قانون رندرهای مضحک واقع گرایانه

یادداشت سردبیر: این پست بخشی از مجموعه هفتگی ما در 3d است که هنرمندان برجسته را تجلیل می‌کند، نکات و ترفندهای خلاقانه را ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه فناوری NVIDIA Studio گردش کار خلاقانه را تسریع می‌کند.

لورنزو دراگو، خالق ویروسی که هنرمند 3 بعدی NVIDIA تبدیل شده است، این هفته در استودیوی NVIDIA بینندگان را به سفری شگفت‌انگیز از طریق Toyama، ایستگاه Etchū-Daimon ژاپن می‌برد.

بازآفرینی واقعی دراگو از ایستگاه قطار در کمتر از چهار ماه بیش از 2 میلیون بازدید به دست آورده است و مخاطبان از جزئیات بسیار دقیق شگفت زده می شوند.

 

دراگو گفت: «واقعیت بیشتر از همه به من الهام می‌دهد. “چیزهای معمولی، روزمره همیشه داستانی را روایت می کنند – آنها نکات ظریفی دارند که ثبت آنها در فانتزی چالش برانگیز است.”

Drago با تطبیق دوربین در نرم افزار منبع باز fSpy شروع شد. این فرآیند فاصله کانونی تقریبی، جهت گیری و موقعیت دوربین در فضای سه بعدی را بر اساس نقاط کنترلی تعریف شده انتخاب شده از تصویر مرجع Etchū-Daimon محاسبه کرد.

هنرمند سپس به نرم افزار Blender رفت تا بلوک اوت اولیه را آغاز کند، یک سطح پیش نویس ناهموار سه بعدی که با اشکال سه بعدی ساده بدون جزئیات یا دارایی های هنری صیقلی ساخته شده است. هدف از بلوک‌آوت نمونه‌سازی، آزمایش و تنظیم اشکال پایه سطح بود.

دراگو اشکال پایه سطح را در بلندر در مرحله بلوک کردن پروژه آزمایش و تنظیم می کند.
از آنجا، دراگو ارتفاع یک راه پله را اندازه گیری کرد و آن نسبت ها را به بقیه صحنه های سه بعدی تعمیم داد و اطمینان حاصل کرد که با اندازه شبکه مطابقت دارد. سپس صحنه را می توان به صورت مدولار، یک مدل در یک زمان ساخت. او با سرعت رعد و برق با استفاده از ردیابی پرتوهای OptiX با شتاب NVIDIA RTX در نمای Blender مدل‌سازی کرد.

به طور باورنکردنی، کل صحنه ترکیبی از دارایی های با بافت سفارشی است. تکنیک بافت‌دهی دراگو با استفاده از بافت‌های کاشی‌پذیر و ورق‌های تزئینی، که بافت‌هایی هستند که جزئیات جداگانه را در یک صفحه واحد ترکیب می‌کنند، حس واقع‌گرایی را افزایش داد. اختلاط این تکنیک‌ها در ایجاد بافت‌های اصلی و دقیق‌تر و همچنین حفظ تراکم پیکسلی خوب در سراسر صحنه سودمند بود. اندازه بافت ها هرگز از 2048×2048 پیکسل بیشتر نبود.

Drago بافت های خود را در modeller ایجاد کرد و از رندر NVIDIA Iray برای رندر سریعتر و تعاملی بهره برد. شتاب RTX او را قادر می‌سازد تا به سرعت انسداد محیط و سایر نقشه‌های مورد استفاده در بافت‌سازی را قبل از صادرات و اعمال بافت‌ها به مدل‌های داخل Unreal Engine 5 بسازد.

رندرهای فریم نهایی با پردازشگر گرافیکی فوق‌العاده GeForce RTX 2080 Drago که کارهای سنگین را انجام می‌دهد، به سرعت به دست آمد. دراگو بر ضرورت کارت گرافیک خود تاکید کرد.

