میزان لذت کتاب خواندن برای کودکان امروزی

گزارش اخیر بنیاد ملی ادبی انگلیس (NLT) نشان می دهد که کتاب آموزش هک کودکان انگلیسی کمتر از نسل های قبلی همسالان خود کتاب می خوانند. بنیاد ادبی انگلیس یک سازمان خیریه و غیردولتی است که در سال 1992 توسط تاجر انگلیسی سایمون هورنبی برای کمک به خانواده های انگلیسی در بالا بردن سطح سواد کودکان تأسیس شد.

دانلود کتاب آموزش هک برای مبتدی ها

در سالهای اخیر دانلود کتاب آموزش هک برای مبتدی ها ، این بنیاد سعی کرده است سطح سواد و تحصیلات خانواده ها کتاب آموزش هک و کودکان مدرسه را با کمک خیریه هایی که با دانلود کتاب آموزش هک برای مبتدی ها کمک شرکت های تجاری تأسیس شده اند ، ارتقا دهد. این بنیاد  دانلود کتاب آموزش هک برای مبتدی ها در گزارش سال 2019 خود نشان می دهد که فقط 26 درصد کودکان و نوجوانان زیر 18 سال روزانه کتاب می خوانند.

این گزارش دانلود کتاب آموزش هک برای مبتدی ها نکته جالبی را نشان می دهد که باعث نگرانی مقامات دولتی کتاب آموزش هک در انگلیس می شود. بنیاد ادبیات انگلیس در تحقیقات میدانی خود دریافت که کودکان نسل جدید کمتر از همسالان نسل های گذشته خود به مطالعه کتاب علاقه دارند.

دانلود کتاب آموزش هک با cmd

طبق آماری که دانلود کتاب آموزش هک با cmd در سال 2019 منتشر شده است کتاب آموزش هک، تنها 53٪ کودکان و نوجوانان بین 5 تا 16 سال می گویند که دوست دارند کتاب بخوانند ، این رقم از سال 2013 بی سابقه است. البته  دانلود کتاب آموزش هک با cmd علاقه دختران به خواندن دانلود کتاب آموزش هک با cmd بیشتر از پسران در نظر گرفته می شود.

براساس گزارشی از دانلود کتاب آموزش هک با cmd سوی بنیاد ادبی انگلیس ، مقایسه بین جنسیت و کتاب آموزش هک مطالعه نشان می دهد که 47٪ از کودکان پسر کتاب سرگرمی می خوانند ، در حالی که 60٪ از کودکان دختر.

دانلود کتاب آموزش هک از مقدماتی تا پیشرفته

محققان بنیاد انگلیس دانلود کتاب آموزش هک از مقدماتی تا پیشرفته بر این باورند که دانلود کتاب آموزش هک از مقدماتی تا پیشرفته این آمار با توجه به سرگرمی های فراوان مانند تلویزیون و رسانه های اجتماعی تعجب آور نیست. آنها می گویند که دانلود کتاب آموزش هک از مقدماتی تا پیشرفته کودکان نسل های قبلی انتخاب محدودی داشتند ، اما اکنون اوقات فراغت آنها محدود به کتاب نیست.

منبع

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>