تفاوت بین بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی بازاریابی

[ad_1]

آن را با بهره گیری از مجموعه ای از کانال های دیجیتال مانند جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) رسانه های اجتماعی و PPC (پرداخت برای هر کلیک) برای جلب مخاطبان به سوی یک آینده نگر با نام تجاری. بازاریابی دیجیتال با استفاده از اینترنت به عنوان هسته اصلی و متوسط از ارتقاء است که می توان با استفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند کامپیوتر و لپ تاپ و تبلت و گوشی های هوشمند است.

تکنیک های بازاریابی اینترنتی مانند بازاریابی موتور جستجو (SEM), ایمیل, فرم بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی دیجیتال است. علاوه بر این, آن همچنین شامل غیر اینترنت کانال های مانند سرویس پیام کوتاه (SMS) و سرویس پیام چند رسانه ای (MMS) تماس مجدد ، این همه کانال های مختلف فرم یکپارچه بخشی از بازاریابی دیجیتال است. بازاریابی دیجیتال در نظر گرفته شده است BTL زیر خط بازاریابی به عنوان آن را به اهداف کوچکتر و بیشتر متمرکز شده و کار می کند در تشکیل مشتریان وفادار و ایجاد تبدیل.

SMO یا (SMM) از سوی دیگر است یک شاخه یا زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال است که برتری در ارتقاء با استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter, LinkedIn, یوتیوب و غیره. آن را می سازد استفاده از رسانه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی. رسانه های اجتماعی به شدت متکی بر تعامل کاربران به اشتراک گذاری اطلاعات و تشکیل یک جامعه از نوع و از این رو ‘اجتماعی’ عنصر به آن است. آن را با بهره گیری از آفرینش هنری و محتوای آن ارائه شده است بر این اساس به فریب مخاطبان خود را به سمت محصولات و یا خدمات خود و ایجاد یک نام تجاری زیر است.

با توجه به Zephoria دیجیتال مشاوران بازاریابی وجود دارد بیش 1.71 میلیارد دلار ماهانه فعال Facebook کاربران در سراسر جهان. این به این معنی است که از نظر آماری Facebook بیش از حد بزرگ است به چشم پوشی و از این رو باید بخشی حیاتی از خود را در رسانه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی. ویدیو آنلاین مصرف در این سیستم عامل شده است در افزایش مداوم است و از چیز بزرگ بعدی در نظر استراتژی های بازاریابی. SMM نیز BTL زیر خط بازاریابی به عنوان آن مربوط به تفکیک گروه های تشکیل شده بیش از منافع مشترک در سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

شرکت ها به دنبال به آدرس خود را با نیازهای بازاریابی نیاز به انتخاب یک آژانس بازاریابی دیجیتال و یا یک متخصص ، اگر شما به دنبال برای کسی که برای برنامه ریزی کردن کل استراتژی بازاریابی و سپس یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند یک انتخاب خوب. با این حال, اگر شما به دنبال برای کسی که به تنها رسیدگی به رسانه های اجتماعی از جنبه های استراتژی خود را و سپس شما بهتر است کار با یک متخصص آژانس.

با محبوبیت شدید از رسانه های دیجیتال مردم تمایل بیشتری به ترکیب بازاریابی دیجیتال خود را به زندگی روزمره. به عنوان در هر اداره تبلیغات تعاملی (IAB) گزارش اینترنت درآمد آگهی در ایالات متحده رسیده متناوب $27.5 میلیارد دلار در نیمه اول سال 2015.این است باز کردن چندین فرصت های شغلی در سراسر جهان. وجود تقاضای بالا; با این حال ما در حال تجربه یک کمبود در نیروی کار ماهر به عنوان مردم هنوز هم در حال آمدن به شرایط با تکامل سریع رسانه های دیجیتال است.

برای پاسخگویی به افزایش تقاضا از افراد با استعداد مختلفی وجود دارد که دوره های آنلاین در بازاریابی دیجیتال در دسترس است. یک جستجوی سریع در گوگل در مورد این موضوع را طلب کردن یک میزبان از موسسات که ارائه ع درس. دوره اجرا برای یک شماره از روز که در آن تمام مباحث مربوط به زیر چتر بازاریابی دیجیتال در حال رسیدگی است. دانش آموزان به دست آوردن بینش ارزشمندی در این موضوع است که آنها را قادر به حک کردن تو رفتگی در دیوار برای خود.

بازاریابی دیجیتال دوره شامل درک اساسی از بازاریابی و تبلیغات و مفاهیم اساسی دانش آماری و ابزارهای تحلیلی. آنها نیز با توجه به اطلاعات جامع در مورد ایمیل, بازاریابی SEO/SEM پرداخت پستها در طول کلیک کنید بازاریابی تلفن همراه, آنلاین, تصویری, در میان دیگران.

رسانه های اجتماعی بازاریابی دوره های آموزشی شامل یک درک عمیق از اصول رسانه های اجتماعی, رسانه های اجتماعی, سایت های رسانه های اجتماعی استراتژی و اندازه گیری های رسانه های اجتماعی. این ارائه می دهد یک نگاه به نقاط قوت و ضعف سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter و غیره. و به کنکاش عمیق تر به جدیدترین روند رویه در رسانه های اجتماعی.رسانه های اجتماعی بخشی ضروری از رسانه های دیجیتال استراتژی است. SM سیستم عامل قوی تر برای این منظور از نام تجاری یک محصول یا خدمات را فراهم می کند بیشتر تعاملی متوسط برای یک مکالمه دو طرفه. بازاریابی دیجیتال است که بیشتر مربوط به شرایط ایجاد آگاهی نام تجاری بازاریابی یا مدیریت شهرت. اگر چه آنها متفاوت برنامه های کاربردی آنلاین, آنها در خدمت هدف بزرگتر از نام تجاری پیشرفت و مشتری تبدیل به منجر و فروش. مصرف کنندگان تبدیل شده اند بیشتر با نام تجاری آگاهانه با مشارکت فعال و بیشتر برای انتخاب لوس با مجموعهای از گزینه های در دسترس آنلاین. سهم خود را در به طور کلی استراتژی بازاریابی چند برابر رشد کرده رندر سنتی استراتژی تکنیک های منسوخ شده است. نرخ که در آن رسانه های دیجیتال است که پیشرفت آن را نمی خواهد دور از ذهن به تصور آینده ای که در آن واقعیت مجازی بیرون به هر جنبه ای از وجود ما است.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>