او گفت: “برای یک هنرمند سه بعدی، احتمالا اکثر کارها، به استثنای مراحل برنامه ریزی، به شتاب GPU نیاز دارند.” توانایی کار بر روی صحنه‌ها و اشیا با مواد و نورپردازی‌شده در زمان واقعی باعث صرفه‌جویی در زمان و سردرد در مقایسه با حالت‌های Wireframe یا بدون سایه می‌شود.»

دراگو به واردات و مونتاژ مدل های بافت دار خود در Unreal Engine 5 ادامه داد. با خوشحالی از مونتاژ، فرآیند نورپردازی را آغاز کرد. فناوری Lumen Unreal Engine 5 تکرار نور را در زمان واقعی فعال می‌کند، بدون اینکه Drago مجبور باشد برای زمان پخت یا رندر منتظر بماند.

چارچوب واقعیت مجازی Unreal Engine به Drago اجازه داد تا یک دوربین مجازی با ردیابی حرکت راه اندازی کند. این موضوع به انیمیشن نقطه برتری سوم شخص را داد و هنرمند را قادر می‌سازد تا در فضای خلاقانه‌اش حرکت کند، انگار که یک گوشی هوشمند در دست دارد.

رمزگشای NVDEC با شتاب GPU در Premiere Pro پخش نرم و تمیز کردن ویدیوهای با وضوح بالا را برای Drago فعال می کند.
با رندرها و انیمیشن ها، دراگو صحنه را به نرم افزار Adobe Premiere Pro صادر کرد و در آنجا جلوه های صوتی را اضافه کرد. او همچنین جزئیات تصویر را در انیمیشن، یکی از بسیاری از ویژگی‌های شتاب‌دهنده GPU در نرم‌افزار، واضح‌تر کرد. سپس Drago از رمزگذاری با شتاب GPU، NVENC استفاده کرد تا سرعت صادرات فایل‌های نهایی را افزایش دهد.

تغییرات ظریف به دراگو اجازه می دهد تا رندرهای فوق العاده واقعی ایجاد کند. او گفت: «تقلید از دوربین گوشی‌های هوشمند معاصر – با محدوده دینامیکی محدود، تابش خیره کننده و مصنوعات واضح – راه خوبی برای فروش واقعی بود.

دراگو اظهار داشت: «ویژگی‌های RTX، مانند DLSS و ردیابی پرتو، هم از دیدگاه توسعه‌دهندگان و هم از نظر گیمر شگفت‌انگیز هستند.

هنرمند سه بعدی انویدیا لورنزو دراگو

Drago اخیراً Etchū-Daimon Station را به NVIDIA Omniverse وارد کرده است، یک پلت فرم طراحی سه بعدی برای ویرایش مشترک، که جایگزین خطوط لوله خطی با ایجاد همگام سازی زنده می شود. دراگو به پتانسیل عظیم اپلیکیشن Omniverse Create اشاره کرد و آن را “ابزاری قدرتمند که قادر به دستیابی به نتایج بسیار با وفاداری بالا است” نامید.

NVIDIA GTC، یک کنفرانس جهانی هوش مصنوعی که از 19 تا 22 سپتامبر به صورت آنلاین برگزار می شود، جلسات Omniverse را با کارشناسان صنعت برگزار می کند تا نشان دهد که چگونه این پلتفرم می تواند جریان های کاری خلاقانه را افزایش دهد. از این منابع رایگان استفاده کنید و همین امروز ثبت نام کنید.

منابع: diseño 3 d

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer penetrasyon testiistanbul duşakabinmarmaris escorthtml nullednulled themesmobil ödeme bozdurturkcell mobil ödeme bozdurmavodafone mobil ödeme bozdurmamobil ödeme bozdurmaKamagrakameralı su tesisatçısıen iyi bayan azdırıcı hangisigeciktirici haptheta healing nedirAnında KrediKısa Saç ModelleriBağlama Büyüsü