رسانه های اجتماعی راهنمایی برای B2B سازمان های بیمه

[ad_1]

قوی حضور رسانه های اجتماعی می تواند چالش برانگیز برای به انجام رساندن B2B (کسب و کار به کسب و کار) سازمان های بیمه. بسیاری از شرکت های B2B مبارزه برای نمایش حرفه ای خود و ساخت یک مخاطب از طریق رسانه های اجتماعی بازاریابی است. در نظر گرفتن نکات زیر برای کمک به مطمئن شوید که آژانس به حداکثر رساندن رسانه های اجتماعی خود را تلاش های بازاریابی.

ایجاد شخصیت آنلاین

خود را در حضور رسانه های اجتماعی باید به خوبی تعریف شخصیت. آموزنده, مفید و جذاب به موقع و مربوط به تمام ویژگی های بالا B2B حساب های رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید در هنگام ایجاد خود شخصیت آنلاین. تصمیم می گیرید چه چیزی را آنلاین صوتی مانند صدا خواهد شد. شما را رسمی یا غیر رسمی صحبت کردن با افراد و یا کسب و کار صدایی مانند یک خبرنگار و یا یک op-ed نویسندگان? شما خواهد بود های کارمند شرکت, حوادث, ایجاد, مسابقات, گزارش صنعت تغییرات و یا مقررات و یا از بالا ؟ آژانس خود را هدف این است که برای ایجاد تفاهم و حس جامعه با مشتریان و چشم انداز. اما در ابتدا شما نیاز به تعیین رسانه های اجتماعی خود را شخصیت.

ایجاد یک نوشته استراتژی از جمله چشم انداز Scorecard & خریدار شخصیت

در هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی خود را, خودتان این سوالات را بپرسید:

  • هدف شما است که مخاطبان آنلاین – و چگونه متنوع است که این گروه ؟ شروع شده توسط ایجاد یک چشم انداز کارت امتیازی.

  • که سیستم عامل های اجتماعی را بهترین هدف که مخاطب ؟ شما ممکن است مجبور به جستجو در سیستم عامل های مختلف برای دیدن که سیستم عامل رسانه های اجتماعی بیشتر قابل اجرا به مشتریان خود و چشم انداز.

  • چه نوع محتوایی را که مخاطبان بیشتر مفید است ؟ می شود آن را infographics, صورت, مقالات فن آوری اطلاعات پشتیبانی, اخبار, تفسیر, تنظیم مقررات به روز رسانی و یا ترکیبی از همه این است ؟

  • شما چه کوتاه مدت و دراز مدت رسانه های اجتماعی اهداف ؟ شاید شما هدف کوتاه مدت است که به سادگی سازگار به اشتراک گذاری محتوا. و خود را در دراز مدت هدف شامل یک آگهی بودجه برای رشد و چشم انداز تعامل.

  • چگونه رقبای خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی است ؟ شما می توانید اطلاعات زیادی در مورد چه باید بکنید و چه نکنید با مطالعه رقبای خود را.

اظهار نظر در اخبار و قوانین و مقررات مربوط به خود را هدف صنایع

ارائه تفسیر در اخبار و تغییر مقررات صنعت است یک راه عالی برای نشان دادن دانش خود را در صنعت خود و برای ارائه به مشتریان خود را با بینش در مورد چگونگی درک این به روز رسانی. این می تواند منجر به افزایش سطح تعامل و افزایش قرار گرفتن در معرض خود را به صفحات رسانه های اجتماعی. شما می توانید با استفاده از Google Alerts و رسانه های اجتماعی هشدار برای نظارت بر صنایع کلیدی و اقامت در بالا به صورت پویا در حال تغییر وقایع.

آلی در مقابل. پرداخت, پست,

هنگامی که خود را بیمه آژانس به طور مداوم ارسال مطالب با کیفیت شما می توانید با در نظر گرفتن پست های افزایش و تبلیغات. شما ممکن است بخواهید ارشاد با این بودجه می توانید صرف به سرعت و چند متغيره آزمایش اسپلیت با فوتی و فوری از تصاویر و گرافیک های سفارشی می تواند به طور چشمگیری بهبود خود برسد و ROI.

رسیدن به یک احترام پیرو پایه

به دنبال حرفه ای و نشان دادن احترام و تعداد پیروان و سطح تعامل است نیمی از نبرد هنگامی که شروع خود را بیمه بازاریابی رسانه های اجتماعی از ابتکار عمل. بالا عامل سازمان شما باید اهرم ها: LinkedIn YouTube, Facebook, Twitter و Google+ به احتمال زیاد در آن منظور هر چند خود را در بازارهای هدف می تواند تاثیر این. لینکداین و یوتیوب می تواند بسیار با ارزش به کسب و کارهای B2B. LinkedIn یک جای خوب برای شروع این بسیار یک کسب و کار محور پلت فرم. سپس اهرم یوتیوب استفاده از فیلم های ضبط شده آموزشی و یا حتی ساده صدا بر روی پاورپوینت به روز رسانی. سعی کنید تا خود را پیرو پایه به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است به احترام شماره. برای مثال این ممکن است 500 followers on LinkedIn, Twitter و Facebook. هر چند 5000 یا بیشتر خواهد بود در ابتدا سازمان خود را به تلاش برای رسیدن به یک پایه حرفه ای و اعتبار.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>