آیا آمریکا واقعاً از ایده‌های اصلی رو به اتمام است؟

[ad_1]

برای خبرنامه درک اینجا ثبت نام کنید.

آراخیراً نوشتم آمریکا در حال تمام شدن ایده است.

به عنوان مدرک، به ناپدید شدن فیلم‌های پرفروش اصلی، رکود بزرگ در بهره‌وری، پیشرفت کند علم، صنعت داروسازی پیشرو و سرعت یخبندان توسعه زیرساخت اشاره کردم. همانطور که مقاله‌ای درباره افول ایده‌های جدید در علم و فناوری این وضعیت غم‌انگیز را خلاصه می‌کند: «ایده‌های جدید دیگر مانند گذشته باعث رشد اقتصادی نمی‌شوند.

در چند روز گذشته، من در حال جمع‌آوری نقدهای این آهنگ به صورت توییت، ایمیل و تماس تلفنی بودم. من فکر کردم مقاله اشتباه است. این به طور فاجعه باری در تصویر بزرگ اشتباه نیست. اما نکته مهم اشتباه در جزئیات است. آمریکا در حال تمام شدن چیزی است. اما اینطور نیست ایده ها، دقیقا. پس چیست؟

یکی از راه‌های پاسخ به این سوال به مشاهداتی که توسط اقتصاددان اتریشی یوزف شومپیتر انجام شده است، برمی‌گردد. وی گفت: فناوری جدید دو مرحله مجزا دارد. در اول، اختراع: ما چیز جدیدی را کشف می کنیم. در مورد دوم، نوآوری: کشف به محصول یا خدمتی تبدیل می شود که در بازار فروخته می شود.

دیوید کراکائر، رئیس موسسه سانتافه گفت: “من این ایده را رد می کنم که ایده هایمان در حال تمام شدن است.” “شما فرض می کنید مشکل یک اختراع است. اما من هیچ مدرکی نمی بینم که نشان دهد مردم کمتر مدبر هستند. من مشکل را در انتقال نابغه آنها به جهان می بینم. مشکل مرحله دوم نوآوری شومپیتریان است.

دقیقا چی معنی میده؟ این بدان معناست که اشتباه در ذهن ما نیست، بلکه در بازارهای ماست.

به عنوان مثال فیلم ها را در نظر بگیرید. در این مقاله متوجه شدم که سهم فیلم های پرفروش هالیوود که دنباله ها، اقتباس ها یا شروع مجدد هستند، در طول قرن ها به طور پیوسته افزایش یافته است. اما آیا این دلیلی بر این است که فیلمنامه نویسان امروزی «فرسوده شده اند»؟ واقعاً نه، و این فرض که آنها ذاتاً کمتر از قبل می‌توانند دنباله‌هایی را تصور کنند، به نوعی پوچ است. (و من کمی هستم از اینکه تلویحاً این پیشنهاد را دادم خجالت کشیدم!)

آنچه تغییر کرده است، ذهن ها نیست، بلکه بازارها هستند – یعنی بازار پرفروش بین المللی. در دهه 1990 و اوایل دهه 2000، باکس آفیس تقریباً همزمان با ظهور تلویزیون کابلی (و در نهایت استریم) جهانی شد و ده ها میلیارد دلار در داستان های هالیوود فرو برد. استودیوها با تمرکز بر موفقیت‌های مشهور جهانی پاسخ دادند – فقط این واقعیت است که CGI صادرات سینمایی برتر درام گفتگو است – حتی زمانی که نویسندگان فیلمنامه‌نویس فرصت‌های زیادی برای نوشتن برای تلویزیون داشتند. در عین حال، افزایش هزینه ها برای تولید و بازاریابی پرفروش، استودیوهای بزرگ را تشویق کرده است که به پروژه های ایمن تکیه کنند.

این تغییرات بازار یک چرخه پیوسته ایجاد کرده است: علاقه مندان به فیلم های آمریکایی (به لحاظ جنایی!) فیلم های اصلی و بدون CGI را نادیده می گیرند، زیرا بسیاری از آنها چندین بلیط فیلم سالانه خود را برای داستان هایی که قبلاً می دانند حفظ می کنند. استودیوهای فیلم به طور همزمان به این رفتار مخاطب پاسخ می‌دهند و با سرمایه‌گذاری جدی‌تر روی فرنچایزهای پر اکشن، آن را تحریک می‌کنند و تمایل مخاطب به دنباله‌های انفجاری را تأیید و عمیق‌تر می‌کنند. به این ترتیب، باکس آفیس از پویایی بازار از یک ویترین با داستان سرایی اصلی به مقصدی برای مشارکت های جدید در فرنچایزهای معروف تبدیل می شود.

تیهنر چیست بازار. بازار علم چطور؟

محققان اغلب از وضعیت اصالت در رشته خود شکایت دارند. پیدا کردن ایده های جدید سخت تر می شود. پیشرفت در زمینه های عمده علم و فناوری “آهسته” است. دانش علمی در «زوال آشکار سکولار» است. (از اصل بودن شکایات آنها شگفت زده می شود.)

اما محققان امروزی در ارائه ایده‌های مبتکرانه بدتر نمی‌شوند – آنها در تسلط بر بازار بودجه علمی بهتر می‌شوند، که ممکن است نبوغ را پاداش ندهد.

