[ad_1]
منn نوامبر که دولت بایدن یک دستور فدرال را برای واکسن کرونا بر روی همه کارفرمایان با 100 کارگر یا بیشتر تحمیل کرد، این امر از طریق اداره ایمنی و بهداشت شغلی، یک آژانس فدرال توسط کنگره در اوایل دهه 1970 برای اطمینان از شرایط ایمن در محل کار ایجاد شد. دادگاه عالی اکنون اقدامات OSHA را مسدود کرده است و حکم میدهد که آژانس قدرتی ندارد به کارفرمایان بزرگ دستور دهد که همه کارگران را ملزم به واکسینه شدن یا آزمایش مکرر کنند.
منتقدان این تصمیم آن را به عنوان یک ضربه مهلک برای محافظت مؤثر در برابر همه گیری محکوم کردند. با این حال، در سیستم قانون اساسی ما، کنگره نهادی است که باید تصمیم بگیرد که آیا دستور فدرال واکسن را اعمال کند یا خیر. و به طور کلی، اگر کنگره رای بیاورد، به ایالات متحده خدمات بهتری می شود بیشتر ▼ سیاست های همه گیر فدرال، به جای ارائه ارزیابی های اساسی از نحوه عملکرد جامعه رئیس جمهور یا سازمان های فدرال که او نظارت می کند.
COVID-19 به عنوان یک وضعیت اضطراری شروع شد و انواع ویروس بارها شرایط اضطراری جدید را ارائه کردند. بنابراین مناسب است که تصمیمات مهم، مانند بسیاری از عملیات Warp Speed، توسط مدیران اجرایی گرفته شود. اما زمانی که کنگره زمان دارد تا تصمیمی را بسنجید، باید مسیر آمریکا را مشخص کند. قانونگذاران فدرال در 27 مارس 2020 – تنها دو هفته پس از یک بیماری همه گیر که مشاغل و مدارس را مجبور به تعطیلی کرد – قانون کمک، کمک و امنیت اقتصادی 2.2 تریلیون دلاری را تصویب کردند. کنگره هم همینطور توانا از بازیگری با این حال، در مجموع، او انتخاب کرد که در طول بحران به طور مشخص منفعل باشد و مسائل مهم مربوط به سیاست همهگیری – مانند اینکه چه کسی باید اجازه ورود به کشور را داشته باشد و اینکه آیا کارفرمایان باید از کارگران بخواهند تزریق شوند – را به رئیسجمهور واگذار کرد. رئیس جمهور جو بایدن
سیاست های کنگره نکات منفی دارد. بوروکراتهای فدرال میتوانند تخصص فنی را که معمولاً قانونگذاران فاقد آن هستند ترکیب کنند و بسیاری از سیاستها و مقررات را سریعتر از آنچه مجلس نمایندگان یا سنا معمولاً میتوانند بنویسند، بحث کنند و قوانین را تصویب کنند، تصویب کنند. کنگره امروز اغلب در اضطراب، انسداد و ناامیدی غوطه ور است. و بسیاری از اعضای کنگره ترجیح می دهند واگذاری قدرت به قوه مجریه زیرا به آنها کمک می کند از صداهای متضاد دوری کنند.
اما همانطور که دانشمند اندیشکده فیلیپ والاک در کنگره ضروری، مقاله ای در سال 2018 نوشت. مسائل ملی“همان ویژگی هایی که اصلاح طلبان بالقوه آن را آزاردهنده می دانند – بی نظمی، بی تفاوتی و ناهنجاری آن – همان چیزی است که قانونگذار نماینده ما را قادر می سازد، به نحوی که سایر قوا نمی توانند، پیوندهایی را که ما را با هم نگه می دارد، حفظ کند. والاچ افزود که قوه مقننه یک “قهرمان ضعیف حکومتداری خوب” است، اما گفت که دولت نماینده ائتلاف سازی را تشویق کرد، اعتماد را بهبود بخشید و دولت را واقعاً در برابر جامعه پاسخگو کرد.
بنابراین، سیاست گذاری کنگره جایگزین خوبی در یک کشور بزرگ و متنوع نیست، به ویژه کشوری که بسیاری نگران دولت ناکارآمد، گسترش قطبی شدن، و حتی جنگ داخلی بالقوه هستند. کمبود انرژی و اعتماد به نفس در کاپیتول هیل به توضیح وضعیت مخمصه کشور کمک می کند.
