رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت ها – ساختمان و مدیریت تصویر نام تجاری خود را

[ad_1]

سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Google+, LinkedIn و توییتر و پینترست و بسیاری دیگر ابزار قوی در ساختمان خود تصویر نام تجاری شرکت. تنها ساخت یک حضور اجتماعی است نه پایان دادن به مسئولیت های خود. کسب و کار نیز نیاز به مدیریت اعتبار آنلاین خود را. و این تماس برای یک مقدار زیادی از زمان و تحقیق و تلاش و کار سخت است. هنگامی که کسب و کار خود و شهرت توسعه به یک نام تجاری مشتریان شروع خواهد شد اعتماد به محصولات یا خدمات خود را. در نهایت آن را در فروش و کسب و کار شما خواهد شد و شاهد رشد. این دلیلی است که شما نیاز به خدمات رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت است.

این مقاله به آدرس چگونه شرکت ها می توانند ساخت و مدیریت نام تجاری خود را با حضور.

پاسخ به مشتری توییتهایی

مشاهده شده است که حتی مارک های مشهور را به مشتری توییتهایی معمولی است. آنها نه پاسخ به توییت های ساخته شده توسط آنها. این نشانه ای از بد خدمات به مشتریان است. اگر شما خود راضی در مورد پاسخ دادن به توییت و یا پاسخ به پست ها و یا نظرات در صفحه توییتر خود آن لکه های خود را با نام تجاری و شهرت. قدرت های اجتماعی را نمی توان حقیر شمردهایم. مردم صحبت و توصیه محصولات تجاری و یا خدمات در صفحات رسانه های اجتماعی. هنگامی که مشتریان پیدا کردن که شما در حال پرداختن به نگرانی های خود را و یا مسائل مربوط به محصول آنها را ترک خواهد کرد و هرگز به بازگشت. چرا که مصرف کنندگان امروز باید گزینه های مختلف را انتخاب کنید.

انتقادات و پیشنهادات و نظرات شما کمک کند به درک بهتر از آنچه مصرف کنندگان می خواهند و خود را به پاسخ به هر گونه محصول خاص و یا خدمات است.

را به طور جدی بررسی

مشتریان بالقوه خود را به تکیه بیشتر بر روی مشتریان موجود خود را’ بررسی از کمپین تبلیغاتی خود را. چرا که چنین بررسی صادقانه و رک و نه مغرضانه. مردم در حال نوشتن در مورد تجربیات خود را پس از استفاده از محصولات یا خدمات خود را. این به معنی این است که شما نیاز به پاسخ به نظرات روشن شدن شک و تردید و کمک به مصرف کنندگان آگاهانه تصمیم خرید. در پایان روز محصولات یا خدمات خود را باید topnotch. تنها پس از آن کاربران ارسال خواهد شد عادلانه بررسی در مورد نام تجاری خود را.

همین حالا حذف بازخورد منفی

اگر شما فکر می کنم که با حذف نظرات منفی و یا بازخورد از مشتریان کمک خواهد کرد که شما خود را افزایش حضور آنلاین شما در اشتباه هستند. به گفته کارشناسان از شرکت بهینه سازی موتور جستجو را با نام تجاری خود را بیش از آسیب خوب اگر شما چشم پوشی از بازخورد منفی. اول از همه یک مشتری خوشحال است با محصولات یا خدمات خود را. در بالا از آن شما توهین به او و یا او را حتی بیشتر با حذف نظر. در نتیجه وجود خواهد داشت ارتباطات منفی در سایت های اجتماعی است که تاثیر منفی تصویر نام تجاری خود را.

پاسخ شکایات صادقانه

حرفه ای رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت ها را تشویق به کسب و کار برای پاسخ به شکایت صادقانه میگویم. اگر وجود واقعی هستند مسائل خود را با محصول و یا خدمات با کیفیت اذعان آنها و وعده به جبران. این را به مشتریان بر این باورند که شما در حال شفاف در معاملات خود را با شما و مشتریان شما. اما این مهم است که شما قادر به شناسایی ميانگين روحیه بازخورد واقعی از آنهایی که شایسته کاندید پاسخ.

ایجاد یک صفحه فن کسب و کار شما آسان است; آنچه مهم است این است که چگونه شما را مدیریت مشتری نظرات و یا انتقادات و پیشنهادات در مورد نام تجاری خود را.

آیا شما هر گونه سوال ؟ لطفا نظرات ارزشمند خود را.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>