هدرز چیست و نکاتی که نباید درباره آن بدانید؟

برخی از روکش عایق به جهت پوشش بیرونی هدرز استعمال می گردد تا از بالا رفتن بیش از حد دمای موتور پرهیز به فعالیت آید. همانطور که در بالا اشاره کردیم موتور tu5 از شناخته شده ترین دسته های موتورtu است. صد رد صد تا الان موتور ۲۰۶ تیپ ۵ اصلی کد tu5 را شنیده اید همین موتور ها فارغ از شک وتردید یکی از دارای اسمو رسم ترین و دوست داستنی ترین موتور هایی است که در اتومبیل های ایرانی استفاده می شود. البته در دربین کلیه همین موتور های tu موتور tu5 از همگی آن ها دوستداشتنی تر و دارای شهرت تر بود. از آن جایی که از این موتور دوچندان استعمال می شود آن را دوچندان زیاد شناخته شده کرده و میان مردم خیلی محبوب است. شباهت عینی فضای داخلی پارس حساس ۴۰۵ می تواند یک امتیاز منفی برای این ماشین باشد به طوریکه داشبورد در باطن کابین تقریبا همان پژو ۴۰۵ هست ولی کلیدی پاره ای تغییرات(البته در دسته های نو پژو پارس داشبورد تازه و پژو 405 داشبورد جدید) گاهی اوقات نمی قدرت تفاوت یک سری میلیون تومانی این ماشین را حساس پژو ۴۰۵ فهم کرد اما به هرحال راحتی بخش اعظم صندلی ها، امر پذیری برتر، طراحی مناسب غربیلک فرمان، کارایی خوبتر جعبه دنده و کلاچ از جمله چهره ماشین تغییراتی هستند که این برتری نسبی را برای همین خودرو فراهم کرده است. ولی داشبورد جدید هم چنگی به دل نمیزند و نسبت به ماشین های امروزی ساده و دیرین جلوه میکند. منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه به طور معمول به طریق ریخته گری ایجاد می شود و به همین استدلال از تراز درونی ناصاف و زبری برخوردار هست که در فرآیند خروج گازهای آلاینده از فضای احتراق اخلال ایجاد میکنند، ولی هدرز به روش خم کاری ظریف لولهها شکل میگیرد و کلیدی ساختار یکنواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسان تر گازهای آلاینده، تنفس بهتر پیشرانه، افزایش توان و کمتر مصرف سوخت میشود، البته مقدار کاهش مصرف سوخت در ازای ارتقاء توان موتور چندان چشمگیر نمی باشد و از این رو از هدرز معمولا به عنوان یک قطعه عملکردی و تیونینگ یاد میشود. این ماشین در اواسط سال ۷۸ به طور رسمی وارد بازار ماشین کشور‌ایران شد اما قیمت این خودروی لوکس کشور همواره در نوسان بود که الان به تیتر خودروی بالای 30 میلیون میهن مطرح است. در سال ۱۹۸۶ میلادی سری موتورهای تیو معرفی شدند که ابعاد موتور تیوفایو (tu5) برای خودروهای، جمهوری اسلامی ایران خودرو آیتم به کار گیری قرار گرفت و در اکثر خودروهایی مانند: پژو پارس، پژو ۲۰۶ و ۲۰۷، رانا و … پس از ساخت همین اتومبیل در طی یک‌سری سال اول اهمیت اسم پرشیا یا این که پارس گونه جدیدی به اسم پارس ELXطراحی و ساخت شد که از حیث ظاهری تغییرات متعددی نکرد و صرفا کمی آپشن های خودرو افزوده شد ولی موتوری جدید و پر قدرتی برروی این خودرو قرار گرفت (خودرو پارس موتور زانتیا) و سواری حساس آن را دیدنی خیس نمود ولی بازهم این جور نسبت به امکاناتش بها بالاتری بخود گرفت. کمپانی کشور‌ایران اتومبیل تعدادی سالی می باشد که از این موتورها استعمال نموده و در اکثر وقت ها خودروهایی که تولید می کند از سری موتورهای تیو فایو (tu5) استعمال میکند. یک تولیدکننده هدرز اتومبیل اصلی اشاره به تجربه ۵ ساله در حوزه طراحی تا تولید گونه های هدرزهای کل استیل و مالفر برای اشکال خودروها به «بازار» گفت: اغلب اساسی این سوال مواجه میشویم که هدرز چیست و چه کارایی دارد؟ علاوهبراین اگر بخواهید بیشازپیش اهمیت مشکلات و معایب پارس تی یو فایو آشنا شوید، تنها کافی می باشد پاره ای از زوایای گوناگون به بدنه همین اتومبیل نگاه کنید. همین که بخواهید موتور یک اتومبیل را بر روی یک اتومبیل دیگر سوار کنید ابدا پیشنهاد نمی شود. رودریها نیز به طور کامل تغییر و تحول کردهاند و شمایل جذابتری را از خویش به سناریو گذاشتهاند. گرچه شرکت کشور ایران ماشین رغبت به تغییر تحول طرح بدنه پژو پارس ال ایکس نداشته البته اساسی طراحی داشبورد جدید، همت خویش را در به دست آوردن دل مشتریان همین فرآورده به فعالیت بسته است. همینطور بهرهمندی از رنگ بژ در تریم داخل کابین پژو پارس ال ایکس موجب راضی بودن اکثر مشتریان شده اما پلاستیکهای خشک به کار رفته در داشبورد و رودریها خیلی زود ذوق اعضا را کور خواهد کرد. کابین نسبتا جادار و صندوق عقب ۴۷۰ لیتری، دو فاکتور اهمیت برای خانوادههای اهل ایران هستند تا بتوانند از این سدان جمهوری اسلامی ایران ماشین در مسافرتهای بینشهری هم حداکثر استفاده را ببرند. بدترین و بی کیفیت ترین اتومبیل جهان پارس LX موتور TU5 داشپورت تازه علاوه بر بی کیفیتی بدنه و باطن کابین گیربکس اون زمان حرکت یه صدای دلخراشی میده (دوستانی که دارند شیشه رو تحت نمایند و به صدایی که از چرخ جلو راننده میاد توجه نمایند ) بنده 4 ماه پیش یه پارس lx کلیدی موتور tu5 گرفتم تا اکنون 3 توشه گیربکس عوض کردم و دو توشه دیسک و برگه ولی هنوز همون صدای بد رو موقع حرکت داره مجدد نیز تو نوبت بده بستان گیربکس هستم . تنها جون مادرتون اس ال ایکس رو مهم پارس مقایسه نکنید اون دیگ حقیقتا اشغاله و قیافه نیز نداره و کلا تو رنج پارس نمیباشد اونا اهمیت پژو 405 جی ال ایکس و جی ال ای و سمند مقایسه کنید قسمتون دادماااا. چندتا دیگه عیب نیز داره که من روم نمیشه بگم دو توشه هم گلایه کردم یک توشه خویش کشور ایران ماشین یک توشه هم اداره صنعت های البته هنوز به هیچ جا نرسیدم من 4 ماهه همین خودرو رو خریدم دو ماهش تو تعمیر گاه بودم حیف یک ریال که بابت همین خودرو بدید خویش نمایندگیش نیز گفتند همین اتومبیل “آشغاله” واقعا همین خودرو تیوفایو دیوار شیراز نقاشی تیوفایو مزخرفه خواهشاٌ نخرید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum penetrasyon testibuy instagram followersistanbul duşakabinsu tesisatçısımarmaris escorthtml nullednulled themesmobil ödeme bozdurturkcell mobil ödeme bozdurmavodafone mobil ödeme bozdurmayabancı dizi izleMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbet