[ad_1]

بازاریابی دیجیتال مدیران نظارت بر استراتژی های بازاریابی آنلاین خود را برای سازمان است. آنها برنامه ریزی و اجرا دیجیتال (از جمله ایمیل) کمپین های بازاریابی و طرح حفظ و تامین محتوا برای سازمان های وب سایت(s). علاوه بر این آنها در تعامل با مردم از طریق رسانه های اجتماعی و اطمینان از بازدید کننده جریان به دیجیتال سایت. بازاریابی دیجیتال مدیران نیز تجزیه و تحلیل و گزارش اطلاعات بازدید کننده و ابداع راه های جدید به بازار محصولات. آنها اغلب کار برای خرده فروشان با حضور آنلاین, موسسات مالی, موسسات خیریه و ناشران. آنها همچنین می تواند با بازاریابی دیجیتال سازمان است. روز به روز:

به طور معمول یک بازاریابی دیجیتال اجرایی خواهد شد:

توسعه و مدیریت کمپین های بازاریابی دیجیتال

نظارت بر یک استراتژی رسانه های اجتماعی

مدیریت و نگهداری این سازمان در وب سایت(s)

نوشتن و بهینه سازی محتوا برای وب سایت و حساب های شبکه های اجتماعی مانند Facebook و Twitter

آهنگ و تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت جریان و ارائه منظم گزارش های داخلی

رسیدن به شاخص های عملکرد کلیدی مانند کاهش سایت نرخ گزاف گویی, افزایش ساکن زمان یا بهبود تبدیل

به طور مستمر کار بر روی بهینه سازی موتور جستجو از وب سایت(s)

رفع هر گونه خطا و یا اشکالات در محتوای آنلاین

ویرایش و ارسال فیلم ها, پادکست صوتی و محتوا برای سایت های آنلاین

ترتیب آموزشی و رسانه

ایجاد آنلاین بنر آگهی و نظارت بر پرداخت هر کلیک (PPC) مدیریت آگهی

نوشتن کپی برای مبارزات بازاریابی ایمیل

شناسایی روند های جدید در بازاریابی دیجیتال ارزیابی فن آوری های جدید و اطمینان از نام تجاری است که در خط مقدم صنعت تحولات به ویژه تحولات در بازار تلفن همراه

کار بر روی مواد چاپ به مکمل آنلاین محصولات

حضور در عرضه محصول و شبکه های رویدادها

مهارت های کلیدی

ویرایش و مهارت های نوشتن: شما نیاز به تدبیر و ویرایش محتوا به صورت های مختلف سیستم عامل های دیجیتال. نوشتن پست های وبلاگ به خوبی ممکن است بخشی جدایی ناپذیر از کار است.

مهارت های صحبت کردن: این به طور عمده بود مستقر داخلی. شما نیاز به قادر به توضیح منسجم به دیگران که ممکن است آشنا با رسانه چگونه فن آوری های دیجیتال کار می کنند و چه خود برنامه بازاریابی است.

ویرایش فیلم مهارت: وب سایت و محتوای رسانه های اجتماعی را نه فقط متن اما اغلب بصری نیز هست.

توسعه وب: مهارت های بازاریابی دیجیتال اجرایی است نه یک توسعه دهنده نرم افزار, اما شما نیاز به دانش صدا HTML/جاوا اسکریپت, دانش قوی از بهینه سازی موتور جستجو و پیشرفته Word و پاورپوینت مهارت.

مهارت های مدیریت پروژه: بازاریابی دیجیتال مدیران نیز باید به خوبی در دست زدن به حساس به زمان پروژه و کار به مهلت.

آموزش عملی است که پیوند حیاتی بین دانش نظری پایه و حرفه ای. در حالی که دانستن کاربرد عملی خود را قطعا به شما می دهد لبه برنده در یک کار حرفه ای شما باید به نگرانی در تلاش برای یادگیری متنوع جنبه های حرفه ای در آموزش های عملی برای آماده سازی خود را برای یک آرایه وسیعی از حرفه ای, پروفایل, افزایش خود را استخدام. هر وظیفه یک فرصت برای یادگیری مخلوط کردن دانش نظری با مهارت های عملی برای ارائه بهترین.

[ad_2]