Фیا بیشتر از یک سال، همکارم درک تامپسون نوشت، رهبران دموکرات از آمریکاییها التماس کردند که همهگیری را جدیتر بگیرند و زندگی ما را به طور اساسی تغییر دهد. با این حال، “دولت فدرال هنوز قانون آمادگی بیماری همه گیر را تصویب نکرده است که تولید واکسن برای نوع بعدی یا ویروس بعدی را تسریع کند، اگرچه هر دو عملاً اجتناب ناپذیر به نظر می رسید.” تامپسون خواستار یک برنامه 100 روزه شد که شامل ایجاد یک تیم فوق العاده از شکارچیان ویروس برای نظارت بر گونه های ویروس در سراسر جهان و عملیات Warp Speed برای ایجاد تأسیسات تولید واکسن در سراسر جهان است. هیچ چیز ما را متوقف نمی کند. از دنبال کردن این سیاستها به جز رضایت خودمان.»
الکس تاباروک، اقتصاددان، موافق است. حتی در حال حاضر، کنگره تریلیونها را برای بیمه بیکاری، حمایت از کسبوکار، پول برای مدارس و مشوقها هزینه کرده است، اما طرح آمادگی برای همهگیری ایالات متحده را که یک طرح سرمایهگذاری بسیار مناسب و عمدتا مبتنی بر علم است، تصویب نکرده است.
با این حال ماه ها از آن زمان می گذرد آمار اعلام کرد که «غلبه بر ناکامیهای دولت فدرال در طول همهگیری کووید-19 از فهرست اولویتهای کنگره در سال جاری حذف شده است» و «اگر پیشرفت قانونگذاری برای تقویت آمادگی همهگیری کندتر از حد انتظار در سنا باشد، در واقع این کار را انجام میدهد. “چرا از خود راضی؟ بخشی از مشکل این است که آمریکاییها عادت کردهاند که واکنش همهگیر را بهعنوان صلاحیت رؤسای جمهور، فرمانداران و شهرداران ببینند و نه مسئولیت اصلی قانونگذاران در تمام سطوح دولت. ما خواستار بیشتری هستیم. از قانونگذاران ما، اما به فکر انجام آن نباشید.
برای بایدن، اجرای یک دستور واکسن از طریق OSHA راحت ترین راه برای معرفی چنین سیاستی بود. همهگیری یک وضعیت اضطراری است، اختیارات آژانس به اندازه کافی گسترده به نظر میرسید، و اگر دموکراتها پیشنهاد کنند که این دستور در قانون ثبت شود، جمهوریخواهان ممکن است از آن پیروی نکنند. اما مسیر انحرافی کارساز نبود. پیگیری بوروکراسی برای دستور فدرال واکسن در دادگاه عالی شکست خورده است. نزدیکترین موضوع به رای کنگره در مورد دستورات واکسیناسیون زمانی بود که جمهوری خواهان سنا به همراه دو دموکرات به لغو قانون OSHA رای دادند – با یک حرکت نمادین. رأی دهندگان، هر نظری که در مورد دستورات واکسن دارند، کسی را ندارند که در مجلس تشکر کنند یا مجازات کنند.
اگر کنگره سنگینتر میشد، مردم میتوانستند با یک نماینده تماس بگیرند یا نامه بنویسند، تجمعی در خارج از دفترشان برگزار کنند، آنها را با هر تعداد موافق و مخالف تحت فشار قرار دهند و شاید تغییراتی را برای بهبود پیشنهاد ایجاد کنند. اعضا میتوانند به اصلاحیهها رأی دهند، دیدگاههای خود را روشن کنند یا به روشهایی معامله کنند که گروههای ذینفع بیشتری را خوشحال یا کمتر ناراضی کند. و در هر کجا که هستید می توانید نماینده خود را پاسخگو بدانید. (دفعه بعدی که سناتورهای شما مجدداً انتخاب می شوند، می توانید آنها را مسئول بخواهید.)
در مسائل سیاسی، بوروکراتهای فدرال برای آمریکاییها غیرقابل دسترس و برای رایدهندگان غیرقابل پاسخگویی هستند. انزوای سیاسی می تواند به آنها کمک کند تا در مورد سیاست های هوشمندانه تری نسبت به آنچه که در موارد خاص از کنگره عبور می کند تصمیم بگیرند. اما والاک خاطرنشان کرد که سیاست فقط فرآیندی نیست که از طریق آن دولت به طور مؤثر مشکلات اجتماعی را حل کند. او می نویسد: این دیدگاه رایج اما «ضعیف» نشان می دهد که دولت با مشکلات روشن و به خوبی فرمول بندی شده مواجه است، «اما در واقع کار سیاسی بسیار دشوارتر است، زیرا ابعاد اساسی فقط تصمیمات نیست، بلکه تصمیمات هستند. خود مشکلات مورد مناقشه است.»
