چگونه MSN و یاهو خود را به فروش می رساند ترافیک

[ad_1]

بله این واقعا اتفاق می افتد. در حال حاضر شما ممکن است پیدا کردن آن سخت به این باور, اما

شما را درک خواهد کرد و پس از من توضیح دهد.

قبل از اواخر سال 2004 گوگل undisputedly حکومت موتور جستجو

جهان است. در طول نیمه دوم سال همه چیز در زمان دراماتیک

به نوبه خود زمانی که یاهو و MSN تصمیم گرفت برای به چالش کشیدن بزرگ G برای برخی از

از خود پر سود سهم بازار.

موتورهای جستجو هستند یک منبع بزرگ درآمد, به ویژه هنگامی که آن را

می آید به تبلیغات و برای بسیاری از افراد این است که خود نان و کره است.

با ظهور برجستگی از یاهو و ام اس ان, تبلیغ,

بیشتر کانال های که از طریق آن برای تبلیغ کالا و

خدمات.

چه علائم گوگل به غیر از این دو رقیب در این منطقه است

راه آنها نمایش تبلیغات خود را. آنها ارائه تبلیغات خود را از طریق یک

سیستم به نام AdWords است که محجوب به بینندگان است. تبلیغات

قرار می گیرد به سمت راست به وضوح تشخیص داد و آنها را از

نتایج جستجو است. گاهی اوقات آنها را به قرار دادن تبلیغات در بالای SERPS.

اورتور این شرکت است که وظیفه قرار دادن تبلیغات برای

یاهو و MSN. در حال حاضر اگر شما باید برای جستجو محبوب

کلمه کلیدی در هر کدام از آنها را به شما متوجه خواهد شد که تبلیغات بالا

نتایج خود را به سمت راست و در پایین صفحه فقط

در بالای دکمه بعدی. این جایی است که آن را جالب می شود.

با داشتن افتخار همکاری در آزمایشگاه کامپیوتر من

تصمیم به اجرای برخی از آزمایش. هنگامی که مشتریان در آمد و

درخواست اطلاعات در مورد موضوعات مختلف من دستور داده آنها را به استفاده از

یاهو یا MSN برای جستجوی خود را درخواست. یکی از اولین نگاه

“لباس عروس” و دیگری نگاه “گردشگری در جامائیکا”. در

هر دو مورد آنها بر روی اولین اطلاعات موجود در کدام یک از

البته این تبلیغات مرتبط نمایش داده می شود.

من ادامه داد: من آزمایش به مدت یک هفته و به یک سرنوشت

نتيجهگيری. برخی از موتورهای جستجو در حال فروش ترافیک ما راست

در زیر بینی ما! تنها زمانی که من مشاهده رتبه بالا

وب سایت منظم شدن بر طریق بود که کلمات کلیدی

نه این که رقابتی شامل قرار دادن آگهی.

این به من منجر به سوال کیفیت ترافیک یک دریافت

از یاهو و ام اس ان. برای هر بازدید کننده شما دریافت خواهید کرد چیست

نسبت برای آن است که شما از دست دادن به یک حمایت و نتیجه ؟ و چه

استفاده از بهینه سازی وب سایت خود را برای آنها ؟

در حال حاضر ذهن شما, من لذت بردن از چند رتبه بندی خوب در یاهو و MSN

اما آنها برای کلمات کلیدی است که نه بیش از حد رقابتی است. برای

این من لذت بردن از سازگار جریان ترافیک اما من فکر می کنم که

کیفیت چیزی است که به دیگری نگاه کنید.

من نمی نوشتن این به هم زدن این بچه ها در مورد چگونه آنها را انتخاب کنید برای انجام

کسب و کار خود را به خصوص چگونه آنها را انتخاب کنید برای قرار دادن تبلیغات خود را.

هدف من این است که به نقطه به شما در حالی که شما ممکن است لذت بردن از یک ده

نتیجه در یاهو و MSN شانس هستند شما در حال گرفتن نیست

میزان بازدید کنندگان می باید و می تواند دریافت.

© Oceanroc انتشار وب

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>