29: از اپل به Chick-fil-A: زمانی که شرکت های بازی سیاست

به عنوان ایالات متحده در روز انتخابات می رسد زمین تب سیاستمداران تنها کسانی نیستند که موضع در مورد مسائل. برخی از بزرگترین علامت های تجاری در سراسر-Chipotle جوجه-fil-A و اپل — در حال ورود به عرصه سیاست یک رفتار که ممکن است تنها به عنوان تشدید نوامبر روش. جورج تاون محققان Kurt کارلسون و کریس Hydock عضویت Tori به بحث در مورد عواقب اقتصادی شرکت ها زمانی که آنها را به یک موقعیت در تفرقه مسائل و چگونه آن را از همیشه آسان تر برای مصرف کنندگان به رای با کیف پول خود را.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>