مشترک رسانه های اجتماعی, بازاریابی, اشتباهات

[ad_1]

شانس هستند که فرد خواندن این حق در حال حاضر Facebook, Twitter و یا Instagram. رسانه های اجتماعی ما را احاطه کرده اما برخی از کسب و کار هنوز هم فکر می کنم از رسانه های اجتماعی به عنوان یک چاره اندیشی موقت است. هر شرکت بازاریابی دیجیتال را به شما بگویم که کسب و کار شما رشد می تواند با رسانه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی.

حدود 20 درصد از مشتریان با استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای پیدا کردن اطلاعات در مورد هر کسب و کار است. این بدان معناست که نقش خود را به عنوان یک صاحب کسب و کار باید برای حفظ نام تجاری خود را حضور آنلاین.

چه برخی از کارآفرینان موفق به درک این است که آن را تنها برای سرگرم کننده-آن را به یک نیروی محسوب می شود. هنگامی که با استفاده درست از آن می تواند قدرت خود را به کسب و کار. از سوی دیگر تا حدودی در رسانه های اجتماعی می تواند بد برای کسب و کار. در اینجا رسانه های اجتماعی, بازاریابی, اشتباهات شرکت ها را.

1. داشتن بیش از حد بسیاری از کانال های اجتماعی

خوب, بنابراین اگر شما در رسانه های اجتماعی شما لازم نیست که در تمام سیستم عامل. شرکت شما فقط نیاز به آنهایی که بهترین هستند قادر به رسیدن به مشتریان خود را. پس از همه مطالب شما در پست در LinkedIn ممکن است درخواست به اسنپ چت به عنوان مخاطبان خود را در هر دو سیستم عامل نیز ممکن است متفاوت باشد.

علاوه بر این هر کانال شما ثبت نام برای یکی دیگر از پلت فرم به حفظ به طور منظم. این یک زمان واقعی کانال که بدان معنی است که محتوای همیشه باید جریان در صفحه خود را. بنابراین اگر شما پنج کانال مختلف که شما می توانید شما باید مطمئن شوید که شما می توانید مدیریت همه آنها به طور منظم.

2. نادیده گرفتن بازخورد

این امر به هر دو خوب و بد بازخورد. مشتریان عاشق شنیدن از یک نام تجاری آنها به دنبال دلیل آن می دهد شرکت شما یک بازی دوستانه صورت انسان. در حالی که این ممکن است روی حیله و تزویر برای پیگیری پیروان خود را تعامل بیشتر (و سریعتر) شما در پاسخ به نظرات آنها شانس بیشتری شما باید از آنها را به یک تجربه خوب.

آن را گفت که 71 درصد از مشتریان که یک تجربه خوب با نام تجاری هستند بیشتر احتمال دارد به آن را توصیه به دیگران. این هم شانس خود را برای بیان شخصیت نام تجاری. شما لازم نیست که به صدا مانند یک ربات. استفاده از صدا است که با این نسخهها کار برای نام تجاری خود را. Spotify هویت نام تجاری اهداف millennials تا تن خود را سرگرم کننده و ران.

3. ارسال مطالب به صورت دستی

ایجاد محتوا و مدیریت کانال های اجتماعی به طور منظم در حال سختی ، این طول می کشد بسیاری از زمان و تلاش است که چرا برخی از کسب و کار موفق برای به روز رسانی مکرر. وجود دارد مقدار زیادی از ابزار است که می تواند کمک به شما در بهینه سازی رسانه های اجتماعی خود را مدیریت.

وجود ابزار برای نیازهای مختلف. برای چاپ و نشر وجود دارد Hootsuite بافر و جوانه های اجتماعی; سریع گرافیک وجود دارد تغییرهای. اینها تنها برخی از نمونه هایی از ابزار شما می توانید استفاده کنید برای صرفه جویی در وقت و مدیریت آن آسان تر است.

4. بهینه سازی محتوا برای هر پلت فرم

خود را هشتگهای در Instagram را حس اما در Facebook نه واقعا. در همان زمان ایده آل تعداد کاراکتر در Facebook همان است که در توییتر و تعدادی از emojis شما قرار داده Instagram نمی خواهد کار در LinkedIn. هر پلت فرم رسانه های اجتماعی مختلف ایده آل, پست, بنابراین شما باید بهینه سازی پست های خود را برای هر کانال.

هر شرکت بازاریابی دیجیتال می داند بازاریابی رسانه های اجتماعی است که بیش از فقط ثبت نام برای حساب. خود را حفظ کانال های زیادی را از کار است اما می تواند ایجاد وفاداری به نام تجاری است که چیزی است که سخت برای پیدا کردن. بنابراین دفعه بعد که شما ثبت نام کسب و کار شما برای یک حساب رسانه های اجتماعی به یاد داشته باشید برای حفظ آن را به طور منظم کسب و کار.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>