فروش خودرو به بهترین شکل در ایام کرونا

این روزها خودرو بازار ملتهبی را پشت سر می‌گذارد. با قرار گرفتن قیمت‌های ماشین در یک شیب صعودی غیر قابل باور، بسیاری از خریداران با مشکل مواجه گشته‌اند. اگر در همین شرایط هم قصد خرید یا فروش خودرو را دارید باید حتما با اطلاعات و آگاهی کامل به این بازار ورود کنید. ما در این مقاله قصد داریم به اختصار چند نوع خودرو را به همراه مشخصات و ویژگی‌های هر یک به شما معرفی نماییم.

تویوتا CHR

تویوتا CHR برای نخستین بار در سال 2013 توسط شرکت تویوتا تولید گشت. و برای اولین بار در سال 2016 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد. دقیقا در همان سال دو نوع هیبریدی و توربوشارژ آن توسط شرکت ایرتویا وارد ایران شد. اما عرضه‌ی رسمی آن در ایران سال 1396 بود. تویوتا CHR دارای ۱۰ تیپ مختلف با نام‌های استایل، استایل سلکشن، داینامیک، ادونس، آیکون، دایاموند، پلاس، پریمیوم، لانژ و اکسکلوسیو است. ارزان‌ترین تیپ، ادونس و گرانترین تیپ، استایل سلکشن است.

طراحی تهاجمی تویوتا CHR  این خودرو را بسیار خاص و جذاب کرده است. در بررسی میزان مصرف سوخت این خودرو باید گفت که نمونه‌ی هیبریدی آن با مصرف 3.9 لیتر در هر صد کیلومتر آن را به یک خودروی بهینه تبدیل کرده است. با اینکه نمونه‌ی بنزینی آن حدود 6.1 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند. باز هم می‌توان هر دو نوع را در گروه خودروهای کم مصرف به حساب آورد. اما خودرو دارای معایبی نظیر پیچیدگی فنی، موتور کم قدرت، نداشتن سانروف و فضای محدود برای سرنشینان عقب نیز است.

کیا اسپورتیج

 این خودرو برای نخستین بار در سال 2005 به جهان معرفی شد. نسل سوم این شاسی بلند زیبا در سال 2011 وارد بازار ایران شد اسپورتیج در دو مدل دو دیفرانسیل و دیفرانسیل جلو عرضه شده است.. و به دلیل امکانات رفاهی مناسب و خدمات پس از فروش خوب، خریداران را به سمت خود جذب کرد. نسخه‌ی فیس لیفت آن نیز در سال 2018 به ایران وارد شد. کرمان موتور و آسان موتور عهده‌دار عرضه‌ی این خودرو به بازار هستند. اسپورتیج در دو مدل دو دیفرانسیل و دیفرانسیل جلو عرضه شده است. اما فقط مدل دو دیفرانسیل آن در ایران وجود دارد. و در مقایسه‌ی دو نوع وارداتی و شرکتی که در ایران معامله می‌شود، نمونه‌ی وارداتی امکانات بیشتری نظیر سنسور جلو و گرمکن صندلی عقب دارد. با تمامی این توضیحات می‌توان اطمینان داشت که هنگام فروش خودرو با مشکلی مواجه نخواهید بود.

فروش خودرو، بدون ریسک، بدون هزینه

فروش خودرو در نمایشگاه‌های خودرو و یا وبسایت های مختلف دردسرهای مختلف و متنوعی را به همراه دارد. برای مثال در صورتی که خودروی خود را برای فروش در وب‌سایت‌های آگهی خودرو آگهی کرده باشید، بایستی شبانه‌روزی به تلفن‌های خریداران احتمالی پاسخ دهید.

شما می‌توانید راهی مطمئن‌تر و راحت‌تر را انتخاب کنید. کافیست به وبسایت همراه مکانیک مراجعه کرده و درخواست فروش خودروی خود را ثبت نمایید.

مزایای فروش خودرو در همراه مکانیک:

  • فروش خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • عدم نیاز به پاسخگویی به تلفن خریداران
  • امکان کارشناسی خودرو پیش از فروش برای جلوگیری از دردسرهای احتمالی
  • امکان استفاده از مشاوره حقوقی کارشناس حقوقی همراه مکانیک

عدم نیاز به پرداخت هزینه

ایندکسر