در صورتی که محتوای شما از استاندارد خیلی بالایی برخوردار نباشد، کاربران فقط در پست های شما پیمایش می کنند و رقبایی با محتوای جذاب تر پیدا می کنند. در حقیقت کپی رایتینگ اساساً به فروش هر چه بیشتر و افزایش تعداد مشتریان فکر میکند. باید قدم ها و گام ها را اصولی بردارید چون در بازار ایران امروز در کنار افزیش نیاز , رقبا هم بیشتر شده اند , قوانین حاکم بر بازار پیچیده تر شده اند و درصد ریسک ورود به کسب و کار ها هم بیشتر شده است. پاسخ این است که بله، در اغلب موارد این دو موضوع با دو استراتژی مختلف اما در کنار یکدیگر فعالیت میکنند. به دلیل تعجیلی که در تهیهی این نوع محتوا وجود دارد، امکان نظارت دقیق بر آن نیست و اغلب توسط پرسنل نه چندان متخصص در زمینهی بازاریابی محتوا بررسیشده و مقیاس سنجش کیفیت آن در شرایط مختلف، متفاوت است. اعضای این تیم میدانند که تهیهی محتوا در شرایط بحرانی و بدون برنامهریزی دقیق، کمک چندانی به رشد شرکت نکرده و نمیتواند اطلاعات روشن و مفیدی در اختیار مشتری قرار دهد تا قدرت و حق انتخاب او را بالا ببرد.

کارگاه 6 تولید محتوا دهم
محتوایی که بهشدت تلاش میکند با شرایط تعیینشده توسط رقیب سازگار باشد و اغلب به منظور واکنش نشان دادن به حرکتهای تبلیغاتی رقبا آمادهشده و انتشار مییابد. دلیل این عدم تفکیکپذیری این است که ما در اصطلاحاتمان اغلب جای کلمات با مفهوم یکسان را با هم عوض میکنیم، این در حالی است که بسیاری از کلمات واژههایی بهظاهر شبیه به هم ولی در معنی کاملاً مستقل و متفاوت هستند و اگر بخواهیم از هرکدام آنها استفاده کنیم باید ابتدا اصل تفاوت آنها را درک کنیم. مرحلهی اتخاذ به معنی آن است تیمی که تهیهی محتوا را بر عهده دارد بر روشهای تولید محتوا در بسیاری از قالب و فرمتها مسلط است و راههایی که برای دستیابی به گسترش و ارتقای محتوا لازم است بهخوبی میشناسد. این مرحله از بلوغ بازاریابی به معنی رسیدن به سطحی از دانش بازاریابی محتوا است که در آن قبل از نیاز ضروری به تولید محتوا در زمینهای خاص، نیاز به آن پیشبینیشده و بعد از کسب اطلاعات دقیق در مورد آن، تیم مربوطه وارد مرحلهی تولید محتوا شده باشد.در حقیقت استراتژی تولید محتوا در این مرحله به بلوغ کامل رسیده است.

این مرحله یعنی دستیابی به سطحی از بلوغ بازاریابی محتوا که برای رسیدن به آن تلاشهای مستمر صورت گرفته است. تولید محتوا فقط نوشتن یا تهیه فیلم و عکس نیست، بلکه در پس زمینهی آن فاکتوری مهم به اسم استراتژی محتوا پنهان شده؛ یعنی همه چیز برای رسیدن به هدفی مشخص انجام میشود. نوشتن مطالب با هدف بازاریابی محتوا باید بسیار توصیفی، منحصربهفرد و علمی باشد. در کپی رایتینگ هدف تولیدکننده ایجاد انگیزه در مخاطب برای تصمیمگیری سریع و بلافاصله بعد از برخورد با شعار یا آگهی است. وجود تفاوتهایی که در اهداف تولید کپی رایتینگ و بازاریابی محتوا وجود دارد، این دو موضوع با یکدیگر همکاری و همپوشانی دارند. ممکن است بعد از مطالعهی این توصیفات بازهم به این نتیجه رسیده باشید که کپیرایت و بازاریابی محتوا تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و در برخی موارد همپوشانی هم دارند. این روزها هرجا که میرویم صحبت از کمپینهای بازاریابی محتوا و اثراتی است که این نوع بازاریابی بر فروش محصولات و خدمات شرکتها میگذارد و البته خب این استقبال بیسابقه از این نوع بازاریابی نوظهور چندان هم بیمورد نیست.

این مرحله از بلوغ بازاریابی محتوا به معنی تهیهی محتوا توسط یک تیم کوچک است که به موارد مهم در موضوع بازاریابی محتوا اشراف داشته و محتوا را طبق یک استراتژی و تقویم مشخص آماده میکنند. لیست های عددی و غیرعددی هم به شما این امکان را می دهند که اولا یک فضای سفید در اختیار کاربر قرار دهید. در حقیقت اصل هدف در بازاریابی محتوا این است که محتوا ابتدا برای کاربر مفید، کاربردی و آموزنده باشد، سپس او را به سمت برند خاصی هدایت کند. این شکل از بازاریابی محتوا به معنی تهیه و تولید محتوا بدون برنامهریزی و هدف قبلی است. وارد شدن یک تیم به این مرحله یعنی آن تیم به ثبات و بلوغ کافی برای تولید محتوا دستیافته است.این مرحله یعنی یک تیم تولید محتوا با درخواستهای کمتری برای تولید محتوا روبرو است و هر موضوعی را نمیپذیرد، که دلیل آن رویکرد دقیق و ظریف آنها در تولید محتوا است. کپیرایت تنها یک هدف را دنبال میکند و آن فروش بیشتر است اما اهداف بازاریابی در این موضوع خلاصه نمیشود.

تولید محتوا برای شال و روسریاگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تولید محتوا لوازم جانبی موبایل دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.