به عنوان مثال، با فرض اینکه مشکل اصلی این است که COVID-19 بسیاری از مشاغل را خطرناک می کند، برخی از بوروکرات های OSHA ممکن است تجربه بیشتری نسبت به قانونگذارانی که با آن سروکار دارند داشته باشند. اما برای بسیاری، دستور فدرال واکسن شامل مسائلی خارج از ایمنی محل کار است. برخی به حق استقلال بدنی معتقدند و نگران سابقه ای هستند که این مأموریت ایجاد خواهد کرد. برخی دیگر نگرانند که چون نرخ واکسیناسیون در میان سیاه پوستان و لاتین تبارها کمتر از سفیدپوستان است، یک دستور واکسن بار نامتناسبی را بر دوش سیاه پوستان وارد می کند. برخی دیگر نگران هستند که بسیاری از کارگران به جای خدمت، شغل خود را ترک کنند، یا استدلال می کنند که شواهد عفونت قبلی باید واکسیناسیون در نظر گرفته شود، یا معتقدند که مهمترین چیز برای سلامت جامعه آمریکا رهایی از وظایف مربوط به بیماری همه گیر است.
بوروکرات های آژانس هیچ تجربه خاصی برای سنجش نگرانی های مختلف با یکدیگر ندارند. برخی از چالشبرانگیزترین تصمیمها در طول همهگیری – مانند مدت زمانی که جامعه باید بسته بماند – اساساً مسائل دموکراتیک هستند، نه مسائل فنی. و وقتی تصمیمات غیرشفاف و تصمیم گیرندگان غیرقابل دسترس، غیرقابل پاسخگویی و غیرسیاسی هستند – تا زمانی که ترجیحات سیاسی بسیاری از مردم نادیده گرفته شود، شهروندان تمایل دارند که ناراحت، بیگانه و کمتر از مشروعیت دولت حمایت کنند.
من اعتراف می کنم که کنگره به طور کامل نماینده رای دهندگان نیست. مجلس نمایندگان اولویت های همه آمریکایی ها را بهتر از سنا منعکس می کند، با توجه به اینکه این سنا به طور نامتناسبی نسبت به ایالت های کم جمعیت تحریف شده است و نتایج قانون گذاری را ایجاد می کند که بیشتر توسط فیلیباستر تحریف می شود. با این حال، بهتر است که آرای مجلس و سنا به عنوان یک موضوع پاسخگویی دموکراتیک ثبت شود تا اینکه قانونگذار به هیچ وجه در مورد یک موضوع مهم سیاسی رای ندهد.
منn کنگره و سنت آمریکاییجیمز برنهام، نظریهپرداز سیاسی، چنین فرض میکند که «مردم را نمیتوان در یک رهبر نشان داد یا تجسم کرد، دقیقاً به دلیل تنوع مردم». بلکه «اجرای آنها، اگر بخواهد بیش از یک بالماسکه باشد، باید با تنوع آنها مطابقت داشته باشد». بر این اساس، کنگره قصد ندارد به پاسخهای «درست» برسد، بلکه پاسخهایی است که به اندازهای نماینده هستند که به طور گسترده مورد پذیرش قرار گیرند.
در همین راستا، والاک به درستی استدلال میکند که «توانایی قانونگذار نماینده برای رسیدگی به تفاوتها و جدی گرفتن نگرانیهای اقتصادی مردم برای توانایی او در ایجاد اعتماد در جمعیتی متنوع بسیار مهم است» و «پرورش حس شهروندی که آنها نماینده هستند. به ویژه در یک محیط سیاسی با اعتماد پایین اهمیت دارد.
و با این حال، تا حدی به دلیل ناکارآمدی کنگره، ما بیشتر و بیشتر بر فرآیندهای غیردموکراتیک تکیه کرده ایم. محقق کوین آر. کوسار در سال 2015 گفت: “کنگره هر سال 50 قانون اصلی را تصویب می کند.” اتکای بیش از حد به قوه مجریه دستوری برای کاهش ایمان به دموکراسی است. اگر CDC، FDA، NIH و OSHA به طور مؤثر به راهحلهای بهینه دست یابند، شاید حتی این قیمت در یک بیماری همهگیر مرگبار پرداخت شود. با توجه به اینکه تقریباً هیچ کس این موضوع را باور نمی کند، استدلال های کنگره برای رهبری قوی تر قوی است.
[ad_2]
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir