چه یوگا باید با بازاریابی دیجیتال?

[ad_1]

یوگا اختراع شد هزاران سال پیش در جنگل ها و معابد هند در حالی که بازاریابی دیجیتال یک تکنولوژی جدید. چگونه جهنم می تواند این دو بود مربوط است ؟ من هرگز فکر نمی کردم تا خودم را تا که یک روز.

آن اوایل صبح 5 ‘ o clock, و من تا به حال به معنای واقعی کلمه نه خواب شب قبل. لطفا با من در حالی که من به شما یک پس زمینه کمی. من مشغول به کار بود برای یک مشتری و پروژه برای توسعه خود را در جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) و استراتژی رسانه های اجتماعی. آنها محصولات ورزشی به تازگی خرده فروش و آمد تا با ابتکاری طیف وسیعی از کفش است که آنها می خواهند برای راه اندازی در بازار است. آنها به طور کامل B2B تا به امروز و تا به حال هیچ B2C حضور قبل از شروع آن از تخته رسم در حال حاضر. مدیریت خود را تنظیم کرده بود اهداف تهاجمی خود را برای فروش آنلاین قرار داده اما بسیاری از محدودیت ها برای جلوگیری از درگیری با خود B2B شبکه شریک. من تا به حال یک زمان سخت قانع کننده آنها را در چند جبهه و ما برای رفتن به جلو و عقب برای برخی از زمان.

ما Yoga guru وارد سالن و شروع کردیم به گرم کردن. من نیمه خواب اما نمی خواهید به دست من کلاس یوگا. ما ‘Surya Namaskar’ دنبال ‘Asnas’ از روز است. من مرده بود خسته و پس از آن آمد مورد علاقه من Asna – the ‘Shavasna’. اگر شما می دانید یوگا شما آگاه خواهد شد که ‘Shavasna’ به معنای واقعی کلمه به معنی جسد در برخواهد داشت که در آن شما دروغ در پشت با چشمان بسته و نفس عمیق بکشید. بدن به طور کامل منتشر شد و ذهن به طور کامل آرام است. آن را در طول ‘Shavasna که من به طور ناگهانی شروع به احساس به عنوان اگر همه چیز سازمان ملل متحد tangling از درون به عنوان اگر من در گرفتن پاسخ به تمام سوالات خود را. من یک سنت بود که من لحظه ای از “نیروانا’. آن را دشوار است برای توصیف همه آن را در کلمات اما من در تلاش برای به طور خلاصه برخی از نکات کلیدی که به ذهن من آمد که در آن زمان:

1. تمرکز بر روی هسته: تنها راه شما دریافت بیشتر از یوگا است برای فراموش کردن همه چیز در اطراف شما و فقط بر روی یک چیز تمرکز – نفس خود را. این همان است که با بازاریابی دیجیتال است. تنها راه برای دریافت بیشتر از بازاریابی دیجیتال ابتکار آن است که آیا SEO, SEM, SMO, SMM, و غیره.) برای اولین بار فراموش کرده ام در مورد همه چیز و تمرکز بر روی “محتوا”. در حالی که در حال توسعه محتوای شما نباید پریشان هر گونه فعالیت و یا محدودیت. آن است “محتوا” است که در قلب و هسته ای از کل طرح و نیاز به مربوط به مخاطبان است. بزرگترین اشتباه بسیاری از ما تمایل به انجام این است که تمام استراتژی های اول و پس از آن شروع به کار بر روی محتوا است. در چنین حالات ما بعد بفهمند که این محتوا در راستای استراتژی ما و ما از تیم ما به تغییر محتوا به جای تغییر استراتژی است. این دستور غذا را شکست و پس از آن ما شکایت دارند که هیچ چیز کار می کرد.همه در همه ،

2. چشم انداز بلند مدت: یوگا هرگز وعده سریع و منافع کوتاه مدت. کسی که مایل به ساخت شش بسته abs ظرف سه ماه نیاز به برای یک کلاس یوگا. یوگا است که همیشه تمرین با یک چشم انداز به زندگی طولانی و سالم, راه باستانی ‘یوگی” و یا پرستاران در هند زندگی می کردند برای صدها سال با قوی فیزیکی و روانی شرایط. بازاریابی دیجیتال کردن دیر شده بود استفاده abusively توسط بسیاری از فن به عنوان وسیله ای برای دریافت نتایج سریع و بدون آزار در مورد چشم انداز بلند مدت. هر گونه به روز رسانی توسط گوگل و از جمله مردم بودند در حال اجرا دیوانه برای دوباره به دست آوردن رتبه بندی خود را.

3. قدرت درونی: یوگا همه چیز در مورد ساختمان درونی قدرت – تعادل بین ذهن و بدن است. یوگا نه تمرکز زیادی بر روی خارجی عضلانی ساخته شده و یا دستگاه. هدف آن است که بسیار ساده است – شما در حفظ مناسب و قوی از درون. این ممکن است صدای عجیب و غریب به من بازاریابی دوستان (من خودم از سابقه بازاریابی) که ساختمان یک ادراک خارجی بدون ساخت قدرت درونی نمی آخرین طولانی است. من را دیده اند سازمان ها که عالی در بازاریابی اما نمی تواند آنها رسیدگی جریان های نقدی و بعد از آن منجر به نتایج فاجعه آمیز است.

4. تداوم: شما انجام یوگا برای از چند ماه مجدانه به حدی است که شما می توانید تبدیل شدن به یک مربی یوگا خودتان. سپس با توجه به برخی از دلایل شما را ترک انجام یوگا به طور منظم. چه اتفاقی می افتد ؟ با زمان منافع شما رو از انجام یوگا متهم و پس از چند ماه شما را در همان وضعیت که قبل از شما بودند. این همان است با هر بازاریابی دیجیتال ابتکار بود آن SEO, SEM, SMO یا SMM. E. g. شما ممکن است انجام داده اند بسیار با بهینه سازی موتور جستجو کردم و خود را به بالای SERP (نتایج موتورهای جستجو صفحه). اما اگر شما را ترک فعالیت های منظم برای جستجوگرها و سپس شما ممکن است از دست دادن که رتبه بسیار به زودی.

اختصارات مورد استفاده:

SEO – بهینه سازی موتور جستجو

SEM – بازاریابی موتور جستجو

PPC – پرداخت پستها در طول کلیک کنید

SERP – موتور جستجو صفحه نتایج

SMO – اجتماعی رسانه بهینه سازی

SMM – بازاریابی رسانه های اجتماعی

GA – تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>