دیجیتال چیست بازاریابی است ؟ راهنمای بازاریابی در دنیای دیجیتال امروز

[ad_1]

در جهان توسعه کسب و کار و نام تجاری دیجیتال رفتن است وزوز. بنابراین تنها چیزی است که بازاریابی دیجیتال و چگونه می تواند ما را در استفاده از آن به رشد کسب و کار ما?

بازاریابی دیجیتال تعریف شده

دیجیتال بازاریابی تبلیغات و ترویج کسب و کار و نام تجاری خود را از طریق رسانه های دیجیتال کانال های. رسانه های دیجیتال در حال حاضر شامل وب سایت های رسانه های اجتماعی و رادیو و تلویزیون و تلفن همراه و حتی اشکال سنتی و غیر رسانه های دیجیتال مانند تابلوهای تبلیغاتی و حمل و نقل ، اساسا هر بازاریابی رسانه ای که تحویل داده شده است به صورت الکترونیکی در نظر گرفته شده است بازاریابی دیجیتال است.

این برگ تنها اشکال مختلف از شخص به شخص (P2P), بازاریابی, چاپ تبلیغات و بازاریابی مستقیم در خارج از بازاریابی دیجیتال چتر. حتی پس از آن, چاپ, تبلیغات پست مستقیم چاپ دایرکتوری ها و بیلبوردها و پوسترها همه شروع به اتصال به دیجیتال هستند. با مواردی مانند آدرس صفحات فرود کدهای QR, وب سایت, بنر تبلیغاتی, دایرکتوری های آنلاین و متن کدهای سنتی بازاریابی و تبلیغات تقریبا همیشه یک بازاریابی دیجیتال اتصال.

چرا که تمرکز بر روی رسانه های دیجیتال?

تغییر به رسانه های دیجیتال است که رانده شده توسط آژانس های بازاریابی و صاحبان کسب و کار و مصرف کنندگان به طور یکسان. تقاضای روزافزون برای نشان دادن نتایج سنجش باعث دیجیتال رفتن یک رویا برای آژانس بازاریابی دیجیتال. اکثر رسانه های دیجیتال از جمله وب سایت های رسانه های اجتماعی و تبلیغات تلفن همراه را بسیار آسان تر برای پیگیری از سنتی بازاریابی رسانه ای مانند چاپ و تبلیغات.

برای صاحبان کسب و کار بسیاری از اشکال از تبلیغات دیجیتال بسیار کم هزینه است. داشتن یک وب حضور درگیر شدن مشتریان در مکالمات از طریق رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل در حال کم هزینه جایگزین برای چاپ تبلیغات و پست مستقیم. این کانال های دیجیتال در دسترس هستند برای کسب و کار از هر اندازه و حتی زمین بازی برای شروع یو پی اس, کسب و کارهای کوچک و مستقل مشاوران به دنبال کسب و کار جدید.

برای مصرف کنندگان سریع سرعت زندگی باعث می شود تبلیغات دیجیتال ، زمانی که مصرف کنندگان نیاز به کالا و خدمات رفته اند روز از thumbing از طریق دفترچه تلفن به آنها را پیدا کنید. در حال حاضر ما شلاق از ما دستگاه های تلفن همراه و یا سر به رایانه های ما برای پاسخ – و ما آنها را پیدا کنید سریع.

با استفاده از رسانه های دیجیتال به ساخت کسب و کار خود و نام تجاری

مهم نیست که چه اندازه کسب و کار خود را – بزرگ یا کوچک به اندازه متوسط کسب و کار / سرمایه گذاری (SMB یا SME) – شما می توانید به طور موثر خود را در بازار کسب و کار از طریق کم هزینه کانال های دیجیتال. این بنیاد از تلاش های بازاریابی خود را وب سایت خود را. سرمایه گذاری عاقلانه در وب سایت خود را و مطمئن شوید که آن را نشانی زیر:

  • به اندازه کافی نشان دهنده کسب و کار و نام تجاری (نگاه و احساس, پیام)
  • به اندازه کافی صحبت می کند به مخاطبان خود
  • می توان توسط جستجوگران در موتورهای جستجو بالا
  • است تا به تاریخ و به راحتی قابل کشتیرانی
  • فراهم می کند و کانال های متعدد برای ارتباطات مشتری
  • اتصال به سایر تلاش های بازاریابی

آن است که توصیه می شود که شما کار با یک وب سایت حرفه ای شرکت طراحی است که ماهر در توسعه وب و بهینه سازی موتور جستجو. از آنجا که وب سایت خود را پایه و اساس است و از آن همه دیگر کانال های دیجیتال منجر خواهد شد باید آن را به عنوان یکی از خود را بالا کسب و کار سرمایه گذاری.

هنگامی که شما وب سایت خود را کامل مراحل بعدی خواهد بود برای راه اندازی به طور منظم و ماهانه یا دو ماهانه e-mail مبارزات و ارتباط با مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی. اگر شما واقعا بخشید این تلاش ها است که می تواند در خانه انجام می شود (توسط کسی که با دانش مناسب) و یا برای یک هزینه کم توسط یک آژانس بازاریابی دیجیتال. مطمئن باشید که تمام تلاش خود را منجر شود مشتریان به وب سایت خود را که در آن آنها می توانند به طور کامل درگیر با کسب و کار شما و محصولات و خدمات را انتخاب کنید و کانال های که از طریق آنها با شما تماس.

اگر شما علاقه مند در گرفتن مهاجم با جستجو بازاریابی شما می توانید در کنار برخی بازاریابی دیجیتال دلار برای بهینه سازی موتور جستجو و پرداخت برای هر کلیک تبلیغات است. بسیاری از کسب و کار امروز تکیه به شدت در حال حاضر برای به دست آوردن مشتریان جدید است. یک تصور غلط رایج در میان صاحبان کسب و کار است که به سادگی با داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتریان آن را پیدا کنید. نه چندان. سایت شما باید ساخته شده با کلمات کلیدی خاص و عبارات متا داده ها, صفحه محتوا و ارتباط استراتژی است که کمک خواهد کرد که آن را در رسیدن به بالای رتبه بندی جستجو.

زیرا بسیاری از کلمات کلیدی و عبارات باید رقابت سختی برای بالا رتبه بندی جستجو شما نیاز به مکمل خود را بهینه سازی موتور جستجو آلی تلاش با پرداخت برای هر کلیک تبلیغات است. گرفتن تاسیس با پرداخت پستها در طول کلیک کنید کمپین های تبلیغاتی می تواند یک کمی دلهره آور اما با کمی تلاش و آموزش که بیش از حد می تواند در خانه و یا برای یک هزینه معقول از طریق یک آژانس بازاریابی دیجیتال.

فراتر از e-mail, بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی موتور جستجو شما می توانید سرمایه گذاری به یک میزبان از دیگر تلاش های بازاریابی دیجیتال. تلفن همراه, تبلیغات, رادیو و تلویزیون, تلویزیون الکترونیکی, تابلوهای تبلیغاتی و خیلی بیشتر در دسترس هستند به عنوان رسانه های بازاریابی. هر چه دیجیتال تلاش های شما را انتخاب کنید همه آنها را باید اتصال و کراوات خود را به بنیاد – وب سایت شرکت شما.

اگر شما معنی یک سرمایه گذاری عاقلانه خواهد بود به شرکت خدمات آژانس بازاریابی دیجیتال برای کمک به تلاش های بازاریابی خود را. امروز بسیاری از آژانس های دیجیتال ارائه سطوح مختلف از خدمات به جای کسب و کارهای کوچک و بزرگ.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>