بهترین تردمیل خانگی – راهنمای خرید تردمیل خانگی قیمت مناسب 2021

این حداکثر دفعات ضربان قلب شما در طی ۱ دقیقه ورزش است. با سرعت ۴ مایل در ساعت به مدت ۱ دقیقه بدوید. با سرعت ۹ تا ۱۰ مایل در ساعت برای ۳۰ ثانیه بدوید. انتخاب بین تردمیل خانگی و مدلهایی که در باشگاهها به چشم میخورند تا حد زیادی به سرعتی که برای دویدن انتخاب میکنید مربوط است؛ اما به یاد داشته باشید که قیمت تردمیل در دستهی دوم بیشتر است ولی در عوض میتوانید علاوه بر سرعت بالا در سرعت پایین نیز از آنها استفاده کنید. وزنتان بیش از حد سنگین نباشد، بیماری قلبی، سرطان و اختلال انعقاد خون نداشته باشید. این نوع از تردمیلها کاملا بررسی میشوند و قطعات کهنهی آنها با قطعات جدید تعویض میگردد. آنها چرخ هایی را ابداع کردند که به وسیله نواری به چرخش در می آمدند تا نیرو تولید کنند . اگر هم با همین وزن ۸۵ کیلو ۶۰ دقیقه با سرعت ۵٫۲ روی دستگاه بدوید، حدودا ۸۰۰ کالری و اگه سرعت را روی ۳٫۵ تنظیم کنید، در ۶۰ دقیقه حدوداً ۳۵۶ کالری میسوزونید. از آنجا که وزن ماهیچه بیشتر از چربی است، مشخصا عدد روی ترازو هم بالا میرود.

تردمیل حیوانات همچنین ممکن است با سرعت کمتری وارد منطقه چربی سوزی خود شوید. و اگرچه ممکن است وسوسه شوید که در جلوی تردمیل بدوید، اما این کار میتواند روند پیشرفت شما را کوتاه کند. با سرعت ۸ تا ۱۰ مایل در ساعت ، یا تا زمانی که وارد منطقه چربی سوزی خود شوید ، بدوید. البته به شرطی میتوانید از آن استفاده کنید که بالای ۱۸ سال سن داشته باشید، بیماری خاصی مثل دیابت، چربی خون یا کبد چرب نداشته و در دوران بارداری و شیردهی نیز نباشید. به شرطی از این روش می توانید استفاده کنید که باردار و شیرده نباشید. این ضربه گیرها که به صورت فنر زیر تخته تردمیل تعبیه شده اند از وارد آوردن فشار به مفاصل زانو و کمر حین ورزش جلوگیری می کنند. این فوق تخصص درد و عضو هیأت علمی دانشگاه در ادامه توصیه می کند:اگر اضافه وزن دارید به جای تردمیل می توانید در استخر تا حدود یک ساعت راه بروید این میزان در خشکی باید کمتر از نصف باشد در ضمن برای کاهش دردهای زانو بهتر است قبل از آغاز هر درمان دارویی وزن خود را کم کنید زیرا کاهش وزن نخستین قدم مؤثر در جهت رفع دردهای ناحیه زانو است.

کمر درد و زانو درد دارم چه اردبیلی مناسب منه؟ در این دستگاه ضربه گیر SDS تعبیه شده است که از آسیب به زانوها و کمر زمان دویدن بر روی تسمه جلوگیری می نماید. ما تمام مدل های تردمیل اعم از تردمیل های هوریزون ، تردمیل jkexer ، تردمیل ماتریکس ، تردمیل نیولایف ، تردمیل لایف گر ، تعمیرتردمیل برمشی ، تردمیل تایتان ، تعمیرتردمیل تنتوری ، تردمیل فیت کلاب ، تعمیرتردمیل تاپ فرم ، تردمیل راین ، تردمیل تاپ فرم ، تردمیل استرانگ مستر را در محل برای شما تعمیر می کنیم. توصيه مي شود برای حفظ سلامت، بهترین زمان استفاده از تردمیل پنج روز در هفته و هر بار حداقل 30 دقيقه ورزش های هوازی است. اگر حس میکنید نمیتوانید سبک زندگی خود را به سرعت تغییر بدهید، از کارهای خیلی کوچک شروع کنید و همان کارها را کم کم به برنامهی روزانه خود اضافه کنید. اگر مرتباً تمرینات خود را با هم مخلوط کنید ، به احتمال زیاد به روال خود ادامه خواهید داد.

ضرر تردمیل برای دیسک کمر در حالت ایده آل ، فواصل استراحت شما باید دو برابر فواصل با شدت زیاد باشد. همچنین می توانید به هر مجموعه با شدت زیاد دقیقه های بیشتری اضافه کنید. از ویدیو های آموزشی خودداری کنید. تردمیل ها به نسبت بزرگ، جا گیر و البته سنگین هستند و به هنگام خرید تردمیل باید توجه کرد که مکان مناسبی را برای استقرار آن در نظر گرفت، زیرا پس از قرار دادن آن در یک مکان، عوض کردن محل تردمیل کار بسیار سختی است. با استفاده از این شماره ، شما می دانید که برای حمایت از کاهش وزن چقدر باید تلاش کنید. سلام. استفاده از دستگاه هوازی به شرایطی بستگی داره مثلا نداشتن برخی از آسیب ها مخصوصا زانو، بودجه، فضا و مکان در دسترس و غیره اما به شخصه تردمیل رو بهتر میدونم. خطر ابتلا به آسیب را کاهش دهید. خطر آسیب بیش از حد را افزایش می دهد ، که می تواند شما را عقب نگه دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد 5 برنامه تردمیل لطفا از صفحه ما بخواهید.

ایندکسر