چگونه برای به دست آوردن بهترین نتایج را از رسانه های اجتماعی طرح بازاریابی

[ad_1]

رسانه های اجتماعی است که در اینجا به ماندن بگیرید! با بیشتر و بیشتر مردم در ثبت نام برای Facebook, توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب مخاطبان در حال افزایش است. وقتی که می آید به ایجاد رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی وجود دارد چند چیز مهم است که به نگه داشتن در ذهن. شما می توانید دنبال کمک از یک آژانس بازاریابی اجتماعی رسانه ها به آمده تا با روش ایده آل برای بهترین نتایج.

1. انتخاب راست وب سایت شبکه های اجتماعی

نه همه وب سایت رسانه های اجتماعی کار با هر کسب و کار است. اگر شما را به پینترست به عنوان مثال, آن را با این نسخهها کار به خوبی با یک شرکت که خدمات یک اثر بصری. کسب و کار مانند رستوران ها و طراحان مد و نانوایی دریافت نتایج عالی از پینترست همراه با تصویر دیگر-بر اساس سایت های رسانه های اجتماعی. Facebook و Twitter هستند و به راحتی مورد استفاده برای تقریبا هر نوع از کسب و کار.

2. مخاطبان خود را ساخت

موفقیت کمپین های رسانه های اجتماعی بستگی دارد که چگونه بسیاری از مردم دیدن پست های خود را. مگر اینکه شما مخاطبان قابل ملاحظه آنچه شما در پست ممکن است خسته شده اید. شروع خود را با دوستان و آشنایان و سپس سرمایه گذاری در تقویت مبارزات انتخاباتی برای افزایش رسیدن به پست های خود را.

3. ارسال مطلب به طور منظم

این که آیا شما یک پیرو و یا یک میلیون, این مهم است برای حفظ مشخصات خود را فعال ساخت پست به طور منظم. شرکت به روز رسانی, عکس, فیلم, تبلیغاتی, هنری و معاملات همه واجد شرایط به عنوان مناسب پست برای هر کسب و کار است. اما این مهم است که به نگه داشتن موارد به طور منظم و بدون نیاز به دادن سطح. کاربران سریع به لغو اگر آنها پیدا کردن اخبار سایت را به هم ریخته با بیش از حد بسیاری از پست های تبلیغاتی. در مورد 2, 3 پست در روز را کافی برای نگه داشتن علاقه ،

4. این فقط در مورد خرید و فروش

در حالی که ساخت و فروش است که هدف خود را نه هر چیزی که شما در پست در شبکه های اجتماعی خود را باید در مورد آن. اگر شما به هر گونه جالب صنعت-مقالات مرتبط بر روی اینترنت, شما می توانید به اشتراک گذاری آنها. اگر شما استخدام یک گاه به گاه بیشتر رویکرد شما همچنین می توانید ترکیب طنز و سرگرمی روزانه خود را به پست. اکثر مردم سریع به مثل و یا به اشتراک گذاشتن چیزی خنده دار تر از تبلیغاتی هنری. علاوه بر این شما حتی می توانید ارسال تبلیغات کار زمانی که شما در حال استخدام.

5. ادغام رسانه های اجتماعی خود را با وب سایت

بسیاری از کسب و کار به سادگی با اضافه کردن آیکون های اجتماعی در وب سایت خود را,اما تنها تعداد انگشت شماری در نظر اضافه کردن فیدهای فعالیت. البته فعالیت تغذیه مناسب نیست با تمام شبکه های اجتماعی و یا در تمام صفحات یک وب سایت است. توییتر و یوتیوب را به بهترین نتایج هنگامی که قرار داده در صفحات وبلاگ و شاید حتی در صفحه اصلی.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>