شده وضعیت که در آن یک مشتری ممکن است رد شبانه روزی به عنوان آخرین چاره” می تواند امکان پذیر است.

انتظار برای مسافران به ادامه با پوشیدن ماسک در طول پرواز به جز در حالی که غذا خوردن یا نوشیدن.

“اگر برای برخی از دلایل این سیاست باعث اختلال پردازنده ما توصیه ما خدمه پرواز به استفاده از آنها د-افزایش مهارت های آنها باید انعطاف پذیری لازم برای reseat مشتریان در هواپیما به عنوان مورد نیاز” در این بیانیه می گوید.

در بیانیه ای به واشنگتن پست, JetBlue گفت که تحت سیاست جدید خود را خدمه خواهد بود “نسبت به همه موقعیت های خود را با استفاده از بهترین قضاوت را به حفظ انطباق در حالی که حفظ استانداردهای خدمات ما خواهد شد سعی کنید به د-تشدید مسائل پردازنده به بهترین توانایی خود را.” در این بیانیه همچنین اشاره کرد که مشتریان را انتخاب کنید که نه به دنبال ماسک سیاست بررسی خواهد شد برای آینده سفر در خطوط هوایی است.

و خطوط هوایی جنوب غربی در بیانیه ای گفت که در حالی که کارگران را با ارائه یک ماسک به مسافران و “به شدت تشویق” است که آنها را مطابق با سیاست های حامل شد در یک موقعیت برای انکار شبانه روزی به کسی که صرفا به خاطر آنها حاضر به پوشیدن ماسک.

“در حالی که کارکنان ما در حال انتظار نمی رود برای کنترل رفتارهای شخصی از مشتریان و کارکنان و خدمه را با احترام درخواست مشتریان رعایت سیاست ما دستورالعمل های موجود برای مدیریت هر مسئله ای که به شدت,” بیانیه ای گفت:.

ایسنا اولین گزارش شرکت هواپیمایی هدایت به خدمه این هفته است.

اتحادیه های کارگری برای خلبانان و خدمه پرواز را خواست مقامات مانند هوانوردی فدرال دولت و قانونگذاران به دستور اقدامات از جمله پوشیدن ماسک به مطمئن شوید که قوانین سازگار در سراسر صنعت – و به شرکت های هواپیمایی و کارکنان خود را محکم تر زمین را به ایستادگی در اگر مسافران نمی خواهم به رعایت.

“ما خواهان فدرال ارشاد از دولت به طوری که این روشن است و سازگار در سراسر صنعت است و ما مجموعه ای روشن شرایط را برای افرادی که می خواهید به پرواز در هواپیما در حال حاضر” سارا نلسون رئيس جمهور از انجمن از خدمه پرواز-CWA, که نشان دهنده حدود 50000 خدمه پرواز در 19 هواپیمایی با سی ان ان گفت. “واقعیت این است که هیچ راهی وجود دارد به مناسب اجتماعی فاصله در یک هواپیما و در نتیجه هر کس نیاز دارد به پوشیدن ماسک.”

او گفت: خدمه پرواز هستند استفاده می شود د-تشدید شرایط در هوا پس خطوط هوایی’ جهت بی سابقه نیست. در بیانیه ای جداگانه نلسون گفت که شرکت های هواپیمایی شد قرار دادن سیاست های جدید به جای “در پرواز با اصل بدون هماهنگی و یا جهت از دولت فدرال است.”

“ما نیاز به یک فدرال طرح اقدام به اجرای اقدامات ایمنی در ماسک های اجتماعی, فاصله, تمیز کردن و بیشتر” نلسون در بیانیه ای گفت:. “ایمنی و سلامت ما کل اقتصاد است در خط. ما نیاز فدرال مورد نیاز است که کاهش خطر در این بیماری همه گیر و ایمنی از خدمه و عمومی سفر اول است.”

FAA در بیانیه ای گفت که این امر در حفظ و تعامل با همکاران در مورد حفاظت از سلامت و ایمنی مسافران و خدمه. این سازمان با اشاره به های اخیر ایمنی هشدار که شامل راهنمایی از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در پوشیدن پارچه پوشش صورت.

“اگر چه FAA اقتدار قانونی است برای تنظیم عملیات ایمن از هواپیما مدنی ما وام هوانوردی تخصص فدرال بهداشت عمومی سازمان ها و شرکت های هواپیمایی به عنوان آنها به موضوع راهنمایی برای خدمه از جمله نظارت بر سلامت و غربالگری پروتکل ها و تمیز کردن هواپیما” در بیانیه ای گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>