بازی مافیا به تازگی در بازار ایران ترند شده است و بسیاری طرفدار پیدا کرده است.

بازی مافیا یک بازی گروهی مهیج است که شما می توانید با دوستان و آشنایانتان این بازی را انجام دهید.

در ابتدا می توانید برای خرید بازی مافیا به گیم خونه مراجعه کنید.

Mafia ، همچنین به عنوان گرگینه شناخته می شود ، یک بازی کسر اجتماعی است ، که توسط دیمیتری داویدوف در سال 1986 ایجاد شده است.

این بازی درگیری بین دو گروه را تشکیل می دهد: اقلیت آگاه (مافیوز یا گرگینه ها) و اکثریت ناآگاه (روستاییان). در ابتدای بازی ، به هر بازیکن مخفیانه نقشی وابسته به یکی از این تیم ها اختصاص می یابد.

این بازی دارای دو مرحله متناوب است: اول ، یک نقش شبانه ، که در آن کسانی که دارای قدرت قتل شبانه هستند ممکن است مخفیانه سایر بازیکنان را بکشند و دوم ، یک نقش یک روزه ، که در آن بازیکنان بازمانده در مورد هویت بازیکنان بحث می کنند و برای حذف یک مظنون رای می دهند.

این بازی ادامه می یابد تا زمانی که یک جناح به شرط پیروزی خود دست یابد.

برای روستا ، این معمولاً به معنای حذف اقلیت شیطانی است ، در حالی که برای اقلیت این معمولاً به معنای رسیدن به برابری عددی با روستا و از بین بردن گروه های شرور رقیب است.

تاریخچه بازی مافیا

به طور کلی از Dimitry Davidoff به عنوان سازنده بازی پذیرفته می شود.

او اولین بازی مافیا را بهار 1987 در گروه روانشناسی دانشگاه دولتی مسکو اعلام کرد و از آنجا به کلاس ها ، خوابگاه ها و اردوگاه های تابستانی دانشگاه مسکو سرایت کرد.

Wired خلق این اثر را به Davidoff نسبت می دهد اما اولین بازی را به 1987 اختصاص می دهد ، با 1986 که سالی است که Davidoff شروع به کار مافیایی می کند.

او این بازی را برای ترکیب تحقیقات روانشناسی و وظایف خود که به دانش آموزان دبیرستان آموزش می دهد ، توسعه داد. این بازی در سایر کالج ها و مدارس شوروی رایج شد ، که اغلب با مجموعه های تلویزیونی بسیار محبوب La Piovra مرتبط بود ، که از سال 1986 اجرا می شد.

در دهه 1990 بازی در سایر مناطق اروپا و سپس ایالات متحده آغاز شد. در اواسط دهه 1990 نسخه ای از این بازی به یک مجموعه تلویزیونی لتونی تبدیل شد.

اطلاعات بیشتر در مورد بازی مافیا

اندرو پلوتکین در سال 1997 مضمون گرگینه را به این قوانین داد و استدلال کرد که مافیا آنقدر مرجع فرهنگی نیست و مفهوم گرگینه با ایده دشمن پنهانی متناسب است که در طول روز طبیعی به نظر می رسد.

مافیا و گونه ای به نام Thing از سال 1998 در کارگاه های نویسندگان داستان های علمی تخیلی پخش می شود و به بخشی جدایی ناپذیر از کارگاه های سالانه Clarion و Viable Paradise تبدیل شده اند.

نوع گرگینه مافیا در رویدادهای مهم فناوری ، از جمله کنفرانس توسعه دهندگان بازی ، ETech ، Foo Camps و South By Southwest گسترده شد.

در سال 1998 ، مدرسه عالی کالینینگراد وزارت امور داخلی کتاب درسی روشمند ارتباطات غیر کلامی را منتشر کرد.

در حال توسعه بازی های نقش آفرینی ‘Mafia’ و ‘Murderer’ برای یک دوره در مورد روانشناختی بینایی ، برای آموزش روشهای مختلف خواندن زبان بدن و سیگنالهای غیرکلامی. در سپتامبر 1998 ، مافیا به کالج فارغ التحصیل در دانشگاه پرینستون معرفی شد ، جایی که انواع مختلفی توسعه یافت. موضوع گرگینه همچنین در اقتباس مافیای فرانسوی ، The Werewolves of Millers Hollow گنجانده شد.

گیم پلی بازی مافیا

در ساده ترین شکل ، دو تیم گرگینه بازی می کنند: گرگینه ها و روستاییان. بازی های زنده به ناظری احتیاج دارند که به عنوان بازیکن شرکت نمی کند و هویت ها با تقسیم کارت ها تعیین می شود.

در ابتدای بازی ، به هر گرگینه هویت هم تیمی های خود داده می شود ، در حالی که بی گناهان فقط تعداد گرگینه های بازی را دریافت می کنند و نمی دانند کدام بازیکنان گرگینه هستند و کدام یک از اهالی روستا.

در یک تنظیم باز ، تعداد هر نقش قدرت موجود در بازی برای بازیکنان مشخص است ، در حالی که در یک تنظیم بسته ، این اطلاعات مشخص نمی شود و در یک تنظیم نیمه باز ، فقط اطلاعات محدود یا موقت در مورد نقش های قدرت آشکار می شود بنابراین ، در یک تنظیم باز یا نیمه باز ، اگر مشخص شود که هیچ شبه نظامی در بازی حضور ندارد ، برای یک گرگینه امکان پذیر نیست که به طور منطقی ادعا کند که نقش شبه نظامی را دارد.

جمع بندی در مورد خرید بازی مافیا

در این مقاله با بازی مافیا آشنا شدیم. این بازی بسیار بازی مهیجی می باشد و شما می توانید به راحتی به صورت آنلاین این بازی را خریداری کنید.