یک بیمه قوی, نسل سرب, برنامه باید شامل آموزشی وبینار سری

[ad_1]

قوی خروجی بیمه, نسل سرب, برنامه می تواند و باید شامل آموزشی بیمه وبینار سری. سازمان های کارگزاران و عمده فروشان گنجانیده شده بیمه webinar ها به طرح های بازاریابی خود را دیده اند نتایج قابل توجه ثبت نام اغلب از محدوده 50 ثبت نام به بیش از 300 ثبت نام و 60% یا بیشتر میزان حضور را می توان با محتوای آموزشی و موضوعات جالب. بیمه آموزشی موثر هستند و اساسا برای هر آژانس کارگزار و یا عمده فروش, اما موثر ترین زمانی که هدف قرار دادن گروه هایی مانند حمل و نقل, ساخت و ساز, مزایای/بهداشت و غیره.).

آموزشی کمک به نمایش گذاشتن تخصص خود را نشان می دهد فکر رهبری و بالا بردن مکالمه از فروش بیمه به شریک و مشاور است. که در آن می توانید عوامل و کارگزاران پیدا کردن موضوعات و سخنرانان? اهرم داخلی و کارشناسان خارجی و شرکای حامل همکاران و مشاوران CPA s مالیات مشاوران و مشاوران صنعت برای ایجاد محترم و خوبی با حضور در وبینار سری. و برای اطمینان یک نتیجه مطلوب بیمه سازمان هم می تواند اهرم بازاریابی داخلی تیم و یا برون سپاری این طرح به یک مهارت بازاریابی بیمه آژانس.

بازاریابی کاتالیزور برای بیمه وبینار سری مبتنی بر بازاریابی ایمیل و رسانه های اجتماعی کمپین های بازاریابی. هر دو می تواند ثابت کند بسیار موثر در رانندگی ثبت نام برای بیمه وبینار سری. بیمه بازاریابی ایمیل طرح باید توسط بازاریابی دیجیتال حرفه ای, حصول اطمینان از عوامل و کارگزاران در حال پیوستن به می دادن و انتخاب کردن در ایمیل بازاریابی بهترین شیوه. ایمیل مارکتینگ طرح تنها به عنوان خوب به عنوان زمینه بازاریابی ایمیل لیست. عوامل و کارگزاران که جامع چشم انداز و لیست ایمیل مشتری باید کار بر روی یک ساختمان بلافاصله و اگر آنها مطمئن نیستید که چگونه برای به انجام رساندن این کار باید به دنبال واجد شرایط برون سپاری راهنمایی در این موضوع مهم است. با کیفیت بالا فهرست هدف است که نه تنها پایه و اساس برای موفقیت در بیمه, بازاریابی دیجیتال, مهم و ارزشمند دیجیتال دارایی برای هر سازمان و کارگزار!

بازاریابی رسانه های اجتماعی است که اغلب بکر منابع برای سازمان کارگزاران و عمده فروشان آن را به عنوان در حال حاضر مشترک به صورت 50 درصد از ثبت نام به gleaned از LinkedIn, Facebook و توییتر با فرض اینکه عوامل و کارگزاران باید عملی بیمه بازاریابی رسانه های اجتماعی ابتکار عمل را در محل. LinkedIn باقی می ماند مهم ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای B2B محور سازمان های بیمه و کارگزاران در حالی که Facebook باید به پلت فرم برای B2C مبارزات. که گفت: با وجود بسیاری از خوب و ارزان ابزار در حال حاضر در دسترس برای ارسال به طور همزمان برای تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی. برای مثال بیایید می گویند یک کارگزار می خواستم به اعلام جدید “ACA و انطباق و به روز رسانی وبینار”. این پیام می تواند به راحتی ارسال به لینکداین LinkedIn گروه های Facebook و توییتر در همان زمان و پست می تواند به طور خودکار ردیابی. وجود دارد بسیاری از مقرون به صرفه مبتنی بر ابر راه حل در حال حاضر در دسترس برای انجام این کار.

آموزشی همراه با حرفه ای بازاریابی ایمیل و رسانه های اجتماعی کمپین های بازاریابی ارائه می کنند قابل توجه بنیاد آموزشی برای عوامل و کارگزاران به دنبال افتراق خود را از بسته. وب سایت سمینار می توانید به هدف چشم انداز و مشتریان و یا هر دو برای کمک به نگه داشتن عوامل و کارگزاران ایجاد و حفظ خود “دیجیتال” رابطه. این live آموزشی پس از آن می تواند ثبت شود و با استفاده از ویدئو به تحقق برای تقویت وب سایت بیمه منابع کتابخانه ها و کانال های یوتیوب به گسترش رسیدن به هر آژانس کارگزار و یا عمده فروش.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>