علت گرفتن پیستون و خرابی پیستون و روش های تعمیر آن

شاتون ارتباط میان میل لنگ و پیستون را برقرار میکند. در پمپ های پیستونی محوری با برگه زاویه گیر، مجرای ورود و خروج روغن از شیوه صفحه ی جداکننده اهمیت بلوک سیلندر در رابطه هستند. پیستون از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود ( آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر می باشد ) ، چون فلز سبکی می باشد . پیستون از دو فرآورده آلیاژ آلومینیوم و یا این که آلیاژ چدن ساخته می شوند که هر کدام اساسی مزایا و پیستون توربو tu5 معایبی میباشند . به طور معمول صدای کوبش یا این که تق تق سبک میباشد ، همین صدا عمده وقتی احساس می شود که موتور نه در هم اکنون شتاب گرفتن هست و نیکی در اکنون کمتر سرعت . این جراحت موجب خردشدن قطعات ریز در میان پیستون و سرسیلندر می شود و حتی قابلیت دارد که این آسیب سبب شکسته شدن حلقه نیز بشود و مشکلات متعددی را نیز ساخت نماید و همین حالت اصلی گوش دادن به صدای موتور به راحتی قابل تشخیص است. این اختلال زمانی پیش میآید که مایع خنک کننده از واشر سرسیلندر نشت کرده باشد و مایع خنک کننده به باطن محفظه احتراق وارد شود و این موجب شکسته شدن آلومینیوم و رخنه تناول کردن آن میشود، در زمانهای شدیدتر قابلیت داراست باعث خوردگی لبه سرسیلندر و بخش مربوطه در سرسیلندر شود، چنانچه مایع نشت کرده کم باشد به شکل یک لکه سیاه کوچک روی واشر سیلندر معین میشود. در اين شرایط كه ديواره يا تراز جانبي رينگ به شکل شيبدار ساخته شده می باشد ، بايد حاشیه تيز رينگ به سمت پايين باشد تا هنگام بالا رفتن پيستون ، اين رينگ برروي لايه روغن موجود بر روی دیوارة سیلندر ليز خورده و از جارو كردن روغن هاي جداره سيلندر به سمت محیط احتراق جلوگيري كند . و در زمان پايين رفتن پيستون ، کناره تيز رينگ كه به سمت پايين می باشد مانند حاشیه يك خنجر کار كرده و روغن هاي موجود برروي جداره سيلندر را تراشيده و به داخل پيستون و نهايتاً كارتل ارسال مي كند.اين گونه رينگ ها بايد به تیتر دومين رينگ كمپرسي آیتم استعمال قرار گيرند . از همین پمپ به کار گیری می شود. پس از این تراز روی بسیاری از پیستون ها را اهمیت لایه ظرافت از آب قلع یا مواد دیگر می پوشانند . علت ساخت این صدا غالباً خرابی نوع موتورها ، ملحقات موتور یا این که اجزای سیستم تخلیه میباشد . امکان دارااست در گزینش شمعهای موتور خطا شده باشد و شمع از گونه خیلی گرم باشد. تراش دادن واشر سرسیلندر اعتنا اکثری میخواهد چون در صورتی که حتی مقدار اندک یاز ضخامت آن کاهش یابد منجر کمتر محیفضه احتراق و ارتقا نسبت جرم موتور اتومبیل میگردد و متواند مشکلات متعددی از جمله گرم شدن بیش از حد موتور را ایجاد کند. همینطور در صورتی که بیش از میزان به اتومبیل فشار وارد شود می تواند به رینگ پیستون ها آسیب وارد کند، به این ترتیب برای اینکه بتوانید از آسیب وصال به رینگ پیستون ها جلوگیری نمایید می بایست مدام روغن ماشین را تحلیل نمایید و آن را به موقع ردوبدل نمایید. شایان ذکر میباشد که در حالتی که ، پیستون و سیلندر نسبت به هم خلاصی نداشته باشند و یا به عبارتی دیگر ، اصطکاک در میان سیلندر و پیستون بیش از حد باشد ؛ عملا حرکت رفت و برگشتی به سختی انجام شده و باعث به زخم های جدی به سیلندر و پیستون خواهد شد . به این شکل هنگامی که پیستون ها به حرکت در می آیند نباید به بدنه سیلندر تماس داشته باشند و یا این که این که روغن درون سیلندر نباید به محوطه احتراق وارد شود. به‌این معنی كه تكه هایی از بدنه پیستون آنقدر داغ شده اند كه بصورت پولكهای نازك در آمده اند و درصورتیکه همین موتور به جهت مدت طولانی گزینه استعمال قرار بگیرد ممکن است لكه های داغ بر آن تولید شدن و می تواند سبب ساز ترک شدن گزیده كه بطرف خروج دود قرار داراست شود و در نهایت به از كار افتادن موتور منجر شود . هنگامی که سوخت و ساز موتور و شمع به رخ صحیح انجام شود، لکه قهوهای برروی پیستون تشکیل می‌شود که در موتورهای دیزلی به رنگ شکلاتی است، این رنگ نشاندهنده این میباشد که مخلوط سوخت و اکسیژن به شکل صحیح و درست در محفظه احتراق وارد می‌شود و این رنگ براثر حرارت پدید میآید. حیاتی فرض همین که سیلندرمون رفته تراشکاری، حالا ما میخواهیم بدانیم که تراشکاری فعالیت خودش را درست انجام دیتا یا نه؟ علل آن عبارتند از: فرسوگی یا لقی گژنپین ، ساییدگی بوش گژنپین یا فقدان روغن . در برخي موردها بر روي يكي از سطح های رينگ كلمه TOP حك شده می باشد ، كه در اين شکل قسمتي كه كلمه TOP برروي آن قرار گرفته ، بايد به سمت بالا باشد . 1- کمتر سطح تماس بین پیستون و جداره سیلندر تا دست‌کم ممکن : افزایش مرحله تماس به معنای ارتقاء اصطکاک بوده و جراحت های جدی را به دنبال خواهد داشت ؛ شایان ذکر میباشد که حلقه ها احتمالا آن گاه از مدتی ساییده شده و همین دستور نیز می تواند سبب به ارتقاء اصطکاک گردد . درصورتیکه دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ دیتاها فراوان بیشتر در مورد کاربرد پیستون لطفا به مشاهده از وب وبسایت ما.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum penetrasyon testibuy instagram followersistanbul duşakabinsu tesisatçısımarmaris escorthtml nullednulled themesmobil ödeme bozdurturkcell mobil ödeme bozdurmavodafone mobil ödeme bozdurmayabancı dizi izleMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbetdizipal