نظر شما در مورد تعارضات بین والدین و معلمان


برای خبرنامه Conor اینجا ثبت نام کنید.

اوایل این هفته از همه شما پرسیدم: «نقش مناسب والدین و معلمان به ترتیب در آموزش کودکان چیست؟» آنچه در زیر می آید سه پاسخ بسیار متفاوت به این سؤال است.

پاتریشیا آگاهانه به عنوان یک مادر می نویسد:

وقتی معلم کلاس چهارم دخترم به من گفت که او در کلاس رفتار می کند – شوخی می کند، در مورد معلم صحبت می کند، حواس سایر دانش آموزان را پرت می کند – اقدام قاطعانه ای انجام دادم: شروع به حضور در مدرسه او کردم و پشت کلاس درس او نشستم. دخترم از او متنفر بود. اما من آمادگی نداشتم که معلم چقدر از او متنفر باشد. روز سوم به من خبر دادند که مدیر دیگر نمی خواهد سر کلاس معلم بنشیند.

ردیابی کارگردان دشوار بود. برنامه اش پر بود او در جلسات منطقه شرکت کرد. به سادگی در آینده نزدیک در دسترس نبود. اصرار کردم و در نهایت به بحثی آزاد نشستیم که حضور من در کلاس دخترم چقدر مخرب بود – من! من مخرب بودم در عرض چند روز، به بازسازی باورنکردنی اتحادیه ها دست یافتم: متوجه شدم که دخترم، معلمش و مدیر مدرسه با هم کار می کنند. تنها هدف آنها این بود که مطمئن شوند دیگر در کلاس دخترم نخواهم بود.

مارک به عنوان یک شهروند به صورت تحلیلی می نویسد:

در واقع، من فکر می کنم 4 گروه مناسب وجود دارد، نه فقط معلمان و والدین:

  1. رای دهندگان
  2. والدین (به ویژه زیرگروه علاقه مند رای دهندگان و کاربران خدمات آموزشی – دو نقش متفاوت)
  3. دولت ها
  4. معلمان

در یک دنیای ایده آل، سه مورد اول، از طریق فرآیند سیاسی، اهداف و خطوط کلی را ترسیم می کنند که آموزش عمومی چگونه باید باشد، و سپس این طرح به معلمان، کارشناسانی که بهترین آمادگی را برای اجرای این طرح دارند، منتقل می شود. آن را کامل کنید. جزئیات بی شماری نامشخص باقی مانده است. در این دنیای ایده‌آل، می‌توان به معلمان برای اجرای سیاست‌های آموزشی به گونه‌ای اعتماد کرد که رای‌دهندگان، والدین و به طور کلی مقامات دولتی آن را تأیید کنند.

این دنیای ایده آل ممکن است محقق نشود. معلمان، به عنوان یک گروه، می توانند دیدگاه هایی در مورد سیاست های آموزشی داشته باشند که کاملاً متفاوت از دیدگاه های رای دهندگان و کارمندان دولت باشد و سعی کنند آن را اعمال کنند. مال آنها دیدگاه‌ها، نه آن‌هایی که از طریق فرآیند دموکراتیک به دنبال آن هستند. پس مناسب است که والدین اعتراض کنند و رای دهندگان به دنبال قانونی برای اصلاح این وضعیت باشند.

در حال حاضر به نظر می رسد دو اختلاف متفاوت بین معلمان و والدین وجود دارد:

  1. به نظر می رسد والدین از واکنش کووید ناراحت هستند و به دنبال موقعیت مقاوم تری نسبت به معلمان در برابر خطر هستند. این واقعاً یک دعوای کارگری است. معلمان حق دارند در مورد شرایط و ضوابط کار خود توافق کنند. دولت هایی که به عنوان نمایندگان رأی دهندگان عمل می کنند، حق دارند رای دهند. والدین در این اختلاف نظر قانونی دارند.
  2. به طور جداگانه، برخی از والدین معتقدند که ما مشکلی داریم که در بالا توضیح داده شد: معلمانی که به دنبال ایجاد یک تجربه کلاسی هستند که این والدین دوست ندارند. در میان برخی از والدین این عقیده وجود دارد که دنیای آموزش تا حدودی به دنبال اجرای یک رژیم کلاس درس بوده است که در آن برخی از معلمان به دنبال ایجاد یک ایدئولوژی سیاسی هستند که بسیاری از والدین با آن مخالف هستند که کلاس درس نسخه ای از برخی از سموم بزرگتر شده است. DEIs [diversity, equity, and inclusion] رویکردهای مربوط به نام هایی مانند [Ibram X.] صاحب، [Robin] دی آنجلو و [Tema] تاکید می‌کند که کودکان ملزم به تبعیت از دکترین‌های سیاسی بحث‌برانگیز هستند و آنها مشمول آن هستند.[ed] به یک محیط خصمانه نژادی در کلاس درس.

