دریافت رایگان بازاریابی از یوتیوب

[ad_1]

چرا باید شما را هم به بازار در یوتیوب ؟ وجود دارد بسیاری از منابع دیگر برای تبلیغات است که شما می توانید در نظر بگیرید پس چرا یوتیوب تواند یکی از گزینه های است که شما را در فهرست خود را. در واقع وجود دارد تعدادی از دلایل که چرا یوتیوب کار می کنند به خوبی گاهی اوقات راه را بهتر از راههای دیگر و این می تواند درست باشد مهم نیست که چه نوع محصول یا خدمات شما در حال تلاش برای فروش.

بازاریابی رایگان!

اولا و از همه مهمتر اگر شما لازم نیست که زیادی بودجه بازاریابی یوتیوب رایگان است. در حالی که شما نیاز به سرمایه گذاری کمی از وقت خود را برای کشف کردن مخاطبان خود و ایجاد فیلم ها که شما می خواهید به استفاده از قادر بودن به ها و حتی فیلم ها که شما می خواهید به ها خواهد بود به طور کامل رایگان. چه یکی دیگر از تبلیغات منبع رفتن به صورت رایگان ؟

محتوای ویدئویی است که واقعا قدرتمند

در یک جهان که در حال حرکت است و بیشتر و بیشتر آنلاین محتوا پادشاه است. و از این همه مطالب تصویری مطالب برخی از بهترین. بار بسیاری از مردم ترجیح می دهند که تماشای اطلاعات در مورد محصول و یا خدمات آنلاین به جای خواندن در مورد آن. همچنین این احتمال وجود دارد که ویدئو های خود را می تواند به ویروسی. اگر شما یک ویدیو که خوب است به خصوص عاطفی, خنده دار و یا چیز دیگری شما تصویری می تواند بالقوه برای رفتن ویروسی در هیچ زمان. چه رفتن ویروسی معنی است که وجود دارد می تواند هزاران نفر از مردم که به اشتراک گذاری ویدئو های خود را با دیگران می دانند. اگر آن را واقعا به خوبی این می تواند معنی است که کسب و کار شما در معرض مقدار بینهایتی از مردم است.

یوتیوب همچنین درخواست های جهانی و محلی مخاطبان (مناسب برای جستجوی محلی موفقیت است. بر اساس نوع کلمات کلیدی که شما با استفاده از ویدئو های خود را می تواند توسط مردم در سراسر جهان است. شما حتی می تواند تا پایان با مشتریان از کشورهای دیگر اگر آن را همه به خوبی می رود. اگر شما نگران در مورد رسیدن به رفتن بیش از حد چرا که شما فقط یک کسب و کار محلی است برای تغییر این طوری که شما تنها در بر داشت توسط مردم در منطقه شما.

نشان دادن مهارت خود را در یوتیوب

یوتیوب افسانه است برای نشان دادن تخصص خود را. شما می توانید فیلم های خود را به دور راهنمایی بزرگ است که برای کمک به نشان دادن بینندگان خود را که شما متخصص در زمینه های خاص خود را. برای بسیاری از مشتریان و یا مشتریان است که شما پس از رفتن آنها یک انتخاب بین دو کسب و کار و شما می خواهید را به مطمئن شوید که آنها شما را انتخاب کنید. اگر شما در یوتیوب نشان می دهد که چرا شما یک انتخاب خوب این کمک خواهد کرد که کسب و کار خود را به ایستادگی کردن.

آن را یک بار و اجازه دهید آن را برای فروش به شما

فقط به خاطر اینکه شما فقط با صرف کمی از زمان در یک ویدیو و سپس ارسال آن معنا نیست که کار خود را از ویدئو در حال انجام است که همه انجام می شود. ساخت یک فیلم است که مانند یکی از بهترین فروشندگان در جهان است. شما فقط باید به این ویدئو یک بار و سپس آن را به یوتیوب. سپس این ویدئو می توانید رفتن به محل کار در دسترس بودن در هر زمان از روز یا شب که کسی می خواهد به نگاهی به آن. و برای هر ویدئو جدید شما ایجاد, شما در حال ساخت یک فروشنده جدید. واقعا وجود دارد هیچ محدودیتی برای آنچه که شما می توانید با استفاده از این.

یوتیوب مشتری فراهم می کند با یک چهره

گاهی اوقات آنچه شما نیاز دارید این است که برای ارائه به مشتری با یک چهره یک فرد می تواند اعتماد به منظور شکل است که ارتباط را به فروش. و پس از آن غیر ممکن است برای شما برای رفتن به خارج وجود دارد و دیدار با تمام مشتریان خود را ایجاد یک ویدیو که می توانید انجام این کار برای شما واقعا می تواند کمک کند اگر شما دوربین خجالتی هستند, شما می توانید یک ویدیو است که در پاورپوینت و سپس اضافه کردن در یک headshot بنابراین مردم هنوز هم می توانید ببینید چگونه به شما نگاه.

موتور جستجو دوستی

ویدئوها در یوتیوب بسیار دوستانه جستجوگرها به عنوان یوتیوب که متعلق به گوگل است. این است که واقعا مهم است. هنگامی که کسی در حال انجام یک جستجوی آنلاین, این احتمال وجود دارد که یک ویدیو در حال رفتن به نگه داشتن بر روی یک نقطه بالا در جستجو آلی. اگر این پایان می رسد تا ویدئو های خود را این است که یک معامله بزرگ به دلیل یک دلیل و یا یکی دیگر از کار سخت خود را, خود را به تصویری است ایستاده در بالای لینک های دیگر. و البته بیشتر مردم در حال رفتن برای دیدن ویدئو های خود را اگر آن را یک رتبه بالا در نتایج جستجو, اما چقدر به شما تمرکز خود را در محل تاکتیک در جستجوگرها.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>