دکوراسیون داخلی مغازه با چوب

البته اگر قصد چیدمان دکوراسیون مغازه پوشاک مجلسی مانند کت و شلوار را دارید بهتر است تا کمی به سمت فضای مجلسی رفته و طراحی داخلی فروشگاه را به آن سمت متمایل کنید. در حرفه طلافروشی نیز با توجه به اینکه این کالا، مخاطبان و مشتریان خاص خود را دارد، بهتر است در ابتدا در مورد نحوه برخورد و رفتار مناسب با مشتریان تحقیقات کافی بهعمل آید. در مقابل کفشهای اسپرت که دارای رنگ بندی مختلف هستند میتوانند در یک دکور با رنگ شاد و یا حتی تیره، در مقابل چشم مخاطبان و مشتریان فروشگاهتان ظاهر شوند. در آخر باید نسبت به موقعیت مکانی، اندازه فضا و جامعه هدف مخاطبان طراحی شود و اینها نکاتی نیستند که بتوان از طریق مقاله به آن پرداخت. مهمترین عنصر برقراری رابطه بین مخاطبان و معماری فروشگاه. خلاقیتهای ریز و جزئی هم میتواند به زیبایی فضای داخل فروشگاه کمک کند. در دنیای امروز، طراحی داخلی فروشگاه و معماری به سبک مینیمال، یکی از سبکهای پرطرفدار است که زیبایی را به فروشگاههای کوچک هدیه میدهد. قانون خاصی در انتخاب سبک دکوراسیون وجود ندارد و سلیقه شخصی افراد تعیین کننده است.

هزینه نصب آنها کمتر از سقف کاذب چوبی است ولی به دلیل جذابیت ظاهری کمتر برای کاربردهای مسکونی مناسب نیستند. همچنین آینه ها نیز بی تأثیر نیستند و تا حدودی این حس را ایجاد می کنند. همچنین توصیه میشود که هر هفته یا بهطور منظم بخشی از چیدمان تغییر کند تا برای مشتریان تکراری نشود. استفاده از کناف در طراحی سقف مغازهها و بوتیکها و همچنین فروشگاههای بزرگ، معماری و نورپردازی متفاوتی را ایجاد کرده است. متناسب با عوامل ذکر شده نوع متریال در طراحی نمای بیرونی مغازه خود را انتخاب کنید. همینطور استفاده از یک یا دو مانکن ایستاده و ست کردن روسری آنها با لباسهای تنِ آن، باعث افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی مغازه و دید بهتر مشتری به محصولاتتان میشود. علاوه بر قفسههای شیشهای، دکورهای چوبی به دلیل ذهنیت مردم نسبت به محصولات این فروشگاهها، توانایی بالایی در ایجاد زیبایی و حسوحال یک فروشگاه مدرن الهام گرفته از طرحهای سنتی ایفا میکند. در چنین فروشگاههایی، دکورهای شیشهای حرف اول را در زیبایی دکوراسیون مغازه میزنند.

اهمیت ندادن به زیبایی این فروشگاهها اشتباهی واقعا بزرگ آنهم در زمان حال دکوراسیون داخلی مغازه بنگاه املاک است. بنابراین با توجه به نوع کاربری و فضای در دسترس و خلاقیت خودتان می توانید در هر فضایی هر چند کوچک طراحی های بسیار زیبایی انجام دهید. مورد بسیار مهم دیگر در دکوراسیون این مغازهها، رعایت پاکیزگی در چشم مخاطب است. لیست ایده های زیر در این محتوا می تواند شما را در انتخاب نام مغازه دکوراسیون جدید خود راهنمایی کند. باعث میشوند تا حتی نگاه مشتریان گذری بیرون از فروشگاه نیز ناخواسته به سمت فروشگاه و محصولات شما کشیده شود. در این حالت میتوان گفت که یک وعده غذای خاطره انگیز را برای مشتریان به ارمغان آوردهایم و آنها را به مراجعه دوباره وسوسه میکنیم. محصولات باید به صورتی در قفسهها، دکورها و یخچال قرار داده شوند تا مشتریان نتوانند هیچ ایرادی از مشکلات بهداشتی به آن بگیرند. علاوه بر این در طراحی مغازه به هیچ وجه از اهمیت نورپردازی نمای فروشگاه خود غافل نشوید. تابلوی مغازه ی خود را به هیچ وجه بیش از حد شلوغ نکنید.

یک ویترین شلوغ بیشتر مشتری را سردرگم و دودل می کند. یکی دیگر از نکاتی که تعیین کننده طراحی مغازه است خواسته ها و تمایلات مشتری ها می باشد. برای طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار بهتر است تا از قفسههای شیشهای استفاده کنید. در ایران بیشتر فروشگاهها، قفسههای شیشهای عمودی را انتخاب میکنند اما اگر فضای مغازه شما به اندازه کافی جای خالی دارد، چند قفسه شیشهای افقی بر روی میزهای شکیل جلوهای بسیار جذاب را در فروشگاهتان به وجود میآورد. به عنوان مثال رنگ سیاه و سفید برای بوتیک مردانه بسیار جذاب و مورد پسند است و میتواند انتخاب خوبی باشد. در چنین مکانی بهترین تصمیم، گرایش به سمت دکوراسیونهای سنتی، ادغام با اشیاء چوبی است. در زمان چیدن لباس ها در فضای فروشگاه لباس بچه گانه بهتر است تصور کنید که در حال ساخت یک فروشگاه اسباب بازی می باشد و اوج خلاقیت خود را در این زمینه به نمایش بگذارید. همین موضوع باعث میشد تا فروشندگان در بهترین حالت و اوج خلاقیت خود برای چیدمان فروشگاه، از پالِتهای چوبی در زیر محصولات استفاده کنند. از همین رو در دکوراسیون این فروشگاه، از تکنیکهای ترکیب رنگ متناسب، متضاد و…

ایندکسر