طول یک برچسب عنوانی که گوگل نشان خواهد داد متفاوت خواهد بود (بر اساس پیکسل ها است ، نه تعداد کاراکترها) اما به طور کلی 55-60 نویسه در اینجا یک قاعده خوب است . در صورت امکان می خواهید در کلمه کلیدی اصلی خود کار کنید ، و اگر می توانید آن را به روشی طبیعی و قانع کننده انجام دهید ، برخی از اصلاح کننده های مرتبط را در مورد آن اصطلاح نیز اضافه کنید. البته به خاطر داشته باشید: برچسب عنوان معمولاً همان چیزی است که یک جستجوگر در نتایج جستجو برای صفحه شما می بیند. این “عنوان” در نتایج جستجوی ارگانیک است ، بنابراین می خواهید چقدر برچسب عنوان خود را کلیک کنید .

توضیحات متا
در حالی که برچسب عنوان به طور موثر تیتر فهرست جستجوی شماست ، توضیحات متا (یکی دیگر از عناصر HTML متا که می تواند در کد سایت شما به روز شود اما در صفحه واقعی شما مشاهده نمی شود) به طور مؤثر نسخه تبلیغی اضافی سایت شما است. Google با آنچه در نتایج جستجو نشان می دهد ، برخی از آزادیها را در اختیار می گیرد ، بنابراین توضیحات متا شما ممکن است همیشه نشان داده نشود ، اما اگر توضیحی قانع کننده از صفحه خود دارید که باعث می شود افراد به جستجوی شما بپردازند ، می توانید میزان ترافیک را بسیار افزایش دهید. (به یاد داشته باشید: نمایش نتایج جستجو فقط اولین قدم است! شما هنوز هم باید جستجوگرها را برای مراجعه به سایت خود بدست آورید ، و سپس در واقع اقدامی را که می خواهید انجام دهید.)

در اینجا نمونه ای از توضیحات متا در دنیای واقعی که در نتایج جستجو نشان داده شده است:
http://tinyurl.com/vknnkav
https://rebrand.ly/8473yzu
https://bit.ly/3efXZLE
https://xip.li/XaxJX5
https://is.gd/eQILjl
https://v.gd/cWncon
https://v.ht/HMl7
https://plink.ir/0T4A0
https://u.nu/hhp12
https://clck.ru/MuhEv
http://ulvis.net/Qt9j
https://cutt.ly/2tZ99fS
https://shrtco.de/i9Edx
http://tny.im/0K3YM
منبع :https://t2m.io/rfr6ZzLC

آموزش سئو رایگان [خودتان سئو کار شوید]