این اغلب با «آموزش تاریخ ایالات متحده» توسط حامیان یا «آموزش نظریه انتقادی نژادی» به مخالفان اشتباه می‌شود، اما فکر نمی‌کنم هر کدام ویژگی خوبی باشد. من فکر نمی‌کنم در این‌که آموزش تاریخ ایالات متحده باید بحث مهمی در مورد تاریخ زشت نژادی ما داشته باشد، اختلاف نظر زیادی وجود ندارد، و والدین در واقع بیشتر به آموزش انتقادی حاکم بر محیط کلاس، معلمانی که به دنبال استخدام دانش‌آموزان مانند فعالان هستند و آموزش‌ها توجه دارند. DEI تحت عنوان دوره هایی در مورد موضوعات جاری.

در اینجا شایان ذکر است که اگرچه ممکن است اختیارات به عنوان خبرگان تفویض شود، اما معلمان از حقوق خاصی برای تعیین خط مشی خارج از وضعیت رای دهنده خود برخوردار نیستند، اگرچه آنها به ویژه رای دهندگان علاقه مند و آگاه هستند. آنها از حقوق آزادی بیان برای پوشش کار خود در کلاس درس برخوردار نیستند (در خارج از کلاس، آنها طبیعتاً مانند بقیه از آزادی بیان برخوردارند) و همچنین از حقوق آزادی آکادمیک مانند آنچه ما معمولاً در دانشگاه به معلمان می دهیم، ندارند. . آنها بر اساس خواسته های جامعه که از طریق فرآیند دموکراتیک بیان می شود، استخدام می شوند. به صلاحدید دولت ها به عنوان خبرگان اختیاراتی به آنها داده می شود و این اختیار می تواند محدود یا پس گرفته شود، همانطور که دولت (در حالت ایده آل بیان کننده اراده انتخاب کنندگان) مناسب می داند.

[Conor Friedersdorf: The contested significance of January 6]

لوکرزیا از تجربه به عنوان فردی که در بخش آموزش در کانادا کار کرده است می نویسد:

در بیشتر دهه 1980، کار من برقراری ارتباط جامعه با مدرسه در محله قدیمی طبقه کارگر در کلگری، آلبرتا بود. مدرسه و جامعه قدیمی ترین در شهر بود. بیشتر والدین در راه آهن، آبجوسازی، کارخانه بسته بندی مرغ یا پیشخدمت یا پمپ بنزین کار می کردند. خاطرات آنها از مدرسه اغلب وحشیانه بود. نیازی به گفتن نیست که آنها بسیار محافظه کار بودند و در مورد هر نشانه ای از حقارت بسیار تاثیرگذار بودند. آنها اغلب نیازی به تغییر نمی دیدند. این مدرسه همچنین به تعداد زیادی از مهاجران خدمات می دهد که بسیاری از آنها زبان انگلیسی حداقلی داشتند. جمع آوری این کار آسانی نبود!

یکی از موارد کلیدی کمیته مشورتی متشکل از والدین و ارائه دهندگان خدمات، از جمله پلیس بود. این باعث شد تا مسائل مطرح و به آنها رسیدگی شود. معمولاً جامعه نگران چیزهای بی اهمیت بود، مانند دخترانی که سوتین نمی پوشند. اما مهمترین چیز ایجاد مدرسه ای بود که به بچه ها کمک کند و آنها را به حضور در آنجا ترغیب کند. دسترسی به هنر، نمایش و رقص تفاوت زیادی ایجاد کرده است. ما خوش شانس بودیم که یک معلم فیزیک فوق العاده داشتیم که یک برنامه رقص را رهبری می کرد. یک سال ما یک اثر هیولایی از جادوگر شهر اوز را ویرایش کردیم. برای دو نمایش برگزار شد زیرا نمی توانستیم کل جامعه را به یکباره در ورزشگاه جمع کنیم. یک برنامه ویدیویی و هنری منتشر کردم. معلم کلاس سوم مرا مجبور کرد با بچه ها فیلمی درباره دایناسورها بسازم. از والدین دعوت شد تا تماشا کنند و در سکوتی وحشت زده نشستند، در حالی که بچه های کوچکشان نحوه کار تلویزیون را نشان می دادند و کلمات را به درستی مانند یک کابل کواکسیال تلفظ می کردند. این دانش عملی بود که می توانستند به آن احترام بگذارند. مدرسه برای برخورد مثبت با موقعیت‌های دشوار شهرت دارد. کارگردان خوب ضروری بود.

یکی دیگر از فعالیت های پرطرفدار این بود که هر شب در هفته سالن ورزش را باز کنیم (ما باید با اتحادیه سرایداران مبارزه می کردیم)، بیشتر برای نوجوانان. یک روز گروهبان پلیس به دفتر من شتافت و به من گفت که این شب مورد علاقه او در هفته است زیرا در آن شب هیچ جنایتی وجود نداشت. گاهی پلیس ها برای بازی با بچه ها وارد می شدند.

ما برنامه ای را از مدرسه دیگری برای رسیدگی به این رشته قرض گرفتیم. در هفته اول مدرسه، معلمان بچه ها را مجبور کردند قوانینی را که به نظر خودشان ضروری است، تنظیم کنند. ما جلسه ای برگزار کردیم که در آن بچه ها می توانستند این قوانین را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که کدام یک از آنها مهم هستند. از اینجا ما لیستی تهیه کردیم که بچه ها به آن رای دادند. با کمال تعجب (یا نه) کودکان نیز مانند بزرگسالان نگران چیزهایی بودند. آنها همچنین خواهان یک محیط امن و مرتب بودند. سپس تعداد کودکان فرستاده شده به دفتر تقریباً به هیچ رسید. بچه‌ها احساس می‌کردند که قوانین متعلق به خودشان است، بنابراین از آنها پیروی کردند.

من می گویم افرادی که بیش از همه از این موضوع آموخته اند معلمان هستند. معمولا معلمان از طبقه متوسط ​​هستند. آنها خود دانش آموزان متوسطه با تحصیلات عالی در نظریه تعلیم و تربیت بودند. به عنوان یک قاعده، آنها نمی دانستند که دانش آموزانشان با چه چیزی زندگی می کنند. تحصیل آنها ضروری بود. در مورد مسائل اجتماعی هم بحث کردیم. اولین برنامه ناهار یارانه ای را در شهر شروع کردیم. بچه های گرسنه یاد نمی گیرند. البته این یک برنامه بحث برانگیز بود، زیرا برخی معتقد بودند والدین باید به فرزندان خود غذا بدهند. گاهی اوقات فقط باید شکایت ها را نادیده بگیرید. وجود شخصی به جای من به مدرسه یک نماینده رایگان داد تا با خدمات مختلف هماهنگ کند، با خدمات بچه ها تماس بگیرد، در تشییع جنازه شرکت کند و به شکایات گوش دهد.

این یک برنامه فوق العاده برای کل استان بود، زمانی که دستور کار نفرت انگیز “طمع خوب است” به میدان آمد نابود شد. شما چیزی را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید و یک اونس پیشگیری یک پوند هزینه درمان دارد. همانطور که ادامه یافت، این به طرز چشمگیری نظر جامعه را تغییر داد. بچه ها شادتر بودند و در مدرسه بهتر عمل می کردند. والدین احساس می کردند که به آنها گوش داده اند. نسبتا ارزان بود و عواقب زیادی داشت. به هر حال، اگر می‌خواهید مردم نسبت به یک خدمت احساس مثبتی داشته باشند، باید خود را بخشی از آن بدانند و نیازهای درک شده‌شان را برآورده کنند.

با تشکر از همه ایمیل های شما، آخر هفته خوبی داشته باشید و چهارشنبه آینده شما را می بینم.


https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir

ایندکسر