بازاریابی دیجیتال: استراتژی های اساسی هر مبتدی باید بدانید

[ad_1]

دیجیتال چیست بازاریابی است ؟

بازاریابی دیجیتال اشاره به استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین به پروژه محصولات و خدمات به مشتریان بالقوه است. بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است به یک جزء کلیدی از استراتژی بازاریابی بسیاری از شرکت های امروز, چرا که به اندازه یک سوم از جمعیت جهان در حال حاضر صرف زمان آنلاین.

منافع چه هستند ؟

بازاریابی دیجیتال را فراهم می کند مزایای که قبلا بی سابقه است. با بیش از 2 میلیارد نفر با داشتن یک فعال حضور آنلاین, بازاریابی آنلاین را فراهم می کند باور نکردنی توسعه. همچنین اکثر سیستم عامل های اجتماعی ارائه خدمات خود را به صورت رایگان آنها را بسیار مقرون به صرفه است. مردم نیز تمایل به ترجیح می دهند رویکرد بازاریابی آنلاین به دلیل تماس های شخصی و طبیعت تعاملی است. با این ویژگی ها تبلیغات آنلاین را فراهم می کند فرصت هایی که بازاریابی سنتی به سختی می تواند; و حتی اگر آن را می تواند از آن خواهد بود یک مالی و لجستیکی کابوس.

در حال حاضر که ما در حال ایجاد اهمیت بازاریابی دیجیتال در اینجا راهکارهای اساسی باید درخواست برای دریافت نتایج حداکثر:

1. مخاطبان خود را بدانید: این مهم است که شما تشخیص دقیقا چه نام تجاری خود را است آنچه در آن می ایستد و آن مردم را تا هدف خود را فردی. این دانش شما را قادر به انتخاب مناسب ترین سیستم عامل های دیجیتال برای نام تجاری خود را به عنوان به خوبی به عنوان با استفاده از در دسترس ابزار آنلاین به مشتریان هدف است که به احتمال زیاد منجر به فروش تبدیل.

2. باید یک استراتژی جامع: این شامل شما تعریف اهداف خاص خود را با نام تجاری در نظر دارد برای رسیدن به با تبلیغات آنلاین. این اجازه می دهد تا شما را به اهرم نقاط قوت خاص مربوطه بازاریابی الکترونیکی سیستم عامل و همچنین استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیز تن ردیابی و مدیریت پیشرفت و دستیابی به هدف.

3. باید بهینه سازی و یکپارچه حساب سراسر مربوطه سیستم عامل: آن است که نه فقط به اندازه کافی به حساب سراسر چندین بازاریابی آنلاین سیستم عامل; شما همچنین باید مطمئن شوید که آنها عملکرد خود را بداند قابلیت. این شامل رسانه های غنی برای همه حساب های رسانه های اجتماعی (به عنوان مثال کیفیت عکس و فیلم) و به طور منظم تعامل با مشتریان خود را به عنوان به خوبی به عنوان سریع و زیبا و دل انگیز سایت با بک لینک و بسیار فعال SEO (بهینه سازی موتور جستجو). اکثر بازاریابی الکترونیکی سیستم عامل نیز ارائه امکانات برای کراس پلت فرم ادغام را قادر می سازد شما را به یکپارچه همگام سازی خود را با نام تجاری حضور آنلاین; و نیز آن را آسان تر برای مشتریان بالقوه برای قرار دادن نام تجاری خود را در سراسر سیستم عامل های مختلف.

4. آیا مطابق صدا: حک کردن یک طاقچه خاص برای خودتان است که مربوط به نام تجاری خود را باقی می ماند و مطابق به آن در طول تمام فعالیت های آنلاین شما. گفت: امروز چیزی و چیز دیگری فردا می تواند به راحتی اشتباه مشتریان بالقوه و آنها را تعقیب دور.

5. ارائه محتوای با کیفیت: با توجه به اینترنتی خود را بازاریابی محتوا با مخفف QERO که مخفف کیفیت تعامل منظم و اصلی است. اگر شما محتوای آنلاین به طور مداوم دارای این ویژگی شما می توانید مطمئن باشید که به راحتی برنده شدن بیش از قلب از مشتریان چند.

6. استفاده از ابزارهای هوشمند: وجود مجموعهای از بازاریابی آنلاین سیستم عامل و دست زدن به هر یک به طور جداگانه می تواند دست و پا گیر. در عوض کار خود را آسان تر و دقیق تر با استفاده از انواع ابزارهای هوشمند در دسترس است. ابزار مانند بافر Everypost و Hootsuite شما را قادر رسیدگی به چندین حساب های رسانه های اجتماعی در یک بار MailChimp عالی برای بازاریابی پست الکترونیکی و Adroll شما کمک می کند تا دوباره بازار به مشتریان که در حال حاضر وفادار است.

7. ترکیب با بازاریابی سنتی: در آنجا که بازاریابی دیجیتال دارای پتانسیل بسیار زیاد بازاریابی سنتی نباید jettisoned فقط رتبهدهی نشده است. در واقع بهترین نتایج زمانی بدست دیجیتال و استراتژی های بازاریابی سنتی ترکیب می شوند. بنابراین به تمام معنی یک حضور آنلاین قوی بلکه مکمل است که با تلویزیون و رادیو تبلیغات به عنوان به خوبی به عنوان timeless one-on-one ارتباط با مشتری.

بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال توسعه در طول چند سال گذشته و این وعده را به یک بازیکن بزرگ در صنعت بازاریابی برای سال آمده است. از این رو هر چه زودتر شما را با آن آشنا بهتر و بیشتر به شما صرفه جویی در خود را غیر ضروری هزینه های برون سپاری تبلیغات آنلاین خود را به یک آژانس بازاریابی دیجیتال.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>