رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت خود را بهترین شریک زندگی را برای تحقق موفقیت آنلاین

[ad_1]

شده است وجود دارد بسیار متضاد اخبار در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) به تازگی. یک خبر در استرالیا توصیه بازاریابان به سرعت تلاش خود را برای اتخاذ رسانه های اجتماعی بازاریابی برای شرکت های خود را. به طور مشابه یک مقاله در ممفیس تجاری-درخواست هشدار داد که صاحبان کسب و کار کوچک نمی کنید “در رسانه های اجتماعی گردباد”.

از سوی دیگر تحقیقات صنعت توسط شرکت های پیشرو مانند آبردین و جنگل نشان می دهد شرکت های عجله به SMM و پیدا کردن آن بسیار موثر در رسیدن به بسیاری از اهداف بازاریابی خود را.

بنابراین چه کسی است ؟ بیایید نگاهی به هر دو طرف استدلال را ببینید.

SMM Naysayers

نقطه اصلی استرالیا مقاله را می توان به شرح زیر خلاصه کرد. بزرگ سایت های رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter و LinkedIn – طراحی نشده بودند به عنوان ابزار بازاریابی. وجود دارد هیچ دلیلی برای عجله به استفاده از این سایت تا زمانی که یک فوتی و فوری, بازاریابی, دلیل برای وجود دارد. نویسنده معتقد است که پس از وزوز می میرد پایین واقعا ابزار بازاریابی موثر را به سطح می آیند.

همچنین این مقاله استدلال می کند که بسیاری از شرکت ها تلاش کرده اند که SMM ها با استفاده از بازاریابی قدیمی طرز فکر در یک کاملا جدید و متفاوت, متوسط, و است که یک رویکرد بهتر خواهد بود به “انجام کاری است که بر اساس یک بینش است که رسانه های جدید.”

در درخواست های تجاری, مقاله, نویسنده جیم Blasingame متحده است که برخی از صاحبان کسب و کار به دروغ بر این باورند که اتصال آنلاین “علت فروش دلار به صورت رول”. او ادعا می کند که رسانه های اجتماعی استفاده دزد زمان از “موثر” شیوه های بازاریابی یعنی کسانی که در نتیجه به طور مستقیم در فروش. استرالیا در مقاله نیز اشاره به فروش از جنبه های بازاریابی اشاره کرد که یک چالش بزرگ است “حرکت مردم از قرار گرفتن در معرض نام تجاری پیام برای در فروشگاه فعال سازی.”

ضد استدلال به نفع SMM

هر رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت را به شما بگویم که رویکرد بازاریابی همیشه نیاز به برخی از احتیاط. شما نمی توانید پرش بی پروا به یک استراتژی جدید بدون برنامه ریزی است. استرالیا, مقاله مناسب است در این نقطه – عدم برنامه ریزی و درک این رسانه جدید شده است سقوط برخی از کسب و کار.

اما در این ایده است که این سایت در حال طراحی برای بازاریابی خواهش میکنم متفاوت است. آیا نویسنده می گویند همان چیزی که در مورد یک کسب و کار محلی ارتباط و یا اتاق بازرگانی جلسه ؟ به احتمال زیاد نیست. دلیل اصلی برای حضور در این جلسات برای افزایش مشخصات یک کسب و کار و ملاقات با دیگران که ممکن است نیاز به خدمات یک شرکت را ارائه کرده است.

این آخرین نقطه به ارمغان می آورد ما را به بحث از اهداف بازاریابی. هر دو مقالات ذکر شده در بالا در مورد بحث فروش که هدف نهایی بازاریابی است که درست است. اما درخواست یک شرکت بازاریابی رسانههای اجتماعی چه اهداف خود هستند و برای مشتریان خود و آنها را به بحث در مورد افزایش نام تجاری مشخصات و آگاهی و بهبود رتبه بندی گوگل و نقشه کشی بیشتر ترافیک وب سایت. هدف فوری SMM مستقیم نیست افزایش در فروش, اما افزایش آگاهی از یک شرکت است که در بالا بردن نرخ تبدیل.

شاید آن است که SMM خود را که یک مشکل است اما این نویسندگان درک آن است. SMM در نظر گرفته شده است برای افزایش فروش مانند گران قیمت آگهی پرداخت. آن در نظر گرفته شده است به منظور افزایش شهرت و ساخت یک بازاریابی قوی تر حضور برای یک شرکت است. و در آن نمره آن با موفقیت همراه است. با توجه به تحقیقات اخیر رسانه های اجتماعی بازاریابی شرکت ها در حال تجربه یک شکوفایی در کسب و کار با وجود رکود اقتصادی و مشتریان خود را – و یا حداقل 80-90% از آنها با توجه به MarketingSherpa – بسیار خوشحال با نتایج.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>