دانشمندان امروزی معمولاً به کمک های مالی سازمان های دولتی مانند مؤسسه ملی بهداشت و بنیاد ملی علوم متکی هستند. این فرآیند نوشتن کمک هزینه به قدری طاقت فرسا است که برای بسیاری از محققان می تواند 30 یا 40 درصد از زمان کار آنها را تشکیل دهد. اگرچه NIH و NSF سازمان‌هایی با نیت خوب هستند، اما سازمان‌های بسیار خاصی را ایجاد کرده‌اند بازار برای تحقیق اگر محققین بتوانند تخصص عمیق خود را اثبات کنند، احتمالاً بودجه بیشتری دریافت می کنند، که ترازو به نفع دانشمندان مسن تر است. اگر پیشنهادات آنها برای چندین عضو فرآیند بررسی همتایان قابل قبول باشد، احتمال بیشتری برای دریافت بودجه وجود دارد، که محققان را تشویق می کند تا ثابت کنند که به سؤالاتی که می پرسند پاسخ داده شده است.

وقتی این انتخاب‌های بازار را کنار هم می‌گذارید – تعصب نسبت به محققان مسن‌تر نسبت به محققان جوان‌تر، ترجیح تخصص عمیق بر تحقیقات بین‌رشته‌ای، و تمرکز بر پروژه‌های قابل قبول به جای پروژه‌های رادیکال – دقیقاً همان چیزی را دریافت می‌کنید که برای آن چانه‌زنی کرده‌اید. دانشمندان امروزی وقت خود را صرف التماس از مؤسسات برای پول می‌کنند تا علم تدریجی تولید کنند که حول مجموعه‌ای کوچک از ایده‌های به ظاهر مطمئن جمع‌بندی شده است.

مندر زمینه سخت افزار فناوری، داستان مشابهی پیدا می‌کنیم: ناتوانی آمریکا در ساختن ناشی از فقدان تفکر اصیل نیست، بلکه ناشی از ناکامی در ایجاد نوع مناسب بازار برای حفظ آن است.

در دهه 1950، آمریکا سلول فتوولتائیک را اختراع کرد، فناوری پشت سر انرژی خورشیدی. برای چندین دهه، ما بیش از هر کشور دیگری برای تحقیق و توسعه خورشیدی هزینه کرده ایم. اما در هر صورت، همانطور که همکارم رابینسون مایر نوشت، ما مزیت تکنولوژیکی خود را از دست داده‌ایم، زیرا سیستم نوآوری آمریکا در حال سرمایه‌گذاری در علم ناب است، در حالی که ضمن تشویق بخش خصوصی به تجاری‌سازی هر آنچه که می‌خواهد است. ایده این بود که NIH و NSF زمینه علم را آبیاری کنند و سپس بخش خصوصی برای برداشت محصول بیاید. اما یک مرحله در اینجا گم شده است: شناسایی چیزهای مناسب برای برداشت.

کشورهای دیگر این مرحله را از دست نداده اند. در دهه‌های 1980 و 1990، سیاست‌های صنعتی ژاپن شرکت‌ها را بر آن داشت تا پنل‌های خورشیدی را در لوازم الکترونیکی مصرفی مانند ماشین‌حساب‌های جیبی و ساعت‌ها معرفی کنند. ایالات متحده برنامه مشابهی برای تبدیل تحقیقات به فناوری تجاری نداشت. مایر نوشت: «ما به دولت نیاز داریم تا از یک بخش صنعتی پر رونق حمایت کند و شرکت‌ها را تشویق کند که فناوری‌های جدید را اتخاذ کنند، همانطور که دولت ژاپن انجام می‌دهد.

این نوع سیاست صنعتی برخی از مردم را هیجان زده می کند (دولت فناوری را تشویق می کند!) و برخی افراد احساس ناراحتی می کنند (دولت برندگان را انتخاب می کند؟). ما نیازی به حل بحث طولانی در مورد مزایای سیاست صنعتی نداریم. نکته عمیق تر این است که ژاپن و ایالات متحده ساختار بازار پنل های خورشیدی خود را بسیار متفاوت ساخته اند و نتایج بسیار متفاوتی به دست آورده اند. ایالات متحده مرزهای فناوری در زمینه انرژی خورشیدی را از دست داد، نه به این دلیل که ما ایده های بدتری داشتیم، بلکه به این دلیل که نظریه متفاوتی در مورد بازاری داشتیم که در آن آنها را رشد دهیم.

دو هفته پیش نوشتم که ایالات متحده به فرهنگ آزمایشی احیا شده نیاز دارد. اکنون فکر می کنم آنچه واقعاً به آن نیاز داریم آزمایش بیشتر است در بازارهازیرا بازارهای ما در ترویج ایده‌های جدیدی که باعث پیشرفت و رشد می‌شوند، ناکام هستند. در هنر، علم و فناوری، نتایج ما از بازارهایمان عقب‌تر است. برای نتایج بهتر، بازارهای بهتری بسازید.

[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin penetrasyon testibuy instagram followersistanbul duşakabinsu tesisatçısıiçli köfte tarifigüvenilir takipçi satın almapornhubyoupornsex geschichtenbrazzershd pornoxnxxgratis pornoxnxxmecidiyeköy escortşehirlerarası evden eve nakliyatturkuaz korsan taksi